Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> ----------Raska----------
> Kolja--Kjær---Troest--C.P
>
> -Thyge--Salami--Florescu-
>
> -Furuseth--Frank---Baba--
Altså med de resultater som kampende igår endte med, så vil jeg sige det er livsnødvendig at vinde!! Hvis vi skal have guld så skal vi vinde for at Aab ikke kommer for mange point fra os, hvis vi skal have sølv så skal vi vinde. For at FCK tabte til Esbjerg må da siges at være en kæmpe mulighed til at blande sig, for alvor, i toppen. På Bold.dk er der et interview med Anders Randrup hvor han siger at denne kamp er ikke blot er en superliga-kamp, nej det handler også om overtaget når de to hold skal mødes i pokalen.
:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=81240
Så efter min mening er dette en af de vigtigste kampe lige pt. hvis vi skal have en chance for at blande os i toppen i suppen og få et mentalt overtag i pokalen.
Ang. opstillingen så synes jeg at vi havde brug for en klimpl i stedet for kolja.
ikke nok med at klimpl er bedre offensiv, men også på de dødbolde BIF de er gode til at slå og få udnyttet. Og de har nogle farlige mænd til at få den bold prikket ind, så at vi har Troest dernede er ikke nok - også klimpl.
Og hvad angår Franks og Kens lille dyst, så tænker jeg mest på at vi skal have en hurtig mand helt i front. Vi har set at Ken har en fantastisk fysik og kan holde på bolden, han har tektik, og frem for alt er han hurtig.
Og det bliver dog på bekostning af Franks rutine og hans store spilforståelse og hovedstøds farlighed. så min opstilling ville lyde sådan:
----------Raska----------
Klimpl--Kjær---Troest--C.P
-Thyge--Salami--Florescu-
-Furuseth--Fagerberg---Baba--
Eller
----------Raska----------
klimpl--Kjær---Troest--C.P
-Furuseth--Thyge--Salami--Florescu
--Frank---Ken Fagerberg--
Hvor Salami så kommer til at ligge som den defensive og Thyge lidt mere offensiv.
Dog hælder jeg mest til den øverste siden de vil spille 4-3-3 fremover.