Ja jeg er enig med ham, det er ikke i orden. I visse tilfælde har jeg haft forståelse for at folk fik nok.. selvom man nok bør overveje om man virkelig hjælper spillerne med det?Det har i flere omgange fået klubbens fans til at buhe af spillerne, og det gider FC Midtjyllands bestyrelsesformand, Bo Olesen, ikke længere at høre på.
- Det der med at pibe af spillerne, det gør man ikke i den her klub. Jeg vil gerne opfordre til, at tilskuerne opfører sig ordentligt og vi får genskabt en god kultur, hvor man bakker op også i modgangstider, siger Bo Olesen til Herning Folkeblad og understreger, at det ikke er "hardcore" fans, der er problemet.
- Det er ikke Black Wolves, der pifter. Det er den almindelige tilskuer, der er problemet. Og så synes jeg hellere, man skal overveje med sig selv, om man gider at komme til næste kamp, siger han.
Men, hvordan kan han vide det ikke er Black Wolves medlemmer som pifter? Det er da næsten stensikkert at der er BW medlemmer blandt, andet ville da overraske mig.
Kommentaren er da også lidt ude af sync med tiden, jeg tvivler på der er ret mange der ønsker at pifte af spillerne i dag