Dennis skrev:
Puha med det gennemsnit skal han da næsten i start 11´ren i stedet for Thyge! For mig at se har jude ikke mange egenskaber der for mig til at tro at han har en stor fremtid i FCM eller på noget andet superligahold. Og nu når han vil have en månedsløn på 250.000 syntes jeg bare de skal have lov til at finde en anden klub.
Nu er min hukommelse ikke for god, men kan seriøst ikke huske mere end et enkelt mål som han selv har skabt. Og af chancer han har skabt til medspillere kan jeg nærmest kun huske den i City.
Jeg mener helt sikkert at, som truppen er nu, så er Jude og Frank på toppen vores farligste startopstilling, syntes jeg de beviste i slutningen af sidste sæson. Thyge er alt for ufarlig til at spille på den fremskudte position han gør og vores opstilling med 3 centrale midtbanespillere er imo en af grunden til at vi skaber så få chancer.
Og angående selv at skabe målene, hvor mange er det så lige Frank selv skaber? Det handler sgu om at putte den ind og et spetakulært mål tæller altså ikke mere end et klumpspilsmål i feltet.
Dennis skrev:
Kampen i lørdags var fornærmende ringe spillet af jude og så går man bagefter ud og for sin agent til at forlange 3 mil om året

Er det ligeomkring 300.000 for hvert mål?
Ret beset så har vi vel andre angribere som får mere end det pr kasse de har scoret
Og lad nu være med at hæng dig så meget i de 3 millioner. Dels er de fremsat af en agent uden fornemmelse for danske forhold og dels er de ikke noget ultimativt krav, langt fra, blot et dårligt forsøg på at skumme fløden en smule.
Dennis skrev:
Og nej jeg forholder mig tilgengæld realistisk med Ken. Han er købt ind for noget der skulle ligne 10 mil. Han skal blive en succes i FCM og det bliver han ikke på 2 div holdet eller på bænken. Og med det spil vi spillede i Lørdags burde selv du kunne se at det havde været bedre med Ken eller kim på banen. Det bedste Jude kunne lave i kampen var de 3 frispark der blev begået imod ham. Hvis Ken havde præsteret på det niveau havde du været det første til at hagle ham ned. Men når det er jude så er det ik hans skyld, det er den måde hans medspiller spiller ham på.
Jeg har aldrig været fan af positiv særbehandling, hvis en mand skal have chancen igen, så må han jo gribe den til træning og vise at han er den bedste og værd at satse på. Fagerberg skal bestemt ikke spille bare fordi han har kostet 10 millioner, men fordi han er den bedste, anderledes kan det ikke være. Formår han ikke at vise det, man han bestegnes som en historisk fejlinvestering.