FCMere på A-landsholdet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JesperK

Re: FCMere på A-landsholdet NU

Indlæg af JesperK »

Nej, CP rykker med ind og Alonso kommer helt udækket fra midtbanen.

Som jeg ser det, faldt midtbanen (dvs. poulsen og jensen) fuldstændig sammen efter theen. Der må ha været sløvemiddel i den, ganske enkelt.
Så forsvandt motoren og siden forsvandt hele presset på spanierne. Nat og dag i de to halvege. Selvf. starter Spanierne lidt hårdere i 2. halveg.. i næsten samtlige kampe, jeg kan huske, vi har mødt dem i, har vi været godt med i ca. 60 min. Den her gang ikke så længe :-)

Men positivt med debut til folkene. Synes de gjorde det ok, især omstændighederne taget i betragtning.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Der var vel ingen af FCMerne som overhovedet bemærkede sig, Thyge var jo også totalt anonym. C.P rørte da bolden lidt i forsvaret, men det var vist også det.

Det er ikke en her kamp som fordoblede spillernes værdi :)

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg siger ikke det er C.Ps alene, men han følger spanieren ind i et rum som Agger og Laursen bør dække da de ike står med nogen spillere, men de virkede begge helt væk, og der bliver derfor åbnet en motorvej bagerst i feltet. Som sagt så svigtede kommunikationen vist i den situation..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det mest positive ved den kamp, var at det gav debut til Christoffer, og en kamp mere til Thyge og Borring.
Det var direkte pinligt så lidt vilje der var i anden halvleg, selv duracel-Thyge lod til at have hevet stikket ud til opladeren inden kampen. Men det er som andre skriver, på den centrale midtbane vi falder helt fra hinanden, spanierne kan frit uden noget pres vandre ned i vores forsvarslinie hele anden halvleg, det var gyseligt at se på uanset hvem modstanderen er. Når man er på hjemmebane skal man eddermaneme kæmpe røven ud af bukserne, anytime!

Bedste mand var vist Bendtner, skarpt forfulgt af Rommedahl. Og så var der heller ikke mere at snakke om.

Skal love for Lars Jacobsen blev latterliggjort af Diego Capel, det kan næppe have forbedret hans transfermuligheder.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det var faktisk også Borrings debut, han har tidligere været udtaget men kom aldrig ind.

Ellers er jeg enig i den vurdering omend du nok giver Rommedahl for meget kredit, en god halvleg er ikke nok. Han er generelt for lidt direkte og ikke udfordrende nok og tyr til rent alibifodbold i anden halvleg.

Hausser

C.Poulsen og Borring igen udtaget

Indlæg af Hausser »

http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=248058

Stort tillykke til dem, specielt Borring viste ihvertfald fine takter mod City.

Når man ser på den trup der er udtaget, ser det igen ud til at der er gode chancer for spilletid til dem begge. Ingen venstre back er udtaget ud over C.P, men MO kunne selvfølgelig finde på, trods fiaskoen, at starte med Silberbauer på pladsen igen. Venstre kanter er det også småt med, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt Løvenkrands er venstebenet?,

Rainier W

Re: C.Poulsen og Borring igen udtaget

Indlæg af Rainier W »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
Ingen venstre back er udtaget ud
> over C.P, men MO kunne selvfølgelig finde på igen,
> trods fiaskoen, at starte med Silberbauer på
> pladsen.

Specielt fordi Morten Olsen jo ikke er enig i det var en fiasko. :-)

Hausser

Indlæg af Hausser »

Så skal han da vist have briller :)

Silberbauer begik et klokkeklart straffe i første halvleg, som dog ikke blev dømt, og blev så ellers rundbarberet totalt ved hele to mål i anden halvleg. Meget svært at betragte det som en succes..

Bjerg90

Indlæg af Bjerg90 »

Hausser Skrev:
> men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt Løvenkrands er
> venstebenet?,

Er 99 % sikker på han er venstrebenet..

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Mit bud på forsvaret i den kommende landskamp:

Bøgelund - Agger - Laursen - Jakobsen

Morten Olsen har jo tidligere afprøvet Jakobsen på venstreback, og det lader desværre ikke til han mener C. Poulsen er værd at satse på på den lange bane, og Bøgelund har jo været med før samt han præsterer godt i ligaen, så jeg kunne sagtens forestille mig ovennævnte opstilling.

levis

Indlæg af levis »

Bjerg90 Skrev:
> Hausser Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt Løvenkrands
> er
> > venstebenet?,
>
> Er 99 % sikker på han er venstrebenet..

Og jeg giver den sidste 0,1%, så jo, han er venstrebenet.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Synes nu at du er lidt hård i din kritik af Silber, Hausser! Måske begik han et straffe, men det har alle forsvarsspillere jo gjort. Og hvis du ser på hvordan han blev rund barberet så tør jeg næsten sige at det samme var CP blevet, plus at Silber tog nogle gode løbe dueller derude. Men selvfølgelig vil jeg da stadig have CP på den plads ;D men synes kritikken var lidt som at skyde med løs krudt.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg kan da ikke bruge det til noget at andre forsvarere, måske, også var blevet afdriblet. Fakta er at Silberbauer blev sat fuldstændig i to situationer som resulterede i to mål, mål som Silberbauer kunne have forhindret hvis han havde gjort det bedre. Tilføj dertil et klokkeklart straffe som ikke blev dømt, så kunne (burde) Silberbauer have været kraftigt indblandet i 3 mål, mener du det er en succes?

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

mindes nu kun at huske det var ved mål 1 eller 2 han blev snørret ved, og at man KUNNE have været med til at være kraftig indblandet i et mål kan jeg jo heller ikke bruge til noget :) Enden er man indblandet ellers ikke, Men mener altså kun det var 1 mål han blev snørret ved. Men ligemeget,, FORZA CP (:

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Så er der stadig 0,9 % tilbage? :)

Besvar