Vel ok.
Man kunne godt have håbet på lidt mere, men omvendt.
Han blev vel hentet transferfri som reserver, og har overpræsteret i den rolle.
Han har ikke SÅ mange år tilbage af karrieren, og modsat da han blev hentet, har vi faktisk en del forsvarer nu.
Så vel fint nok at han kan blice hjulpet videre, og frigør lidt plads/spilletid.
Det eneste der er lidt ærgerligt, er timingen mens Erik ikke er på 100. Men sådan er der jo altid noget. Fint det var efter Randers kampen.
