De unge spillere som havde fået chancen i startopstillingen, Sviatchenko, Juelsgård, Izunna, Albæk og (Sivebæk). gjorde det jo fantastisk, og viste, at det er dem man skal satse på i fremtiden.
Så jeg tror, at man til kampen mod SønderjyskE finder tilbage til stærkeste opstilling, som jeg forventer ser sådan ud:
Lössl
Kolja - Ried - Albrechtensen - Jessen
Sivebæk - Thyge* - Salami - Borring
Collins - Ilsø**
* Jeg ved ikke, om Kuhn kunne finde på, at give Mikkel Thygesen en pause, for han har spillet rigtigt meget på det sidste, og en pause til ham ville vel være fortjent, også for, at sørge for, at han ikke får en overbelastningsskade.
Jeg ville i givetfald se Mads Albæk som den klare afløser derinde, og han ville også med hans kreativitet være en god mand i kampen mod, at dirke Sønderjyske's beton forsvar op.
** Kuhn kunne måske også finde på, at give Ken Ilsø en pause, da han er startet inde i de to seneste kampe, så her kunne man måske komme til, at se Jude Nworuh istedet, han ville også være en god trussel i dybden mod sønderjyske's forsvar, og han ville kunne lave en masse farlige løb om bag 4 back kæden.
Men vi er inde i en rigtig god forårs stime, hvor vi har vundet 4/6 kampe, og det har resulteret i 14/18 point, og hele 4 clean sheets
I modsætning har SønderjyskE ikke vundet endnu i foråret, så det vil helt sikkert være et meget opsat SønderjyskE hold vi får at se.
Jeg tror dog, at vi får dirket forsvaret op, og vender hjem med en 2-0 sejr.
Målscorere: Ken Ilsø og Baba Collins