Coppa Carnevale 2009

Om FC Midtjylland og Black Wolves
pdole

Re: FCM - Serie D 3-1

Indlæg af pdole »

Sådan Albæk - nu burde den være afgjort.

Ranger (AGF)

Re: off topic - AGF

Indlæg af Ranger (AGF) »

Jeg må nok erklære mig enig i, at AGFs trup ikke er nær så stærk som jeres til turneringen. Det undrer mig meget, at vi ikke har prioriteret den højere. Så vidt jeg ved, kunne man have stillet med 4-5 stærkere spillere, som er i A-truppen, ligesom et par stykker vist har været afsted med et U-landshold.

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er Lumb og Krabbe spilleberettiget, men dog med førsteholdstruppen afsted på træningslejr.

Det er sgu på godt jysk træls at følge resultaterne dernede fra. Det hjælper sgu nok ikke på at få en indbydelse igen, at man ikke har prioriteret turneringen højere.

Men det er nok ER, der har taget den beslutning, da det betyder mere at få spillet talenterne ind i spillestilen, og det er nok en fair og fornuftig beslutning, når det kommer til stykket. Superligaen må trods alt have højere prioritet end en ungdomsturnering.

Det ville dog have været spændende at se, hvad det kunne være blevet til med en stærker trup, så I ikke skal lave de gode resultater alene :-)

Hekler

Indlæg af Hekler »

Når man laver aftalt spil om at man skal gå videre er det en god ide ikke at have danskere i ligningen, hehe. Det er nok derfor de koger over.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Hvor er AGF henne?
FCM har jo fordel af at kunne have dem med begge steder.

Mht. prioritering, så sagde jeg lige som dig, men hvis man kan sælge en Simon kjær, for bare det halve, så er der jo ikke så meget at rafle om.

Z

Indlæg af Z »

Din kommentar skal nok ses i forlængelse af denne meddelelse:

"43 miutter spillet. Den italienske bænk er kogt helt over, og både træner og assistent er blevet bortvist for brok - de coacher dog stadig deres spillere gennem hegnet. "

Utroligt italiensk temperament:-)

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Lyder nu på BSN som om de prioterer turneringen højt.

http://www.agffodbold.dk/news.asp?id=6025

Skal nok mere end et par førsteholds spiller til at rette op på de resultater AGF har leveret dernede.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Det er også skrevet før nytår og tiltrædelse af en ny træner, så mon ikke der kan være ændret noget?

Altoriso

Re: Coppa Carnevale 2009 8. delsfinaler

Indlæg af Altoriso »

Bliver spændende at se hvem vi skal møde

Hvis man skal forstå det sådan at de hold med rødt er videre, så er det sådan pt at AGF er videre....... ?

Muligt at det ændrer sig, for det virker da ret mærkeligt

http://www.torneoviareggio.it/gironi.php

Dennis (BW2479)

Vi kan vel roligt blive enige om at 2-3 spillere ikke kunne havde gjordt det vilde. 3 kampe og en målscorer på 1-12 siger vel en del. Det er vel heller ik en præstation der ligefre skriger efter at blive inviteret til næste år?

Det er da for dumt at bruge tid og penge på noget uden at tage det seriøst. Begrænset hvor meget de unger kan få ud af det når de i den grad bliver udspillet.

Dennis (BW2479)

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Bliver spændende at se hvem vi skal møde
>
> Hvis man skal forstå det sådan at de hold med rødt
> er videre, så er det sådan pt at AGF er
> videre....... ?
>
> Muligt at det ændrer sig, for det virker da ret
> mærkeligt
>
> http://www.torneoviareggio.it/gironi.php

Så lad os da trække AGF :-) Hvis turneringens klart ringeste hold går videre så er det da en joke. Der er også 19 røde hold og de skal vel kun bruge 16.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ja det virker som sagt mærkeligt at nummer 4 hold skal kunne gå videre, så mon ikke det bliver rettet til

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

tror nok lige AGF, Novarra og Anderlecht er fejl :P

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

vi kan trække følgende : Palermo, Spartak Moskva, Sienna og Macaiba Haifa !

Hvem vil i helst have ? jeg er sådan lige glad, da jeg ikk kender nogle af dem :P http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det er også rettet nu :-)

Nu mangler de lige at få ført de sidste par hold der er videre på

Men det ser ud til at Serie D holdet klarer den, hvilket vi vel så også havde gjort, selv med nederlag, takket være Milans sejr

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Lad os da bare få Palermo :-)

Så kan de få lov til at kigge på den næste spiller til dem

Besvar