SønderjyskE - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
The FCM FAN

SønderjyskE - FC Midtjylland

Indlæg af The FCM FAN »

Sidste kamp mod fcn spillede vi jo fantastisk, fik 3 point, og fik endda givet en pause til nogle af de spillere, som normalt starter inde, så det tegner da rigtig godt for fremtiden, hvis man kan gå på banen med en gennemsnitsalder på ca. 22,5 (husker det ikke præcist) og så fuldstændigt dominere kampen.

De unge spillere som havde fået chancen i startopstillingen, Sviatchenko, Juelsgård, Izunna, Albæk og (Sivebæk). gjorde det jo fantastisk, og viste, at det er dem man skal satse på i fremtiden.

Så jeg tror, at man til kampen mod SønderjyskE finder tilbage til stærkeste opstilling, som jeg forventer ser sådan ud:

Lössl
Kolja - Ried - Albrechtensen - Jessen
Sivebæk - Thyge* - Salami - Borring
Collins - Ilsø**

* Jeg ved ikke, om Kuhn kunne finde på, at give Mikkel Thygesen en pause, for han har spillet rigtigt meget på det sidste, og en pause til ham ville vel være fortjent, også for, at sørge for, at han ikke får en overbelastningsskade.
Jeg ville i givetfald se Mads Albæk som den klare afløser derinde, og han ville også med hans kreativitet være en god mand i kampen mod, at dirke Sønderjyske's beton forsvar op.

** Kuhn kunne måske også finde på, at give Ken Ilsø en pause, da han er startet inde i de to seneste kampe, så her kunne man måske komme til, at se Jude Nworuh istedet, han ville også være en god trussel i dybden mod sønderjyske's forsvar, og han ville kunne lave en masse farlige løb om bag 4 back kæden.

Men vi er inde i en rigtig god forårs stime, hvor vi har vundet 4/6 kampe, og det har resulteret i 14/18 point, og hele 4 clean sheets :D

I modsætning har SønderjyskE ikke vundet endnu i foråret, så det vil helt sikkert være et meget opsat SønderjyskE hold vi får at se.

Jeg tror dog, at vi får dirket forsvaret op, og vender hjem med en 2-0 sejr.

Målscorere: Ken Ilsø og Baba Collins :D

noerum

Re: SønderjyskE - FC Midtjylland

Indlæg af noerum »

http://www.bold.dk/nyt/Rygproblemer-hol ... chtsen-ude

det bliver ikke med Albrechtsen, håber at det bliver Erik Sviatchenko sammen med Winston og ikke Ipsa, synes han har set skidt ud de gange han har spillet midterforsvar..

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Det er fint at folk starter en tråd om den kommende kamp og hvordan vi måske stiller op - og hvilke ting vi evt får ud af kampen .

Nu ved jeg ik om de to gutter som har skrevet i tråden indtil videre var tilstede i loungen kl.13.10 til kampen mod FCN ..

Hvis ikk dette er tilfældet vil jeg gerne sige at Glen Riddersholm bad os fans om ikk at skrive for meget på graven om vores startopstilling osv .. For vores modstandere kigger altså også med på graven og kan bruge div oplysninger til at sætte deres hold .
Og som glen sagde - så bliver alternativet at de lukker den sidste træning før kampen for ik at afsløre alt ! Og det vil jeg mene er træls for de fans som bruger en del tid på at stå i kulde og regn på banerne i Ikast for at se træningen ..
Så håber vi kan stoppe med at afsløre for meget fremover .

Tak herfra på vegne af de fans som bruger deres tid på banerne og som godt ved at man ik afsløre alt for fjenden .

Jeff - Bestyrelsen
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Rolig nu Jeff
Jeg har styr på de 4 der var til træning idag.
Problemet er jo ikke at folk skriver hvordan de tror holdet stiller. Problemet er når nogen skriver de har været til træning og ved det.

Jeg kan garantere for at ingen af dem der var der vil bekræfte en eventuel rigtig kombination.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Tro mig hekler.. Er helt afslappet .. skal hellere ikk ses som en skideballe , men en info til folk som ik var tilstede i loungen . Intet andet .. Men du må indrømme at Glen har ret og du selv som person ville være træt af en lukket sidste træning !
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

ditlevsen

Indlæg af ditlevsen »

Det er kamp som vi gerne skulle vinde, hvis vi vil drømme lidt mere om 3. pladsen som er indenfor rækkevide..jeg tror kampen bliver en meget taktisk affære - sønderjyskE er bedst til at stå og afvente modstanderne men vil de også gøre det på hjemmebane og mod et FCM hold, som jeg næsten garanterer vil komme med en kontrollerende defensiv og så satse på at score på en standardsituationer? Hvis vi bliver meget boldbesiddende tror jeg opskriften mod sønderjyskE er at lade backerne rykke langt med op og lade dem komme med indlæggene. Det vil frigøre flere spillere til at komme ind i feltet. Så skal vi så også være stærke på returboldene lige udenfor feltet.

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Jeg forventer en kedelig kamp hvor begge mandskaber vil afvente meget i starten, jeg tror ikke vi vælger at spare vores profiler i denne kamp da vi skal have 3 point for virkelig at kæmpe med hvor det er sjovt, samtidig har vi esbjerg næste gang som er i krise og derfor er det muligt og rotere lidt i den kamp i forhold til mod sønderjyske som jeg p.t. vurderer stærkere..

Jeg ser derfor gerne at vi stiller op med:

Lössl
Kolja - Sviatchenko - Reid - Leon
Siv - Albæk - Thyge - Borring
Ilsø - Baba

Jeg tror disse 11 kan vinde kampen dernede, og ligge et godt tryk på sønderjyske..
Jeg håber Ilsø virkelig begynder og træde i karakter, og det kan han passende gøre imod hans gamle klub hvor han kender de fleste..

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Meget imponerende 2-0 sejr ude over sønderjyderne. Vi holder nullet for femte kamp i træk, og har vundet tre udebane kampe i træk. Det er lige før træerne vokser ind i himlen! :D

Det er simpelthen bare så flot, og jeg er så stolt af holdet.
Super kamp af Jonas Løssl og Thyge. Hold da op hvor vi fighter og dækker hinanden ind hele tiden, det er en fryd at se på.

At se tabellen nu, er komplet overraskende. Sikke da et comeback!

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Ravnen skrev:Meget imponerende 2-0 sejr ude over sønderjyderne. Vi holder nullet for femte kamp i træk, og har vundet tre udebane kampe i træk. Det er lige før træerne vokser ind i himlen! :D
Det hedder 5. gang i forårs-sæsonen, da vi jo lukkede et mål ind mod OB i Odense ;)

Men super dejligt med en sejr, og nu begynder man ligeså stille at kunne lugte metal 8-)

Fremragende headet af Thyge ved 2-0 målet, og dejligt at se Ilsø er begyndt at score lidt mere :P
Høvdingen af Herning

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Det er simpelthen så dejligt at se hvordan vi kan vinde selv om spillet ikke er blankpoleret og super flot. Fight og vilje. Løssl, Sivebæk og Thyge viser vejen idag, meen jeg synes vi er noget vaklende defensiv og i det opbyggende spil idag. Jeg sad i hvert fald med følelsen af at udligningen ville komme et par gange. Heldigvis blev det bedre i løbet af anden halveg. Mine karakterer og spillervurderinger:

Løssl: 11 - fremragende indsats, den dreng tager jo alt hvad der kommer, lige meget hvor meget han så end skal sprælle for at tage den. Jeg synes også han kommer bedre ud i feltet idag. Simpelthen imponerende af en så ung spiller, han er vel den keeper som har gjort det bedst samlet set i foråret?

Kolja - 9 - Kommer godt med offensivt idag, noget jeg synes han plejer at mangle, og laver et glimrende assist. Udmærket defensivt.

Ipsa - 7/8 - Tjoh, han gjorde det vel udmærket, men jeg synes han var noget usikker idag. Manglede noget timing, og havde sin del i den vaklende defensiv i første halveg. Synes modsat resten af forsvaret ikke han spiller sig op i anden halveg.

Reid - 9 - Knapt så godt som i de seneste kampe, han styrer ikke forsvaret på samme måde i mine øjne. Men ellers en god indsats, og han virker sikker defensivt.

Jessen - 8 - mindre god dag fra Jessens side, og han kom i hvert fald ikke tættere på vm-holdet ved dagens indsats. Kæmpe brøler i starten af kampen, og jeg synes heller ikke han leverer offensivt. Men han får vel en 8'er gennem holdets clean-sheet, som en del af forsvarskæden.

Sivebæk - 10 - Han er en af dem som gør det rigtigt godt idag. han har et lækkert drive i omstillings spillet og er meget farlig og har en stor fod med i målet til 1-0. Super godt at se at han er i omdrejninger efter en mindre god start på foråret.

Thyge - 10 - sikke en løbevilje og generelt bare god fighterindsats krydret med et mål idag. God indsats af vores anfører!

Izunna - 9 - God til at lægge de rigtige sideskiftende lange afleveringer, og vigtig i omstillingsspillet. Udvikler sig mod en ny Salami. Dog ikke nære så god defensivt som bolderobrer.

Borring - 7/8 - Endnu en kedelig kamp fra Borrings side. Han byder simpelthen ikke ind med nok, og der sker alt for lidt når han har bolden i modsætning til den anden side.

Ilsø - 9 - Vigtig mand i den halveg han får, og er en god station i det kontraspil, som var det eneste der rigtigt fungerede i første halveg. Vigtigt mål i en periode hvor det gik mindre godt for holdet.

Baba - 7/8 - Løber godt for det, men får ikke særligt meget ud af det idag, på trods af en god vilje. Jeg kan ikke huske en chance med ham fra kampen.

Salami - 9 - fint indhop og har bestemt del i oprejsningen i anden halveg. God boldfordeling og erobring idag, dog før set bedre. Ærgerligt han ikke kunne udnytte sjælden chance ;)

Sviatchenko og Rilwan - UB
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

Besvar