Det er godt nok lidt tideligt at starte denne tråd, men hvad så (:
Jeg vil gerne vide hvorfor vi skulle købe noget offensiv, ud over en evt. angriber?
Vi har Furuseht, Thygesen, D.Olsen, Flinta, Claus Madsen osv. Vores angreb er lidt tyndt i og med at vi kun har 2 anbribere som "duer", Baba har virkelig ikke vist noget som helst
på holdet i år, og Jude mangler meget for at han skulle være suppeklar. Så Offensivt mangler vi vel enlig kun en angriber, og der så jeg gerne at Gil (Horsens)
eller Jesper Lange (Esbjerg) / Jesper Bech (Esbjerg).. Gil han er (som kommentaterne også sagde da vi spillede mod Horsens) en af de eneste angribere som kan gøre sig selv
farlig, ALENE, han skaber virkelig kaos i forsvaret og er livsfarlig på alt hvad han rør. Jesper Lange har haft et super forår, og har vist målnæse og udvikler sig meget,
han har mange gode skud, en god fysik, god teknik, og god med hovedet, mangler dog lidt i hurtighed, jeg tror han ville være meget interesseret i at komme til vores klub i og med
han ikke får specielt meget spilletid, samt vi skal spille internation fussball.
ellers også sådan en som Bernburg, tror dog ikke vi kan få ham for os selv
Og det samme med Jesper Bech, han har dog større chancer for at komme til udlandet så vi er nok ikke de eneste der vil have ham.
Men når vi kommer til forsvaret så får vi jo straks nogle problemer! Kjær er smuttet, det er troest vel også, samt Kolja vi til tyskland og spille bold, og C.P vil
spille i udlandet inden han bliver for gammel, så hvis vi er MEGET uheldige så står vi og mangler hele vores 4-mands-forsvars-kæde til næste sæson. Vi har allerede
sikret os en ny hulemand i Danny Califf, så vi har Reid & Califf midt på, spørgsmålet er så om vi vil satse på Leon og Klimpl som første valg, og så købe nogle "unge" "talenter" eller
om vi vil lave et køb lige som Califf og C.P som er lidt oppe i alderen i forhold til de andre spillere. Så vi har mulighed for at beholde spillerne i mere end 1 sæson.
Men i forsvaret ville jeg gerne se en som, Chirs Sørensen ude på venstrekanten, han har virkelig løftet sit niveau og er helt klart en forstærkning.
Han har nogle kvaliteter så som, sikkerhed, hovedstødsstærk, langt fra langsom, og han kan også være offensiv. på Højre back er jeg lidt i tvivl om hvem vi skulle have.