FCMere på A-landsholdet
-
Jydepower
Re: Er Christopher Poulsen færdig på landsholdet?
Undskyld mig Ravnen.. Men TR, gjorde det rigtig rigtig godt i går. Og det var da klart en kamp for Thomas Rasmussen, da han er bedre offensivt end CP. Så jeg synes det var fair at Thomas Rasmussen startede inde, og at CP ikk er med. CP. har spillet, hvis ikk dårligt.. så ikke særligt godt, og slet ikk godt nok til Landsholdet..
-
Lauth
Det er landsholdet. Synes det er fint han prøver Thomas Rasmussen. Så sparer vi også CP til de hjemlige kampe, hvilket han nok synes er øv men ja. Der kommer andre kampe. Måske han bliver udtaget til Sverige kampen. Tror jeg kunne værer en mulighed.
-
j3pq3
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Undskyld mig Ravnen.. Men TR, gjorde det rigtig
> rigtig godt i går. Og det var da klart en kamp for
> Thomas Rasmussen, da han er bedre offensivt end
> CP. Så jeg synes det var fair at Thomas Rasmussen
> startede inde, og at CP ikk er med. CP. har
> spillet, hvis ikk dårligt.. så ikke særligt godt,
> og slet ikk godt nok til Landsholdet..
ALLE danske spillere gjorde det mere eller mindre godt i forgårs.. og det var et krav eftersom modstanderen hed Malta...
> Undskyld mig Ravnen.. Men TR, gjorde det rigtig
> rigtig godt i går. Og det var da klart en kamp for
> Thomas Rasmussen, da han er bedre offensivt end
> CP. Så jeg synes det var fair at Thomas Rasmussen
> startede inde, og at CP ikk er med. CP. har
> spillet, hvis ikk dårligt.. så ikke særligt godt,
> og slet ikk godt nok til Landsholdet..
ALLE danske spillere gjorde det mere eller mindre godt i forgårs.. og det var et krav eftersom modstanderen hed Malta...
-
Hausser
Borring igen udtaget til landsholdet
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=250574
Det virker til at Borring efterhånden har spillet sig fast ind i landsholdsvarmen, godt for ham og FCM, det er jo ikke ligefrem noget der formindsker hans markedsværdi.
I øvrigt lidt ærgeligt at Bak ikke er blevet udtaget, han ville da være oplagt med Laursens farvel, men han er åbenbart ikke Olsens type..
Det virker til at Borring efterhånden har spillet sig fast ind i landsholdsvarmen, godt for ham og FCM, det er jo ikke ligefrem noget der formindsker hans markedsværdi.
I øvrigt lidt ærgeligt at Bak ikke er blevet udtaget, han ville da være oplagt med Laursens farvel, men han er åbenbart ikke Olsens type..
-
Altoriso
Re: Borring igen udtaget til landsholdet
Hausser Skrev:
> I øvrigt lidt ærgeligt at Bak ikke er blevet
> udtaget, han ville da være oplagt med Laursens
> farvel, men han er åbenbart ikke Olsens type..
Nu har han jo så udtaget Simon Kjær i stedet, og det er vel også ganske rimeligt
> I øvrigt lidt ærgeligt at Bak ikke er blevet
> udtaget, han ville da være oplagt med Laursens
> farvel, men han er åbenbart ikke Olsens type..
Nu har han jo så udtaget Simon Kjær i stedet, og det er vel også ganske rimeligt
-
Hausser
Det handler jo ikke bare om en anden prioritering, Morten Olsen har ganske enkelt ikke noget godt øje til Bak, og det fortæller denne artikel vel også http://www.onside.dk/node/25913
At Kenneth Emil skulle være foran Bak i kampen om handsholdspladser er imo latterligt og så tyder det på at MO slet ikke har set Bak og ved hvad han står for..
At Kenneth Emil skulle være foran Bak i kampen om handsholdspladser er imo latterligt og så tyder det på at MO slet ikke har set Bak og ved hvad han står for..
-
Altoriso
Bak har da haft sin chance på landsholdet (ikke at han ikke kan få flere)
Kan ikke se hvorfor du ville kunne "bevise", at han har spillet bedre/ er bedre end de andre alternativer
Forstå mig ret; jeg ville elske at se Bak på landsholdet - han har altid været en af mine absolutte favoritter
Men der er jo forskellige kriterier for udtagelser, og det kan være at han er fundet for let i denne situation
Kan ikke se hvorfor du ville kunne "bevise", at han har spillet bedre/ er bedre end de andre alternativer
Forstå mig ret; jeg ville elske at se Bak på landsholdet - han har altid været en af mine absolutte favoritter
Men der er jo forskellige kriterier for udtagelser, og det kan være at han er fundet for let i denne situation
-
Hausser
Hmm, var det ikke i 2006 eller 2007 Bak blev indkaldt som sidste øjebliks reserve og ikke fik debut på A-landsholdet? Siden er han trods alt kommet en hel del videre og har vel også udviklet sig temmelig meget. Idag spiller han fast for et tophold i Holland og er et af holdets absolut største profiler og leverer konstant på et højt niveau.
Al respekt for Kenneth Emil og Horsens, så mener jeg Bak bør være mindst et par syvmilekridt foran ham i køen og mener faktisk også han bør være foran de andre hjemlige spillere som er oppe i alderen og ikke har leveret på topniveau. Nu findes der ikke noget der hedder objektivitet indenfor fodbolden, men vil nu mene at de fleste der følger med i dansk fodbold, opfatter Bak som værende markant bedre end Kenneth Emil.
Men som sagt, Kristian Bak er jo ikke Morten Olsens type, den har jo været oppe før og når MO først er fastlåst i en opfattelse, så tror jeg han er svær at rokke..
Al respekt for Kenneth Emil og Horsens, så mener jeg Bak bør være mindst et par syvmilekridt foran ham i køen og mener faktisk også han bør være foran de andre hjemlige spillere som er oppe i alderen og ikke har leveret på topniveau. Nu findes der ikke noget der hedder objektivitet indenfor fodbolden, men vil nu mene at de fleste der følger med i dansk fodbold, opfatter Bak som værende markant bedre end Kenneth Emil.
Men som sagt, Kristian Bak er jo ikke Morten Olsens type, den har jo været oppe før og når MO først er fastlåst i en opfattelse, så tror jeg han er svær at rokke..
-
fcmig
Re: Borring Starter mod Grækenland
Man må da godt nok sige at han greb chancen på ligalandsholdet da chancen var der!!
Er det ikke første gang en FCM´er har startet en landskamp eller har Christoffer poulsen allerede gjort det??
Er det ikke første gang en FCM´er har startet en landskamp eller har Christoffer poulsen allerede gjort det??
-
Jesper BW1100
Re: Borring til 1-0
Godt sparket ind! Hvor er det herligt at vi ser den første FCM-scoring på landsholdet!!
-
Cortez
Borrings første landsholdsmål
Stort tillykke med scoringen, Jonas. Flot kamp i øvrigt! Dejlig at se, at takterne fra efterårssæsonen fortsætter fra dine støvler.
God træningslejr og fortsæt det gode arbejde.
Det lover godt! F.... jeg er ved at være SAS Arena (eller hvad det nu kommer til at hedde) sulten!
/Cortez
God træningslejr og fortsæt det gode arbejde.
Det lover godt! F.... jeg er ved at være SAS Arena (eller hvad det nu kommer til at hedde) sulten!
/Cortez
-
BW - 665
En kæp i hjulet
http://www.bold.dk/nyt/TV-aftale-kan-ko ... ldspladser
En skam for Borring, som ellers er på kanten til for alvor at bide sig fast i startopstillingen! Man skal aldrig ønske uheld for andre spillere, men må indrømme det ikke ville gøre mig alverden hvis venstrekanten ikke var prangende i Borrings fravær...
Edit: http://www.onside.dk/node/27898 Synd for manden, håber ikke Olsen gør alvor af truslerne.
En skam for Borring, som ellers er på kanten til for alvor at bide sig fast i startopstillingen! Man skal aldrig ønske uheld for andre spillere, men må indrømme det ikke ville gøre mig alverden hvis venstrekanten ikke var prangende i Borrings fravær...
Edit: http://www.onside.dk/node/27898 Synd for manden, håber ikke Olsen gør alvor af truslerne.
-
Ralle8900
Re: En kæp i hjulet
Det er jo helt hen i vejret - han havde jo aldrig nogensinde sat Jon Dahl eller Thomas Sørensen af fordi de skulle spille en mandagskamp.
Og hvad værre er, så kan Jonas (Og evt. Michael Jakobsen fra AaB, som også er nævnt i forbindelse med det) jo intet gøre for at komme med alligevel. Ej heller kan FCM eller AaB, da det jo er et spørgsmål om kampplanlægning - som kun Viasat og DBU har indflydelse på.
...og så kan jeg i sidste ende slet ikke se problemet, da der er tale om en mandagskamp, og landskampen først er lørdag - mon ikke Jonas og eventuelle andre vil kunne nå til Malta i løbet af tirsdag, og stadig nå at være med i optakten.... :S
Og hvad værre er, så kan Jonas (Og evt. Michael Jakobsen fra AaB, som også er nævnt i forbindelse med det) jo intet gøre for at komme med alligevel. Ej heller kan FCM eller AaB, da det jo er et spørgsmål om kampplanlægning - som kun Viasat og DBU har indflydelse på.
...og så kan jeg i sidste ende slet ikke se problemet, da der er tale om en mandagskamp, og landskampen først er lørdag - mon ikke Jonas og eventuelle andre vil kunne nå til Malta i løbet af tirsdag, og stadig nå at være med i optakten.... :S