Flere spillere på vej?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mrjelle

Re: Flere spillere på vej, blandt andet til OB - Eller ikke

Indlæg af mrjelle »

Det er selvfølgelig heller ikke videre imponerende at han ikke formåede at så sig navn fast i den næstbedste engelske række. Men tror Kent har ret i han måske har et større navn, end talent.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Og havde han været på vej til FCM, så havde vi snakket om at nu skulle vi nok få vendt skuden og få ham på rette vej igen :-)

Kent

Indlæg af Kent »

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Og havde han været på vej til FCM, så havde vi
> snakket om at nu skulle vi nok få vendt skuden og
> få ham på rette vej igen :-)

Ja, det har du sikkert ret i - sådan er fanmekanismerne nu engang ;-)
Men på den anden side, så virker det jo lidt mystisk at den mest interessante ($$$) klub, som han kan finde er OB, hvis han reelt var bare i nærheden af, at være god nok til United.

Ingen roser uden torne, men jeg er ret sikker på at denne rose har MANGE torne. Hvis han ender i OB, så bliver han interessant at følge, men mener der var en OB-fan på deres forum, der fandt et link, hvor en tyrkisk/egyptisk?? klub havde afvist hans krav. Det var vist noget med 20 mio i transfer + 6 mio i signon. På den anden side havde han vist udtalt, at han ikke behøvede at få mere end de 150.000 kr om mdr, som han fik nu... - men ved så ikke om det er brutto eller netto.

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

> Det synes jeg sgu er svært at vurdere. Som du selv
> skriver, så er det gået stærkt ned af bakke for
> ham.

Det kan være meget svært at vurdere - også hvordan det hele hænger sammen - først meldes det ud som en prøvetræning og siden dementere OB online selv deres egen nyhed, og kalder det "for at se på forholdene, mens der forhandles".

> Desuden har han vist rigeligt at se til
> udenfor banen, hvor han er gået personlig konkurs,
> er blevet taget for menneskesmugling og har været
> flugtbilist efter en ulykke. Flinker fyr ;-)

Ikke helt korrekt - EB skriver vidst at flere aviser beskyldte ham for at flygte men, at han ikke gjorde det. Han var dog involveret i et færdselsuheld hvor en 13 årig pige kom til skade.

> Hans karriere er styrtdykket siden United, og
> problemerne har fulgt tæt i hælene på ham. At
> spille i OB er nok ikke lige hans drøm, så jeg
> tror udelukkende han er der for pengenes skyld -
> spørgsmålet er så om OB har råd til det, og
> hvorvidt han er motiveret til at præstere.

Hvis det var for pengenes skyld blev han vel i Qatar ;)

> Men det bliver da spændende at se, men umiddelbart
> vurderer jeg, at han er et større navn end
> spiller. Men derfor kan han jo sagtens være god
> nok til OB. Det er dog ikke ligefrem den defensive
> midt, hvor de har mest brug for forstærkning.

Navnet kan meget vel være større end spilleren - lidt ligesom vi også skal se hvor Nando og Bernier befinder sig. Men spændende navne er det da. Dem der har set træningen i dag, hvor der godt nok manglede en del spillere, har sagt han var en klasse over dem han trænede med. Men det siger jo ikke nødendigvis så meget.

Vh.
Jakob Jensen

Jydepower

Re: Flere spillere på vej, blandt andet til OB

Indlæg af Jydepower »

Måske er hans klubnedgang noget at gøre med hans personlighed? Jeg tror stadig ikke det er for sjovt at han har spillet for Man U. med flere..

Arff

Indlæg af Arff »

Jydepower Skrev:
> Måske er hans klubnedgang noget at gøre med hans
> personlighed?

Øh? - og hvad skal det så betyde? :s

> Jeg tror stadig ikke det er for
> sjovt at han har spillet for Man U. med flere..

Nej, United hentede ham efter en god VM-slutrunde, hvor de også hentede Kleberson - begge dog uden videre succes.
Men når man bliver hentet af en klub som United, så er det fordi man kan et eller andet, det er korrekt.
Dog kan jeg ikke se pointen i at hente ham til OB, med mindre de vil ændre hele deres spilsystem, da man i forvejen har en god midtbane, og er der hvor man (efter min mening) er stærkest besat.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Arff Skrev:

>
> Øh? - og hvad skal det så betyde? :s

Det skal betyde at de store klubber ikke gider at have ham pga. han er en bølle :) Og når de mindre klubber så ser at han er sat billig til salg, så slår de til?

> Dog kan jeg ikke se pointen i at hente ham til OB,
> med mindre de vil ændre hele deres spilsystem, da
> man i forvejen har en god midtbane, og er der hvor
> man (efter min mening) er stærkest besat.

Espen Hansen har virkelig ikke spillet prangende, ( Mener han spiller defensivmidt) Og for at give ham noget modstand? Hmm man kunne måske tænke sig det var en ny "Andrew Tembo". (: ?

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Jydepower Skrev:
>
> Det skal betyde at de store klubber ikke gider at
> have ham pga. han er en bølle :) Og når de mindre
> klubber så ser at han er sat billig til salg, så
> slår de til?

Hvad bygger du det på? fri fantasi? for mig bekendt har der da ikke været nogle fremme og sige at de har droppet at skrive kontrakt med ham pga. dårlig opførsel, kunne det eventuelt være at han bare ikke er så god?

>
> Espen Hansen har virkelig ikke spillet prangende,
> ( Mener han spiller defensivmidt) Og for at give
> ham noget modstand? Hmm man kunne måske tænke sig
> det var en ny "Andrew Tembo". (: ?

Selv om han skulle blive en "ny Andrew Tembo" så kan man jo ikke bruge mere en en spiller af gangen på hver plads. Og der er altså en grund til at Esben Hansen blev solgt for et godt beløb til Kaisersalutern - og også at OB hentede ham hjem igen.

Kent

Stjerne eller flop?

Indlæg af Kent »

Iøvrigt sjovt at se, hvordan han omtales:
Ifølge Fyns stiftstidende er han en "Premier league stjerne" og "Manchester United stjerne" http://www.fyens.dk/article/1032085:Spo ... aener-i-OB
De engelske medier ser ham nu mere som et "Manchester United flop" http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... t-all.html
Men sådan er ens perspektiv noget forskelligt alt efter hvor man kommer fra. Men mon ikke Daily mail ved lidt mere om sagerne end Fyns Stiftstidende......

Eistorp - BW#1830

Re: Stjerne eller flop?

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

Det er muligt at daily mail kender mere til ham, men som du også selv siger, handler det jo om perspektivet. Et Manchester United flop er uomtvisteligt en stjerne set ud fra OBs og ikke mindst superligaens standarder.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

At kalde ham en Manchester United stjerne er i hvertfald en kæmpe overdrivelse. Han var et stort flop i United og Aston Villa så Premier League flop er vel mest rammende.

SønderhåAllstar

Indlæg af SønderhÃ¥Allstar »

Hvad har han egentlig lavet det sidste år??? han fik en fri transfer i August sidste år af Aston Villa, efter et ½ års lejeophold i Burnley!
Men så kan jeg ikke finde noget om, hvor han har spillet siden da!¿? underligt!

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Eistorp - BW#1830 Skrev:
> Det er muligt at daily mail kender mere til ham,
> men som du også selv siger, handler det jo om
> perspektivet. Et Manchester United flop er
> uomtvisteligt en stjerne set ud fra OBs og ikke
> mindst superligaens standarder.

Hvorfor det?

Bare fordi en spiller har spillet på et storhold er det ikke et alpha-omega blåstempel til evig tid.

Havde han præsteret bare lidt for dem, kunne man argumentere for det, men det har han mildest talt ikke gjort. Og jeg husker også hvordan Ferguson bad ledelsen skille sig af med ham asap, pga. hans 'bling-bling' attitude til træning osv.

Bare fordi han har spillet elendigt i United er han ikke "uomtvisteligt en sterjne i superligaen"

Eistorp - BW#1830

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

Hørte tidligere på dagen at han har spillet i en klub i Qatar. Jeg vil dog ikke hænges op på det.

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Hvad enten han spiller godt eller dårligt er han jo et stort navn, og i mine øjne, det største navn der er kommet til DK.

Men OB kan til gengæld vinde andet steds. Der kommer jo utroligt megen omtale nu og formodentligt sæsonnen igennem. Samt en mulighed for øget salg af trøjer. Og måske flere tilskuere til deres kampe...

Alt i alt en kæmpe focus og promovering af klubben...

Flot gået af en klub jeg hader på så mange forskellige måder jeg slet ikke kan stave til det!!! PIS...

Besvar