Ikastbo skrev:Bare en tanke... hvorfor kan man ikke bare bruge nogle af de flotte bannere der gennem tiden har fyldt Nodea??? ja det er genbrug, men det er vel bedere end ingen tifo... man smider vel ikke et kæmpe banner ud der fylder det halve af Nodea efter det har været brugt en gang eller??? siger ikke det skal bruges "gamle" banner til tifo hver gang, men indtil det kommer op at køre igen.. Det er da mange store kampe tilbage i foråret,hvor det vil klæde Nodea at være klædt i en FCM banner eller hva nu der evt findes på lageret... eller eksistere de gamle bannere ikke mere???
Nej desværre.
Den gamle TIFO gruppe, som Michael, Sild, Bager og undertegnede overtog fra, lavede nogle rigtig flotte bannere, men de blev behandlet utroligt ringe. Efter de havde været i brug, blev de smidt på grusset nede ved banen eller på tribunen. Og det bliver de bare ikke kønnere af. Derefter (har jeg et indtryk af) blev de smidt på gulvet i en stor bunke i vores rum under Nordea, hvorefter de selvfølgelig modtog en masse fugt, hvilket der heller ikke gør dem pænere. Nøjagtig det samme gør sig gældene for næsten samtlige flag der har været produceret. Jeg tror vi gemte et enkelt banner eller to.
Alt dette gør at os der overtog, og som IKKE havde arbejdet med det før, skulle starte fra absolut nulpunkt + bruge 2 lørdage i starten bare på oprydning.
Sidste år meldte Sild og Bager sig ud af TIFO, så kun Michael og jeg stod med det hele. Nu har jeg også meldt mig ud, med virkning fra sommer pga. travlhed med egen trænergerning, badminton og familieforøgelse. Jeg ved ærlig talt ikke hvad Michael har tænkt sig, nu når han også er kommet i bestyrelsen, men alt andet lige mangler der hjælp.
Alle der har mulighed for det og har lyst til det bør melde sig til Michael og give en hånd med. Der er seriøst brug for det.
Inden jeg slutter vil jeg gerne understrege at de foregående TIFO grupper efter min mening har gjort et fantastisk stykke kreativt arbejde, og nu håber jeg bare at der er en god flok ligeså kreative hoveder der melder sig.