Nu hvor FCM lavede en klassisk "FCM" er det befriende at se hvordan Hobro, med halvdelen af holdet og en cheftræner med fortid i FCM, gjorde arbejdet færdigt og rykkede op i Superligaen.
Mads Hvilsom må de gerne beholde i Hobro, da hans udvikling er gået i stå, men Lauridsen og Bøge på de to backs kunne sagtens bruges i truppen.
Jeg har i øvrigt meget svært ved at se Hobro skrabe mere end 15-20 point sammen i Superligaen, med mindre Viborg sælger helt ud af truppen, og de evt. kan tiltrække nogle unge talenter fra Randers eller lign.
FCM Lite (Hobro) i Superligaen
Re: FCM Lite (Hobro) i Superligaen
Vil du have at vi skal købe Bøge fri af hans kontrakt med Hobro?Uldkraemmeren skrev:, men Lauridsen og Bøge på de to backs kunne sagtens bruges i truppen.
Eller vente til han evt er kontraktfri?
-
Uldkraemmeren
Med FCMs økonomi i betragtning kunne han være en fin erstatning for Kristian Bak næste år, når hans absurd dyre kontrakt udløber. Alternativt som supplement til ham. Vi har ikke for mange højre backs i truppen pt. Jeg kunne godt forestille mig at Bøge kunne lokkes tilbage til FCM efter et års spilletid i Superligaen, eftersom Hobro rykker ned igen næste år.974 skrev:Vil du have at vi skal købe Bøge fri af hans kontrakt med Hobro?Uldkraemmeren skrev:, men Lauridsen og Bøge på de to backs kunne sagtens bruges i truppen.
jeg må indrømme at jeg ikke synes godt ideen..
Tror ikke på at de er stærke nok til at komme op i det niveau vi vel forventer generelt i FCM om at komme i europæisk fodbold
Har heller ikke tiltro til at de kommer det, så jeg synes bedre om at man kigger anden vej
Tror ikke på at de er stærke nok til at komme op i det niveau vi vel forventer generelt i FCM om at komme i europæisk fodbold
Har heller ikke tiltro til at de kommer det, så jeg synes bedre om at man kigger anden vej
Jeg kunne sagtens se Lauridsen som erstatning for Julle. - Men hvorfor Bøge ? - ikke at han ikke er god nok, men han har jo kontrakt med Hobro !Uldkraemmeren skrev:Med FCMs økonomi i betragtning kunne han være en fin erstatning for Kristian Bak næste år, når hans absurd dyre kontrakt udløber. Alternativt som supplement til ham. Vi har ikke for mange højre backs i truppen pt. Jeg kunne godt forestille mig at Bøge kunne lokkes tilbage til FCM efter et års spilletid i Superligaen, eftersom Hobro rykker ned igen næste år.974 skrev:Vil du have at vi skal købe Bøge fri af hans kontrakt med Hobro?Uldkraemmeren skrev:, men Lauridsen og Bøge på de to backs kunne sagtens bruges i truppen.
Man skal jo heller ikke tro, at fordi en spiller HAR spillet i en klub, at de absolut ønsker at vende tilbage.....