Brøndby - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Brøndby - FCM

Indlæg af Altoriso »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Truppen tyder da vist på en ret offensiv stil :-)

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem der skal gå i forsvaret hvis en dernede bliver skadet ?

Det skal blive fedt at komme på Brøndby Stadion til en ny spændende kamp der

Kan vi regne med mange fra Vestafdelingen :-) ??

Østafdelingen skal nok dukke op i pænt antal, og vi har da også lavet et lille opvarmningsprogram,hvis nogle har lyst til at være med
Senest rettet af Altoriso 21. mar 2008, 13:47, rettet i alt 1 gang.

Hausser

Re: Brøndby - FCM

Indlæg af Hausser »

Syntes også det er lidt underligt man overhovedet ikke har udtaget en defensiv reserve, men ku forestille mig at, man i tilfælde af en skade vil placere Claus Madsen på højre backen og så kan Kolja dække en central position. Den eneste vi ikke rigtig har en sub for er venstre back, men den kan Kjær måske spille hvis nu..

188

Indlæg af 188 »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed står der jo ikke at Klimpl er fravalgt, men han står bare ikke på holdlisten, så det kan jo være de har taget fejl.
Udskiftninger i truppen:

Femi = Petter
Danny = Yakubu

Mod FCN var der udtaget 19 http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed hvor en skulle sorteres fra inden kampen, som jo blev Petter.
Mod Brøndby er der kun udtaget 17 http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Salami var allerede på bænket mod FCN, så hvorfor skulle Klimpl ikke fylde den plads han havde mod FCN igen mod BIF?

Tror de har skrevet fejl, men man ved da aldrig hvad Klimpl laver i fritiden der kan koste ham pladsen ;-)

Kim

Indlæg af Kim »

Forstår ikke helt skiftet i mandags imellem Femi og Flinta, når det er sådan man dagen efter ved at Salami skal spille fra start i brøndby-kampen og man mener han til fulde er opgaven voksen at afløse Femi.

Hvorfor ikke lade ham få 30 minutter i benene mod Nordsjælland og komme lidt i omdrejninger mod et relativt svagere hold?

I stedet for kastes han nu på banen i mod et hold der har to solide sejre bag sig på hjemmebane....

Nå.. det er nok bare mig...

BW #456

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nu var det også jo kun et lille kvarter :-)

Tror slet ikke at Salami var varmet op til det, da man i forvejen ville sætte Flinta ind i en offensiv udskiftning

Hekler

Re: Brøndby - FCM (træningen)

Indlæg af Hekler »

Var et smut omkring træningen, og det så godt ud.
Der er udskiftninger på 3 pladser i forhold til sidste kamp. Som de fleste har gættet så kommer Salami ind for Femi, og Petter for Danny derudover, så starter Ken i stedet for Frank.

Det var godt smæk over presspils træningen og jeg glæder mig til at se hvad Baba kan få ud af de mod brøndby. Fik i hvert fald nogle vilde løbedueller mod Adeola...ikke de to langsomste knægte.

Nu bliver det så spændende om det bilver en sneboldkamp vi skal over til for så kan det godt gå hen og blive en helt anden forestilling end den som jeg har set frem til i hvert fald.

Under alle omstændigheder så er det frem med de lange underhylere, og de tykke sokker fordi det er blevet vinter. Ellers så må vi jo stå lidt tæt og hoppe lidt ekstra, men det er vel heller ikke så slemt.

Høre der er 3 busser fra BW så lidt folk bliver vi da, ikke mindst hvis vi kan regne med det sædvalige kontingent af øboere og andet godtfolk.

Hør her hvad Thyge havde at sige til sagerne her til formiddag:
http://uk.youtube.com/watch?v=yHMUiHET8wk

188

Indlæg af 188 »

Tak for det fine interview.
Kan du afklare om Klimpl er med imorgen, eller det var en fejl at der var en mand for lidt i truppen?

Hekler

Indlæg af Hekler »

188 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tak for det fine interview.
> Kan du afklare om Klimpl er med imorgen, eller det
> var en fejl at der var en mand for lidt i truppen?

Jeg kan jo ikke være 100% men han trænede med til en start og gik så over og trænede videre da start 11 spillede indlæg. Om det betyder han er med men ikke forventer spilletid eller om det betyder han ikke er med kan jeg ikke sige. Der bliver jo rokeret en del.

188

Indlæg af 188 »

Ok, tak

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kim Skrev:
> Forstår ikke helt skiftet i mandags imellem Femi
> og Flinta, når det er sådan man dagen efter ved at
> Salami skal spille fra start i brøndby-kampen og
> man mener han til fulde er opgaven voksen at
> afløse Femi.
>
> Hvorfor ikke lade ham få 30 minutter i benene mod
> Nordsjælland og komme lidt i omdrejninger mod et
> relativt svagere hold?
>
> I stedet for kastes han nu på banen i mod et hold
> der har to solide sejre bag sig på hjemmebane....
>
> Nå.. det er nok bare mig...
>
> BW #456

Det er ikke bare dig;vi er 2 så.Derudover....vi er et af de svageste udehold i ligaen...uhyggelig statistik.Hvorfor?????

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Kim Skrev:
> Hvorfor ikke lade ham få 30 minutter i benene mod
> Nordsjælland og komme lidt i omdrejninger mod et
> relativt svagere hold?

Fordi Flinta havde rendt rundt og varmet op og stod klar til at komme ind, mens Salami sad og var kold. Derfor var det logisk at sætte Flinta ind i stedet for Salami, som jo knap kunne nå at blive varm.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Brasil Skrev:
> vi er et af de svageste udehold i ligaen...uhyggelig
> statistik.Hvorfor?????

Fordi vi er et af dem der har hentet færrest point på udebane.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Tipsbladet har lagt en optakt ud til aftenens kamp: http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=149102

Jeg må sige jeg er tilbøjelig til at give Tipsbladet ret, Brøndby bør opfattes som favorit i aften. Når man tager vores udebanekompleks i betragtning, vores lidt vaklende start, samt det at Bif har vist opadgående form, så bør vi måske ikke have skuet forventningerne helt i vejret til aftenens kamp.

En uafgjort vil derfor ikke være noget dårligt resultat, men en sejr vil selvfølgelig være at foretrække, men gårsdagens resultater in mente.
Desuden så ville det være fremragende at starte med at få det psykologiske overtag i den serie af Bif-kampe som vi står overfor.

Opstillingen håber jeg bliver som nedenstående, da jeg syntes Frank skal have chancen på top efter hans udemærkede kamp mod FCN. Der er dog flere som har spekuleret i om Fagerberg får chancen fra start og træningen har vistnok også indikeret dette. Tror topangriberen er den eneste plads der er tvivl om såfremt vi har overstået sygdom og ikke får nye skader.

----------Raska----------
Kolja--Kjær---Troest--C.P

-Thyge--Salami--Florescu-

-Furuseth--Frank---Baba--

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja tipsbladet er ikke helt forkert på den, med vores udebanestatistik og Brøndbys hjemmestatistik, ligner det en Brøndby sejr. Men statistik skal man være varsom med, vi slog dem trods alt 5-0 hjemme på Fortet, og jeg har en fornemmelse af at vi faktisk har et rigtig godt tag på dem, således skulle vi ikke have tabt til dem siden 2005? er det korrekt?

Vi skal stå kompakt, det er op til Brøndby at skabe kampen, mens vi skal løbe kontra når muligheden byder sig. Det var vigtigt vi holdt nullet hjemme mod FCN, det er en god ballast at have med i aften, så skal vi bare have gang i fløjene. Lad os få Furuseth og Madsen der i aften, jeg synes ikke Baba er så godt kørende pt.

Rune

Indlæg af Rune »

Hausser Skrev:

>
> ----------Raska----------
> Kolja--Kjær---Troest--C.P
>
> -Thyge--Salami--Florescu-
>
> -Furuseth--Frank---Baba--

Altså med de resultater som kampende igår endte med, så vil jeg sige det er livsnødvendig at vinde!! Hvis vi skal have guld så skal vi vinde for at Aab ikke kommer for mange point fra os, hvis vi skal have sølv så skal vi vinde. For at FCK tabte til Esbjerg må da siges at være en kæmpe mulighed til at blande sig, for alvor, i toppen. På Bold.dk er der et interview med Anders Randrup hvor han siger at denne kamp er ikke blot er en superliga-kamp, nej det handler også om overtaget når de to hold skal mødes i pokalen.
: http://www.bold.dk/nyt/?vis=81240

Så efter min mening er dette en af de vigtigste kampe lige pt. hvis vi skal have en chance for at blande os i toppen i suppen og få et mentalt overtag i pokalen.

Ang. opstillingen så synes jeg at vi havde brug for en klimpl i stedet for kolja.
ikke nok med at klimpl er bedre offensiv, men også på de dødbolde BIF de er gode til at slå og få udnyttet. Og de har nogle farlige mænd til at få den bold prikket ind, så at vi har Troest dernede er ikke nok - også klimpl.
Og hvad angår Franks og Kens lille dyst, så tænker jeg mest på at vi skal have en hurtig mand helt i front. Vi har set at Ken har en fantastisk fysik og kan holde på bolden, han har tektik, og frem for alt er han hurtig.
Og det bliver dog på bekostning af Franks rutine og hans store spilforståelse og hovedstøds farlighed. så min opstilling ville lyde sådan:

Klimpl--Kjær---Troest--C.P

-Thyge--Salami--Florescu-

-Furuseth--Fagerberg---Baba--

Eller

klimpl--Kjær---Troest--C.P

-Furuseth--Thyge--Salami--Florescu

--Frank---Ken Fagerberg--

Hvor Salami så kommer til at ligge som den defensive og Thyge lidt mere offensiv.
Dog hælder jeg mest til den øverste siden de vil spille 4-3-3 fremover.

Besvar