Flere spillere på vej?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike

Flere spillere på vej?

Indlæg af Mike »

Har lige set Morten Skoubo i Holstebro i en ny bil (nye plader), og så ham også her i byen for 14 dage siden. Formoder at han ikke har interresse i at spille for HB da de spiller i Danmarksserien fra næste sæson?! Hvad mon han laver på disse kanter, kan der være noget i gære?? Nogen der kan bidrage med anden info?
Senest rettet af Mike 17. jul 2008, 10:06, rettet i alt 1 gang.

Chap

Re: Flere spillere på vej?

Indlæg af Chap »

Kan det ikke være at han har noget familie i Holstebro? http://www.degulesider.dk/vbw/super/res ... =Holstebro Men så undrer det mig bare at han går ud og køber en helt ny bil, bare for at besøge dem - så det lyder da virkelig spændende!

Bobby

Indlæg af Bobby »

Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan det ikke være at han har noget familie i
> Holstebro?
> http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?tw
> oFieldName=Skoubo&twoFieldAddr=Holstebro Men så
> undrer det mig bare at han går ud og køber en helt
> ny bil, bare for at besøge dem - så det lyder da
> virkelig spændende!

Nu kan bilen jo både være lejet eller lånt!

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Slap nu af.

Morten er oprindeligt fra Struer.

Lund

Mike

Indlæg af Mike »

Ahh, det forklarer jo en del ;p) !
Måske nok også bare lidt ønsketænkning fra min side.

BW 4108

Indlæg af BW 4108 »

Jeg glemmer aldrig en spiller som Morten Skoubo, jeg så ham så gerne i FC Midtjylland, hvis han kommer til klubben bliver jeg ellevild, det vil blive så utroligt, så sindssygt. Desværre er jeg bange for at han ikke gør, men lad os nu håbe, somsagt hans familie og venner bor i Holstebro og omegn, så hvis han skulle komme tilbage til Danmark ville der være ret store chancer.

Godt jeg ikke så ham i Holstebro, for så havde jeg da gået hen og forhørt/bedt ham om at overveje FC Midtjylland.

Lad os nu se hvad fremtiden bringer, vi kan jo kun håbe på at han vender snuden hjem. Det ville jo være en KÆMPE profil for Superligaen og brandet FC Midtjylland.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Vi har rigelig med angribere.. Og Skoubo har ikke imponeret i Real Sociedad, hvilket dog til hans forsvar nok især skyldes skader, grundet kroniske glasben. Skoubo var en god mand for FCM i sin tid, men ville helst ikke have ham tilbage.. Da især ikke nu hvor vi har købt Kim C. For så ville Fagerberg og Baba da først få lang vej til holdet.

Jydepower

Flere spillere på vej, blandt andet til OB

Indlæg af Jydepower »

Hold da kæft de får et sygt angreb/offensiv :S

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86305

Fall, Absalonsen, Bolaños,Peter Nymann Mikkelsen,Esben Hansen,Björn Runström, og til sidste Djemba-Djemba :S Det skal godt nok ikke afskrives som mulige medalje-bejlere!!

Chap

Re: Flere spillere på vej, blandt andet til OB

Indlæg af Chap »

Nu er Esben Hansen og Eric Djemba-Djemba godt nok begge defensive midtbanespillere, men ellers har du ret i, at de på forhånd nok ikke skal afskrives medaljer. Men dette sagde man også, efter de havde hentet Bolanos, og se hvordan det gik - så ro på nu :)

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Bolaños spillede forholdsvis godt i de sidste 6-7 kampe! Han skal nok blive en god spiller for dem i den kommende sæson, og der er en grund til at Djemba-Djemba spilled 20 kampe for første holdet (så vidt jeg er orinteret), samt 11 kampe for Aston Villa og 42 for Nantes. Han er altså en god spiller. Masser af Rutine, fysik, overblik m.m. Han bliver en klasse spiller for dem!

mrjelle

Re: Flere spillere på vej, blandt andet til OB - Eller ikke

Indlæg af mrjelle »

iflg OBs hjemmeside er Eric til prøvetræning:

http://www.ob.dk/?NewsID=16234

Forstår dog ikke hvad det er for nogle kontraktforhandlinger de snakker om?

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Jydepower Skrev:
> Bolaños spillede forholdsvis godt i de sidste 6-7
> kampe! Han skal nok blive en god spiller for dem i
> den kommende sæson, og der er en grund til at
> Djemba-Djemba spilled 20 kampe for første holdet
> (så vidt jeg er orinteret), samt 11 kampe for
> Aston Villa og 42 for Nantes. Han er altså en god
> spiller. Masser af Rutine, fysik, overblik m.m.
> Han bliver en klasse spiller for dem!

... Og der er en grund til han er gået fra Manchester, til Aston Villa, til Burnley, til Qatar.

Jeg tror skam også han har klassen til at blive en solid midtbanespiller for dem, men så er han heller ikke bedre, hvilket hans løbende klubvalg også illustrerer meget godt.

Og nu kommer jeg med en udtalelse som jeg sikkert sagtens kan få hug for, men jeg vil ikke bytte ham med hverken en Femi eller en Salami i topform, no way.

Colt Sivas

Indlæg af Colt Sivas »

mrjelle Skrev:
> iflg OBs hjemmeside er Eric til prøvetræning:
>
> http://www.ob.dk/?NewsID=16234
>
> Forstår dog ikke hvad det er for nogle
> kontraktforhandlinger de snakker om?

Ja mellem Djemba og OB.

Det er måske her jeres 21 mil. bl.a. bliver brugt :)

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Ahhh nu forstår jeg, nu er jeg personligt stor Man. Utd fan og har set mange kampe med Demba.
Tror sidt han spillede en god kamp var i hans tid i Nantes, hvor han havde en god periode som var grunden til at blev solgt til United. Siden er det som man også kan se gået stærkt ned af bakke for den kære midtbanespiller, men mon ikke kan kunne blive en forstærkning af OB?

Kent

Indlæg af Kent »

mrjelle Skrev:
> men mon ikke kan kunne
> blive en forstærkning af OB?

Det synes jeg sgu er svært at vurdere. Som du selv skriver, så er det gået stærkt ned af bakke for ham. Desuden har han vist rigeligt at se til udenfor banen, hvor han er gået personlig konkurs, er blevet taget for menneskesmugling og har været flugtbilist efter en ulykke. Flinker fyr ;-)

Hans karriere er styrtdykket siden United, og problemerne har fulgt tæt i hælene på ham. At spille i OB er nok ikke lige hans drøm, så jeg tror udelukkende han er der for pengenes skyld - spørgsmålet er så om OB har råd til det, og hvorvidt han er motiveret til at præstere.

Men det bliver da spændende at se, men umiddelbart vurderer jeg, at han er et større navn end spiller. Men derfor kan han jo sagtens være god nok til OB. Det er dog ikke ligefrem den defensive midt, hvor de har mest brug for forstærkning.

Besvar