FCM Lite (Hobro) i Superligaen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Uldkraemmeren

FCM Lite (Hobro) i Superligaen

Indlæg af Uldkraemmeren »

Nu hvor FCM lavede en klassisk "FCM" er det befriende at se hvordan Hobro, med halvdelen af holdet og en cheftræner med fortid i FCM, gjorde arbejdet færdigt og rykkede op i Superligaen.

Mads Hvilsom må de gerne beholde i Hobro, da hans udvikling er gået i stå, men Lauridsen og Bøge på de to backs kunne sagtens bruges i truppen.

Jeg har i øvrigt meget svært ved at se Hobro skrabe mere end 15-20 point sammen i Superligaen, med mindre Viborg sælger helt ud af truppen, og de evt. kan tiltrække nogle unge talenter fra Randers eller lign.

974

Re: FCM Lite (Hobro) i Superligaen

Indlæg af 974 »

Uldkraemmeren skrev:, men Lauridsen og Bøge på de to backs kunne sagtens bruges i truppen.
Vil du have at vi skal købe Bøge fri af hans kontrakt med Hobro?

Eller vente til han evt er kontraktfri?

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

974 skrev:
Uldkraemmeren skrev:, men Lauridsen og Bøge på de to backs kunne sagtens bruges i truppen.

Med FCMs økonomi i betragtning kunne han være en fin erstatning for Kristian Bak næste år, når hans absurd dyre kontrakt udløber. Alternativt som supplement til ham. Vi har ikke for mange højre backs i truppen pt. Jeg kunne godt forestille mig at Bøge kunne lokkes tilbage til FCM efter et års spilletid i Superligaen, eftersom Hobro rykker ned igen næste år.

974

Indlæg af 974 »

jeg må indrømme at jeg ikke synes godt ideen..

Tror ikke på at de er stærke nok til at komme op i det niveau vi vel forventer generelt i FCM om at komme i europæisk fodbold

Har heller ikke tiltro til at de kommer det, så jeg synes bedre om at man kigger anden vej :-)

master1

Indlæg af master1 »

Uldkraemmeren skrev:
974 skrev:

Med FCMs økonomi i betragtning kunne han være en fin erstatning for Kristian Bak næste år, når hans absurd dyre kontrakt udløber. Alternativt som supplement til ham. Vi har ikke for mange højre backs i truppen pt. Jeg kunne godt forestille mig at Bøge kunne lokkes tilbage til FCM efter et års spilletid i Superligaen, eftersom Hobro rykker ned igen næste år.
Jeg kunne sagtens se Lauridsen som erstatning for Julle. - Men hvorfor Bøge ? - ikke at han ikke er god nok, men han har jo kontrakt med Hobro !
Man skal jo heller ikke tro, at fordi en spiller HAR spillet i en klub, at de absolut ønsker at vende tilbage.....

Besvar