Maros Klimpl

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Maros Klimpl

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er muligt han er blevet overhalet af de nogle af de unge fyre. Men vi ved jo at Simon Kjær smutter til sommer, så det var måske en idé at få spillet Klimpl tilbage på holdet inden da.

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

Eponaj Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er muligt han er blevet overhalet af de nogle
> af de unge fyre. Men vi ved jo at Simon Kjær
> smutter til sommer, så det var måske en idé at få
> spillet Klimpl tilbage på holdet inden da.

Nej. det bør da være soleklart at vi skal spille med den mand der er bedst p.t. Og hvis det er Simon Kjær, så spiller han. Det er fuldstændigt ligegyldigt at han bliver solgt til sommer.

Troldepus

Forzajuvebianconeri

Indlæg af Forzajuvebianconeri »

Nå, med gult til Kolja og dermed karantæne til Lyngby kampen, må Kimpel da komme på banen igen! - Hvis ikke, ja så må der jo være sket noget...

ncm

Indlæg af ncm »

Det skal ske noget.

Har kigget lidt tilbage i statistikken for holdopstillinger. Sidst Kimpl spillede var mod Horsens 4. november.
Ugen efter var modstanderen FCK. Her var Kimpl end ikke med i truppen. Han skulle spille 2. division mod Thisted..

Siden har han ikke været udtaget til truppen - skade eller ej.

Ret påfaldende. Har nogen en god forklaring på hvorfor?

/NCM

Kent

Indlæg af Kent »

ncm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ret påfaldende. Har nogen en god forklaring på
> hvorfor?
´
Hvis du har fulgt bare en smule med, så er det forklaret ca. 1 mio gange lige siden FCK-kampen.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Uanset hvad der er grunden til KLimpl ikke længere bliver udtaget så savner jeg sku hans rutine og vildskab i vores trup.
På det punkt glæder jeg mig til ER smutter, for han har tydeligevis set sig sur på Maros. ( ikke et ord om utroskab..)

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg savner også Klimpls rutine og evne til at føre bolden frem. Vores centerforsvar var for ringe i dag, ligesom begge backs var håbløse og lavede opspilsfejl på lilleputniveau.

mancitydk

Re: Maros Klimpl OT

Indlæg af mancitydk »

Tror faktisk at der er nogen inde på vores forum, der ind imellem snager lidt for at få noget sladder. Hvorfor blive ved med at snakke om hvorfor og ting og sager hvis ikke det er fordi der er nogen der Gerne vil have fat i nogen sentationer... Kig lidt på folks navne. Altoriso har allerede nævnt det flere gange. Mange kommer herind kun for at diskutere Maros...

ncm

Indlæg af ncm »

Jeg håber ikke, det er personfnidder der står i vejen for i det mindste at ha Kimpl i truppen.

Håber sandelig at ER & CO stiller med det bedste hold hver gang - især mod BIF..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Det er sgu da ikke personfnidder. i så fald havde en af dem sgu da forladt klubben...

Besvar