Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator

Transfer sommer 2018

Indlæg af Administrator »

Jaja, det er ikke sommer endnu, men Fcm er da allerede aktive på markedet.

Mayron George til Fcm.

.......k ......r til Fcm, offentliggøres snart. (Højlydte jungletrommer).

Benzo

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Benzo »

Administrator skrev:
3. apr 2018, 22:23
Er det en slags forsinket gækkebrev? Jeg har ikke hørt nogle jungletrommer omkring tilgange til FCM (bortset fra George selvføligelig), kan du løfte sløret lidt?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

For mig at se er man nød til at hente afløserne for hhv. Poulsen og Sparv i dette her vindue, dvs. erfarne og klassespillere, som kan gå direkte ind på holdet.

Sparv har man ikke styr på hvor han er om 2 mdr. ? Poulsen har snart kurs mod de 36 år, en lang skade til ham og han er færdig.

En offensiv midt af høj klasse er også på min ønskeliste og en angriber mere. Dovbyk og George er udviklingsspillere og man mangler en klasseangriber mere, specielt hvis Paul ryger til sommer.

THenry

Indlæg af THenry »

Administrator skrev:

Mayron George til Fcm.

Det lyder da spændende, men jeg har behov for flere bogstaver eller ledestråde for at kunne google mig frem til navnet på vores kommende ukrainere, som jeg aldrig tidligere har hørt om ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hmm.. I følge transfermarket er der i hvert fald stadig lidt muligheder, hvis man søger på det ;)
Rent statistik er der størst chance for at han hedder Frederik og er tysker.

Men lad os nu se. Men tror faktisk godt jeg ved hvem det er nu, hvis man kobler med denne 'halve nyhed' fra admin og hvad Thorup sagde efter sidste fanforum. Men er selvfølgelig ikke sikker, og vil ikke ødelægge dem for dem der kan lide at gætte ;)

Frederik Möller

Dominick Drexler
Abdul Razak Mansour
Abdelhak Mansour
Frederik Löffler
Frederik Winther
Mayverick Compper
Abdelmalek Baddour
Frederik Finkler
Frederik Krieger
Frederik Metzner
Frederik Dittmar
Lars-Erik Raissar
Burak Karayar
Frederik Böttjer
Jan-Hendrik Stahmer
Frederik Fischer
Jan Hendrik Bontjer
Hendrik Ziegner
Jan-Hendrik Löffler
Ron-Erik Fischer
Abhishek Ambekar
Frederik Förster
Frederik Volkma

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Dominik Kaiser fra RB Leipzig - Zornigers drømmespiller. 29 år og en perfekt afløser for JP.

Vijen

Indlæg af Vijen »

tatoo skrev:
4. apr 2018, 00:31
Dominik Kaiser fra RB Leipzig - Zornigers drømmespiller. 29 år og en perfekt afløser for JP.
Kunne være fedt, hvis vi tager ham for næsen af Brøndby.

Han har vel også den profil som vi ønsker af erfarne spillere. Fra en hylde vi normalt ikke kan handle på, men manglende spilletid gør at vi pludselig er interessante for ham. + EL mulighed og vi har fået økonomi.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Administrator skrev:

F......k G.....r

JK

Indlæg af JK »

Frederik Gytkjær??? Håber Sørloth millionerne bliver brugt på spillere fra en højere hylde. George kan jeg til dels forstå, da han har vist et højt topniveau, men spillere på Gytkjærs niveau mener jeg ikke skal indkøbes som fyld til truppen, når der også skal være plads til talenterne fra akademiet.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Administrator skrev:

Mayron George til Fcm.
Hvad er status på den George handel?

Jeg har set vi har sagt at vi har handlen på plads med Lyngby
Jeg har set at Lyngby har sagt at de har handlen på plads med os
Jeg har ikke set at Randers har sagt at de har handlen på plads med Lyngby - tværimod var der en historie ude om at de ikke havde skrevet under på noget?!? ( så vidt jeg husker :roll: ) Det var selvf. i en periode hvor cirkus-randers historierne strømmede ud, men stadig?!

Er der nogen som kender mere til det, så vi kan få slået en knude på den historie! ;)
Jeg forventer mig en del af George - og tror på at hvis han kan serviceres så skal der nok være nogle mål i ham!
Jeg husker ham bedst fra Hobrotiden, hvor jeg synes han i flere kampe var en enmandshær.
Hans stats ligger jeg ikke så meget i da han trods alt "kun" har spillet i lavere rangerende klubber i perioderne hvor han spillede. Hobro-Randers-Lyngby
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Analitico
Geografisk sted: Aalborg / Peru

Indlæg af Analitico »

Frederik Gytkjær kan jeg nu godt se blive en spændende spiller for FCM. Han minder vel meget (i hvert fald i statur) om sin storebror, der spiller med stor success i Polen, hvor han aktuelt er ligatopscorer.

Det betyder naturligvis ikke i sig selv, at Frederik Gytkjær vil komme til at score mål på samlebånd for FCM, hvis han skulle skifte hertil, men det virker for mig som en god handel, når man sammenligner en formodet relativt lav transferpris med potentialet.

Det samme gør sig i øvrigt, efter min mening, gældende for Mayron George. Han hentes relativt billigt ind og har potentialet til at blive topscorer, hvis han kommer til at spille for et tophold (og kan få styr på træningsindstillingen, hvilket dog kan bekymre mig lidt med hentanke på Bruninho-forløbet ... )

Alt i alt vil jeg som fan være ganske godt tilfreds med begge handler, hvis de ender med at blive bekræftet endeligt. Hellere et par relativt billige spillere, der trods alt har vist noget, end en overhypet, dyr og stadig meget ung spiller ála Ken Fagerberg.

THenry

Indlæg af THenry »

Analitico skrev:
4. apr 2018, 11:30
Frederik Gytkjær kan jeg nu godt se blive en spændende spiller for FCM. Han minder vel meget (i hvert fald i statur) om sin storebror, der spiller med stor success i Polen, hvor han aktuelt er ligatopscorer.

Det betyder naturligvis ikke i sig selv, at Frederik Gytkjær vil komme til at score mål på samlebånd for FCM, hvis han skulle skifte hertil, men det virker for mig som en god handel, når man sammenligner en formodet relativt lav transferpris med potentialet.

Det samme gør sig i øvrigt, efter min mening, gældende for Mayron George. Han hentes relativt billigt ind og har potentialet til at blive topscorer, hvis han kommer til at spille for et tophold (og kan få styr på træningsindstillingen, hvilket dog kan bekymre mig lidt med hentanke på Bruninho-forløbet ... )

Alt i alt vil jeg være ganske godt tilfreds med begge handler, hvis de ender med at blive bekræftet endeligt.
Ved du om han kan spille på kanten, HVIS det er ham, som vi signer?

Såfremt han også udelukkende er central spidsangriber, så synes jeg timingen vil være underlig. George kan jeg kun se spille centralt i vores system, og Dovbyk virker som en spændende ung angriber. Hvis Gytkjær også er 9'er, så må det betyde det salg af Paul, som har været planlagt i 1 år.

Dog undrer det mig bare, hvis der så tidligt kommer endnu en erstatning for Paul, da vi ikke pt. har nogen anelse om, vi kan sælge Paul til den pris, som vi ønsker pga. hans skadesplagede forår.

Hvis vi henter en angriber, der også kan spille på en af kanterne giver det mere mening, da jeg forventer, at vi skyder Due af til sommer, og derfor skal have noget ind på den position.

THenry

Indlæg af THenry »

JK skrev:
4. apr 2018, 07:01
Frederik Gytkjær??? Håber Sørloth millionerne bliver brugt på spillere fra en højere hylde. George kan jeg til dels forstå, da han har vist et højt topniveau, men spillere på Gytkjærs niveau mener jeg ikke skal indkøbes som fyld til truppen, når der også skal være plads til talenterne fra akademiet.
Enig. Gytkjær ligner heller ikke en klassisk FCM-signing. 25 år, kommer fra en liga, der er dårligere end Superligaen, og så vil jeg stille alvorlige spørgsmålstegn (det skal dog siges, at jeg ikke kender meget til ham) ved, om han er bedre end George og Dovbyk, der begge er yngre end ham. Derfor håber jeg, at det er en anden spiller.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hvis det er Gytkjær er mit gæt i hvert fald forkert.

Kender heller ikke så meget til ham, men tænker også umiddelbart det vil virke lidt mærkeligt.

Jeg tror nok mere det er en mand til fremtiden. Men lad os se, det er ikke meget admin fortæller ;)

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Håber ikke det er Gytkjær. Kan ikke lige se hvad han har præsteret. Spiller i en liga der er ringere end den danske. Hvis det er ham køber vi da ind til bredden, og der synes jeg vi har nok p.t. Vi skal have en klasse midt og topangriber, og det skal ikke være nogen der skal bruge hverken halve eller hele år på at blive integreret for dem har vi nok af.

Låst