Evander er navnemæssigt et langt større talent end Duelund og Duelund var kun en stor profil i perioder - Det kan man vel kalde en erstatning man kan så sige at han ikke er bevist, men han har trods alt spillet 34 kampe i den bedste brasilianske række hvilket er meget pæntFodboldfan skrev: ↑1. sep 2018, 09:07Æv Æv.
Jeg gik ind til sæsonen med et positivt håb om at vi havde 50 % chance for at vinde mesterskabet. Uden en fungerende midtbane ( og spillere generelt til den taktik vi vil spiller), så vil jeg være glad for en 3. plads i år.
Jeg synes selv vi har solgt ret store procenter af vores vinderchancer. Ikke fordi jeg siger at det ikke kan lade sig gøre, men spillet er bare slet ikke til det for tiden, og med Sanneh og Duelund ude og ingen beviste erstatninger, der er kommet ind, så synes jeg ledelsen har fejlet.
Så kan det godt være at vi har mange andre spillere, men de er fyldstof mange af dem og præsterer ikke som om de hører til i en topklub i Danmark.
Jeg er for første gang i flere år skuffet over vores transfervindue. "Vi skal hæve niveauet" - Min bare bagdel. Tomme floskler fra en ledelse, der nu har bevist de snakker tomme ord og ikke kan sætte handling bagved. Det er lidt trættende synes jeg.
Jeg håber det viser sig på banen at jeg tager fejl. Det ville jeg elske. Vi får se. God halvsæson til alle.
Og Scholz er erstatningen for Sanneh - Købt som rettidig omhu og har et fremragende CV i Belgien og har tidligere tiltrukket PRL, Bundesliga og hvis at jeg husker rigtigt Serie A interesse.
Så er meget uenig i lige de 2 - Jeg vil godt at Joel viser lidt mere, men virker stabil deffensivt, men tror nok at han skal komme. Den store nedtur har været at Polle slet slet ikke har leveret i åbent spil i den her sæson og at Paul ikke har fundet formen endnu. Nu får vi en lille 2 ugers pause om lidt så kan de forhåbentligt få det til at køre på træningsbanen og få George i den sidste form så han står helt skarpt og så håber jeg at den kan gå - Men, lidt tyndt at vi kun har Okosun som erstatning for Polle.