Maros Klimpl
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Maros Klimpl
Det er muligt han er blevet overhalet af de nogle af de unge fyre. Men vi ved jo at Simon Kjær smutter til sommer, så det var måske en idé at få spillet Klimpl tilbage på holdet inden da.
-
Troldepus
Eponaj Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er muligt han er blevet overhalet af de nogle
> af de unge fyre. Men vi ved jo at Simon Kjær
> smutter til sommer, så det var måske en idé at få
> spillet Klimpl tilbage på holdet inden da.
Nej. det bør da være soleklart at vi skal spille med den mand der er bedst p.t. Og hvis det er Simon Kjær, så spiller han. Det er fuldstændigt ligegyldigt at han bliver solgt til sommer.
Troldepus
> Det er muligt han er blevet overhalet af de nogle
> af de unge fyre. Men vi ved jo at Simon Kjær
> smutter til sommer, så det var måske en idé at få
> spillet Klimpl tilbage på holdet inden da.
Nej. det bør da være soleklart at vi skal spille med den mand der er bedst p.t. Og hvis det er Simon Kjær, så spiller han. Det er fuldstændigt ligegyldigt at han bliver solgt til sommer.
Troldepus
-
Forzajuvebianconeri
Nå, med gult til Kolja og dermed karantæne til Lyngby kampen, må Kimpel da komme på banen igen! - Hvis ikke, ja så må der jo være sket noget...
-
ncm
Det skal ske noget.
Har kigget lidt tilbage i statistikken for holdopstillinger. Sidst Kimpl spillede var mod Horsens 4. november.
Ugen efter var modstanderen FCK. Her var Kimpl end ikke med i truppen. Han skulle spille 2. division mod Thisted..
Siden har han ikke været udtaget til truppen - skade eller ej.
Ret påfaldende. Har nogen en god forklaring på hvorfor?
/NCM
Har kigget lidt tilbage i statistikken for holdopstillinger. Sidst Kimpl spillede var mod Horsens 4. november.
Ugen efter var modstanderen FCK. Her var Kimpl end ikke med i truppen. Han skulle spille 2. division mod Thisted..
Siden har han ikke været udtaget til truppen - skade eller ej.
Ret påfaldende. Har nogen en god forklaring på hvorfor?
/NCM
-
Kent
ncm Skrev:
> Ret påfaldende. Har nogen en god forklaring på
> hvorfor?
´
Hvis du har fulgt bare en smule med, så er det forklaret ca. 1 mio gange lige siden FCK-kampen.
> Ret påfaldende. Har nogen en god forklaring på
> hvorfor?
´
Hvis du har fulgt bare en smule med, så er det forklaret ca. 1 mio gange lige siden FCK-kampen.
-
mrjelle
Uanset hvad der er grunden til KLimpl ikke længere bliver udtaget så savner jeg sku hans rutine og vildskab i vores trup.
På det punkt glæder jeg mig til ER smutter, for han har tydeligevis set sig sur på Maros. ( ikke et ord om utroskab..)
På det punkt glæder jeg mig til ER smutter, for han har tydeligevis set sig sur på Maros. ( ikke et ord om utroskab..)
-
Kent
Jeg savner også Klimpls rutine og evne til at føre bolden frem. Vores centerforsvar var for ringe i dag, ligesom begge backs var håbløse og lavede opspilsfejl på lilleputniveau.
-
mancitydk
Re: Maros Klimpl OT
Tror faktisk at der er nogen inde på vores forum, der ind imellem snager lidt for at få noget sladder. Hvorfor blive ved med at snakke om hvorfor og ting og sager hvis ikke det er fordi der er nogen der Gerne vil have fat i nogen sentationer... Kig lidt på folks navne. Altoriso har allerede nævnt det flere gange. Mange kommer herind kun for at diskutere Maros...
-
ncm
Jeg håber ikke, det er personfnidder der står i vejen for i det mindste at ha Kimpl i truppen.
Håber sandelig at ER & CO stiller med det bedste hold hver gang - især mod BIF..
Håber sandelig at ER & CO stiller med det bedste hold hver gang - især mod BIF..
-
mancitydk
Det er sgu da ikke personfnidder. i så fald havde en af dem sgu da forladt klubben...