Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tychosen leverer bare altid, han har en god indstilling og har ikke de nøkker som Pione. Pione skal snart til at indordne sig for eller kan han rådne op på bænken. Tænker ikke at Piones indstilling gør et salg nemmere, tværtimod.

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

Når man ikke engang kan spille sig på holdet skal man bare lukke røven udadtil - uanset om det er agent eller spiller

Måske sisto skulle koncentrere sig om det i stedet for landsholdet

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af CasperA »


Sahl
Indlæg: 938
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Sahl »

CasperA skrev:
13. jul 2022, 19:14
https://twitter.com/MatteMoretto/status ... 9759328261

Sory Kaba rygtes til Mallorca.
Det ville være et godt salg, men jeg synes faktisk Kaba er undervurderet som spiller. Men hvis hans attitude ikke er ændret, så skal han bare skippes af sted.
Det bliver spændende at se, hvor mange spillere der ryger og hvilke erstatninger der kommer.

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Vijen »

Fra Transfervinduets andellerejshow

Bo Henriksen spottet på en parkeringsplads imens han taler i telefon og han siger
Han er en fremragende angriber. Kan vi få ham, vil jeg virkelig gerne have ham. Ja, jeg ved han er mega dyr. Ja, det kan blive et problem at FCK også er på banen, gamle. Nej, jeg syntes fortsat vi skal prøve, gamle.

Hvem kan det være? Vallys han er vel mere kant end direkte angriber. Men han er vel den eneste vi har hørt rygter om til de 2 klubber.

Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Peter »

Vijen skrev:
16. jul 2022, 22:14
Fra Transfervinduets andellerejshow

Bo Henriksen spottet på en parkeringsplads imens han taler i telefon og han siger
Han er en fremragende angriber. Kan vi få ham, vil jeg virkelig gerne have ham. Ja, jeg ved han er mega dyr. Ja, det kan blive et problem at FCK også er på banen, gamle. Nej, jeg syntes fortsat vi skal prøve, gamle.

Hvem kan det være? Vallys han er vel mere kant end direkte angriber. Men han er vel den eneste vi har hørt rygter om til de 2 klubber.
Jeg tog ikke lige den spotting så seriøs. Jeg har aldrig mødt Bo, men jeg tvivler på at han ender hver sætning med "Gamle". Men, jeg kan tage fejl - Er klar over at han siger det engang imellem, men virkede lidt for opsat IMO

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af mnm123 »

Endnu et i mine øjne kedelige case’s i Fcm regi. Vi har en spiller Niclas Madsen som har været igennem akademiet og måske ligger på grænsen til at kunne blive en profil i Fcm. Vi har så købt Charles til samme position og ladet ham spille sidste sæson og NM udlejet, hvad kunne der ske hvis NM havde fået de kampe og hans udvikling ? Er irriteret over der købes middel mådighed ind hvor man har unge spillere som burde få chancen, vi kan jo tage Oscar Fraulo med i den ligning.

Matjavsen
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Matjavsen »

mnm123 skrev:
20. jul 2022, 10:48
Endnu et i mine øjne kedelige case’s i Fcm regi. Vi har en spiller Niclas Madsen som har været igennem akademiet og måske ligger på grænsen til at kunne blive en profil i Fcm. Vi har så købt Charles til samme position og ladet ham spille sidste sæson og NM udlejet, hvad kunne der ske hvis NM havde fået de kampe og hans udvikling ? Er irriteret over der købes middel mådighed ind hvor man har unge spillere som burde få chancen, vi kan jo tage Oscar Fraulo med i den ligning.
Synes ikke Madsen var så god igen i de kampe han fik.

Er dog enig i Fraulo skulle have chancen, men det blev alligevel til en god case

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af mnm123 »

Matjavsen skrev:
20. jul 2022, 12:27
mnm123 skrev:
20. jul 2022, 10:48
Endnu et i mine øjne kedelige case’s i Fcm regi. Vi har en spiller Niclas Madsen som har været igennem akademiet og måske ligger på grænsen til at kunne blive en profil i Fcm. Vi har så købt Charles til samme position og ladet ham spille sidste sæson og NM udlejet, hvad kunne der ske hvis NM havde fået de kampe og hans udvikling ? Er irriteret over der købes middel mådighed ind hvor man har unge spillere som burde få chancen, vi kan jo tage Oscar Fraulo med i den ligning.
Madsen har potentiale i mine øjne, men bruge 10mill på Charles er i mine øjne forkert signal, både over for talenterne og publikum. Charles bliver aldrig en god sag og en vi tjener penge på.
Synes ikke Madsen var så god igen i de kampe han fik.

Er dog enig i Fraulo skulle have chancen, men det blev alligevel til en god case

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af ABT »

Apropos Madsen, så er han nu blevet skudt af til en anden klub - Westerlo i Belgien:

https://bold.dk/short/FCgd
/ ABT

Billede

Sahl
Indlæg: 938
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Sahl »

ABT skrev:
20. jul 2022, 17:07
Apropos Madsen, så er han nu blevet skudt af til en anden klub - Westerlo i Belgien:

https://bold.dk/short/FCgd
Nu er det også officielt
https://www.fcm.dk/nyheder/nicolas-mads ... k-fodbold/

Jeg tænker helt sikkert, at der snart kommer rygter omkring diverse midtbane spillere til FCM.
Det er der vi mangler spillere også selvom vi skulle være så uheldige, at se Bo holde ved en 3-4-3.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 864
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Saemala »

mnm123 skrev:
20. jul 2022, 10:48
Endnu et i mine øjne kedelige case’s i Fcm regi. Vi har en spiller Niclas Madsen som har været igennem akademiet og måske ligger på grænsen til at kunne blive en profil i Fcm. Vi har så købt Charles til samme position og ladet ham spille sidste sæson og NM udlejet, hvad kunne der ske hvis NM havde fået de kampe og hans udvikling ? Er irriteret over der købes middel mådighed ind hvor man har unge spillere som burde få chancen, vi kan jo tage Oscar Fraulo med i den ligning.

Nu ville han jo selv væk, fordi han ville have fast spilletid. Det ville vi jo ikke kunne give ham, da han simpelthen ikke var/er god nok.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af ABT »

SIF skulle kræve 30 mil for Vallys. Håber ikke, at vi er en del af kampen om ham, hvis det er bare i nærheden af det prisleje, som vi er oppe i.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af ABT »

Bold skriver, at Randers kun giver knap 1 mio. for Høegh. Fair, dumt eller god stil at lade ham komme videre til andre græsgange for et minimalt beløb?
/ ABT

Billede

Matjavsen
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Matjavsen »

ABT skrev:
21. jul 2022, 11:39
Bold skriver, at Randers kun giver knap 1 mio. for Høegh. Fair, dumt eller god stil at lade ham komme videre til andre græsgange for et minimalt beløb?
Han stiger også voldsomt i løn.
Han får lidt lidt mindre end odey som er på 300.000 om måneden

Låst