Brøndby skulle give 7,5 mill kr. for sten grytebust her i sommeren 2018, det sagde man nej til, grytebust har 1 år tilbage og det er dyr for en spiller med 1 år tilbage.Vijen skrev: ↑13. aug 2018, 22:32Grytebusk skulle ifølge OB forum være på vej til en oprykkerklub i Spanien. Vores bud blev afvist. Var det ikke også 10 millioner de ville have af Brøndby i januar for grytebust?
Hvem andre end rask kunne være interessant fra den danske liga, som også vil acceptere en reserverolle? Jeg tror man satser på at Hamid kommer tilbage som 1. Målmand om 18 måneder, også giver det ikke mening at smide 10 millioner for en ny målmand.
Men hvem ved måske der er nogle interessante i de lavere rækker fra England. Der har Horsens tidligere ramt ret godt.
Men hvor har I fra ? at en kommende ny målmand ikke må slå Hansen af ?
Mig bekendt står der jo netop i dag, at man ønsker en målmand der kan
I aoh.dk står der citat:
Nu skal vi finde en keeper, der som vores andenmålmand kan tage kampen op med Jesper, siger Svend Graversen til Herning Folkeblad.
Det handler om at finde den bedst mulige målmand, der kan supplere Jesper og Oliver (Hansen og Ottesen, red.).
Hvis FCM skal være topklub, så er man nød til at have en målmand der kan tage kampen op med Hansen, brækker Hansen benet så står FCM meget skidt med en Rask fra Hobro.
Når man bruger millioner på at hente Erik og Alexander Scholz til Danmark (små 20 mill kr. + det løse (eriks løn), så virker det amatøragtigt hvis man satser på en Rask som backup for Hansen.
Jeg mindes JT udtalelse, håber Graversen husker den
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tho ... r-presset/
Rask kan ikke presse Hansen