Hvis i ikke allerede selv har fundet ud af det, kan jeg oplyse at den vises på viasat xtra 2
Edit : Men det er jo også næsten mere spændende at se Efb-Fck, hvis i ikke har kanalen
Der er lidt fordele ved, at være Parabol kundePS skrev:Er lige kommet ind af døren og har plantet mig foran skærmen.
Hvis i ikke allerede selv har fundet ud af det, kan jeg oplyse at den vises på viasat xtra 2
JaneK skrev:Den bliver ikke vist nogen stederjabsi skrev:nu kan jeg desværre ikke komme til Herning idag, så jeg havde tænkt mig at se den i sofaen.
Men hvor bliver den sendt?
Huh??? Farligste mand? Damn, hvis det var tilfældet, så er jeg godt nok mere forhåndsindtaget end jeg selv regner med.Hausser skrev: Jude 8 - Farligste mand i dag med et rigtigt centerforward mål og flere god afslutninger, men smider også bolden for meget væk, specielt i anden halvleg.
Fuldstændig enig, hvis Michael Svendsen ikke havde været på banen idag så havde jude været banens ringeste igen. Det er så langt fra at være superliga klasse at det er helt pinligt. Han smider mere end en håndfuld store chancer væk idag i bare kludder. Han var sløset i sin boldmodtagelse og afslutninger. Fint nok han scorer et af årets næmmeste mål, men alt andet var langt under pinligheds grænsen.Cortez skrev: Jeg synes Jude stinker igen, igen, igen... Efter min mening bidrager han ikke med noget som helst (udover målet i dag - selvom den næsten må tilskrives Farlige Frank).
/Cotez
Jep, Jude var farligste mand, han scorede jo en kasse og havde vel 4-5 afslutninger ud over målet og kun uheld, eller den iltre Polaks placeringsevne, forhindrer ham i at blive dobbelt målscorer i anden halvleg. Generelt så udførte angrebsduoen Frank og Jude deres arbejde rigtigt godt igår, de kom vel til 8-10 afslutninger tilsammen og lidt mere tur i det, så havde de scoret 3-4 mål tilsammen. Det kan godt være det er et nemt mål Jude scorer, men den skal altså prikkes ind og angriberen er nødt til at placere sig det rigtige sted. Jeg vil til enhver tid hellere have angriberen der scorer 2 lette mål, fremfor ham der scorer 1 kanonmål i stedet. Jeg forstår ikke det behov for at nedgøre nemme mål, de tæller altså lige så meget som de flotte og en dygtig angriber er da netop kendetegnet ved evnen til at score lette mål, hvor mange har Frank eller Jon "inderside" Dahl ikke scoret af dem?Cortez skrev:
Huh??? Farligste mand? Damn, hvis det var tilfældet, så er jeg godt nok mere forhåndsindtaget end jeg selv regner med.
Jeg synes Jude stinker igen, igen, igen... Efter min mening bidrager han ikke med noget som helst (udover målet i dag - selvom den næsten må tilskrives Farlige Frank). Han kan ikke holde på bolden, han kan ikke spille sine medspillere på det rigtige tidspunkt, han kan ikke drible på egen hånd, han kan ikke afslutte... jeg kunne sikkert blive ved, men i min optik er Jude ikke i nærheden af SAS-liga klasse. Dur ikke... væk!
Men er ellers enig i din betragtning om, at vi spiller noget af det bedste i forårssæsonen den første times tid. Dejligt at se drengene SPILLE fodbold for en gangs skyld. Mere af det, tak!
/Cotez
Nej du tager ikke helt fejl og det gør Dennis heller ikke, men man skal altså også huske at se på de præmisser som kampen foregik på. Vi stod jo betydeligt dybere i banen end vi plejer i superligaen og det er netop der at en spiller som Califf har sin force, altså når han ikke kommer ud i en masse løbedueller og bedre kan koncentrere sig om at tage de fysiske nærkampe.Dysager skrev:Hey er det bare mig, eller fungerede Callif - Ipsa konstelation bare rigtigt godt igår, jeg synes ikke men ser den samme mangel på kommunikation, som vi har set en række af de andre kampe hvor vores forsvar virkeligt har sejlet.
Tager jeg helt fejl?
Lige præcis også noget som jeg tænkte på efter at have set kampen igår. I optakten til Champions League finalen beskrev per Frimann Manchester Uniteds måde at spille på med at de står dybt i banen og tager så de hurtige dybe løb når de får bolden.Dysager skrev:Så er det bare der jeg ikke forstår hvorfor ikke spiller med den dybte hver gang, vi har jo tydeligvis ikke spillerne til at stå så højt på banen som vi plejer og jeg mener bestemt ikke vi mistede noget i det offensive spil igår, ved at stå dybt i forsvaret. Jeg ved godt det også kommer an på hvilke hold man møder osv. men man må jo også kigge indad og se hvad der fungerer bedst for os selv, og hvis man skal have et hold til at præstere må forsvaret være det grundlæggende.
Jamen jeg er så enigerland skrev:Lige præcis også noget som jeg tænkte på efter at have set kampen igår. I optakten til Champions League finalen beskrev per Frimann Manchester Uniteds måde at spille på med at de står dybt i banen og tager så de hurtige dybe løb når de får bolden.Dysager skrev:Så er det bare der jeg ikke forstår hvorfor ikke spiller med den dybte hver gang, vi har jo tydeligvis ikke spillerne til at stå så højt på banen som vi plejer og jeg mener bestemt ikke vi mistede noget i det offensive spil igår, ved at stå dybt i forsvaret. Jeg ved godt det også kommer an på hvilke hold man møder osv. men man må jo også kigge indad og se hvad der fungerer bedst for os selv, og hvis man skal have et hold til at præstere må forsvaret være det grundlæggende.
Det var ldt på samme måde vi spillede den første time igår.
Jeg kan se noget positivt i denne måde at spille på: vi undnytter bedre Califf og Ipsa da deres svaghed er løbe duellerne som Hausser nævner.
Vi har Thyge, Borring, Danny samt Baba der kan ta de dybe løb. Siv har også vist sig effektiv i løbe duellerne. Problemet er så lidt vores midt og hj./venstre back. De skal kunne både gå med frem men også kunne løbe med hjem for at støtte forsvaret. Muligvis kan det løses men midtbanen så noget træt ud de sidste 20 min. igår.
Men oplagt især med lidt forstækning på midten.
erland