Det jeg vil skrive i dette indlæg er hvorfor jeg er medlem. Jeg går ikke ind for at nogle skal presses til at være medlem for at få lov til at stå på et bestemt sted på tribunen (kampen imod Bangor), men jeg respekterer den beslutning som der er blevet lavet. Og en enklet kamp, hvor der er lukket for de som ikke er medlem, har jeg det godt med. Det for mig til at følge at der bliver gjort noget ekstra for os (BW)
Jeg blev selv medlem for mange år tilbage, hvor jeg arbejder sammen med en ung Hekler. Han overtalte mig til at blive medlem, selvom jeg havde den holdning som jeg ser nogle have herinde til at betale for at give min surport. Men jeg har aldrig fortrudt.
Nogle sæsoner har jeg sparet rigtig mange penge og fået rigtige mange oplevelser med FCM og Bw. Og nogle sæsoner har jeg ikke brugt mine fordele så meget, men alligevel ender det jo med at jeg har sparet lidt.
Nu lyder det som om at jeg kun tænker på at spare penge, men sådan er det ikke. Jeg har det godt med at betale de 150,- som det koster, for at min/vores fanklub kan få råd til de ting som koster. Jeg modtager et lækkert blad med posten, hvilket jeg syntes er dejligt. Altid rart at få post, som ikke er rudekuvert
Jeg kunne sagtens blive ved, men syntes også andre skulle bidrag