nielsen skrev: Hausser du har fuldstændig misforstået hvad bw er, det er en fanklub som støtter sit hold (FCM) i medgang og modgang, vi er ikke en forening der skal sparke på nogen som ligger ned (hvilket jo som bekendt aldrig giver en positiv effekt), eller skal forsøge at drive fcm som virksomhed, er man utilfreds med hvordan fcm driver deres virksomhed, er der kun en måde at skabe sig inflydelse på, det er at købe aktier og møde op til den årlige generalforsamling.
Her er BW's formål, sakset fra hjemmesiden, hvis du ikke er enig i dem, jamen så er det da ikke en forening du behøver at bruge din kostbare tid på !
FORMÅL
I vedtægterne står der; Black Wolves formål er, at give fodboldklubben FC Midtjylland (FCM) den størst mulige opbakning ved at skabe fest og stemning til FCM's kampe. Black Wolves formål er, at skabe et socialt samværsmiljø for medlemmerne, med FCM som omdrejningspunkt.
Hvad det i praksis betyder er, at vi har 2 kerneområder som vi koncentrerer os om:
1.At informere medlemmerne så de ved hvad der sker i og omkring klubben, primært gennem vores fabelagtige medlemsblad Ulvehylet, men også gennem denne hjemmeside black-wolves.com.
2.At støtte holdet på banen uanset hvor det måtte være, altså arrangere busture til kampene, skabe stemning på lægterne og vise vores tilhørsforhold generelt.
BW er en forening hvis hele eksistensgrundlag er FCM. Så ligesom klubben, så er BW direkte truet på livet lige for tiden, at tro andet er illusorisk. Det er BWs bestyrelses pligt at gøre alt i deres magt for at redde foreningen fra udryddelse og det gøres bedst ved at støtte de initiativer som bedst tilgodeser FCMs interesser. Hvis det så betyder at man kommer på kollisionskurs med klubbens ledelse, så må det nødvendigvis være sådan, det er klubben FCM vi er her for og den vi er fan af, ikke nogle direktører eller en bestyrelsesformand.
Jeg vil hvad der er bedst for FCM og det er jeg meget sikker på BW også vil. Jeg mener der skal placeres et ansvar og drages en konsekvens af den her deroute, som 100% sikkert kunne være undgået. Hvis jeg kunne forudsige det her, så burde FCM altså også være i stand til det her. Lige nu er de ansvarlige ved at tørre aben af i spillerne, administrationen og flere trænere og det er dem der betaler prisen for deres fadæser. I min optik kunne intet være mere forkert. Jeg er ikke tillid til at de folk som har styret FCM hen til kanten af afgrunden også kan få os væk og derfor mener jeg der skal nye og mere ansvarlige mennesker til og det er 100% en støtteerklæring til FCM. Måske ikke til Bertelsen, Olesen og Ørgaard, men til FCM og det er den der betyder noget.
Jeg ville syntes det var voldsomt ærgerligt hvis BW ikke benyttede deres mulighed for at ytre sig og gøre alt i deres magt for at hjælpe klubben. Hvis BW som forening lod høre fra sig, så tror jeg det ville betyde noget og jeg tror det ville kunne gøre en forskel.