Indkomståret kan omlægges, så det stemmer overens med regnskabsåret. Det er ganske almindeligt. Jeg ved ikke, hvad fcm har gjort.FCM2000 skrev: ↑29. jun 2018, 01:34FCM2000 skrev: ↑29. jun 2018, 01:33Kent hvordan er det nu med årsregnskab (årsregnskabsloven) kontra skatteregnskab (skattelovgivningen) ??Kent skrev: ↑28. jun 2018, 22:07Jeg er ret sikker på, at Andersson bliver en udlejning. Ifølge Transfermarkt er Excelsiors største indkøb nogensinde på 300.000 €, og generelt henter de spillere på fri transfer. Så de sprænger næppe banken for Andersson.
Glæder mig i øvrigt til de næste 3 dage, hvor vi skal nå at bruge 100 mio kr, inden regnskabsåret slutter. Det bliver vildt!![]()
Det er fint du altid skriver om regnskab herinde gennem tiderne, men du har aldrig forstået forskellen på et årsregnskab og et skatteregnskab.
Udgangspunktet er følgende:
Den skattepligtige indkomst opgøres på grundlag af indkomsten i indkomståret. Indkomståret er kalenderåret
jf. SEL § 10, stk. 1, 1 - 3. pkt.
Skatteregnskab skal ikke offentliggøres.
(der kan være frie valg, men der er ingen offentliggørelse af hvordan det ligger )
https://www.revisorkolding.dk/revisorra ... eregnskab/
Men Kent er du også en af dem der tror at FCM er fritaget for skat![]()
Ifht. til dit sidste spørgsmål til Kent: Troller du? - Ingen har påstået sådan.
Er du selv revisor, det ville være nyttigt at vide, om du bare sidder og søger lidt selv hjemme foran skærmen. - Det fremstår sådan.