EFB-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Martin

Re: 2 spilledages karantæne til Klimpl

Indlæg af Martin »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er fanme for dumt. Een ting er, at vi aldrig
> får point i Esbjerg, men at det skal koste os 3
> karantænedage til spillere oveni, er sgu skidt.
>
> http://www.dbu.dk/sr/poolBooking.aspx?poolid=52169
>
>
> Så hedder midterforsvaret vel Reid + Kolja mod AGF
> og Reid+Troest mod Randers.

Intet mindre end for dumt...

Men hensyn til Troest, så skulle han have haft det røde kort i situationen før, hvis det skulle være aktuelt i min verden... Og i anden situation, der er han sidste mand, hvilket burde give direkte rød - hvis han begik noget - og der får han kun gult... Så hvis Troest ikke havde rendt rundt med et gult kort, så tror jeg ikke der var sket noget i situationen...

Maros - man må da give dansk underviseren - at han hurtigt har fået lært nogle danske gloser, men dumt der er det...

Dennis (BW2479)

Re: For dumt

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Ved ikke lige med hensyn til CO om han kunne havde gjort en forskel. Men syntes på ingen måde at det var en taktisk velspillet kamp. Syntes vi burde havde blevet i et 3 mands frosvar, min ind til en eventuel udligning.

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Det må man sige er et modigt signal at sende ud af Dbu.
Glæder mig allerede til at se den samme justits blive udøvet på fck, så får de da snart svært ved at stille et helt hold, medmindre Ståle og Ø selv har tænkt sig at trække i støvlerne;-)
Hvad med en karantæne til linie-dommeren i stil med den der blev givet i AGF-fcn kampen, det er trods alt ham der starter hele balladen

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Og lige en ting, der står på Dbu,s hjemmeside at Klimpl´skarantæne er på grund af en udvisning.
Kan man godt udvise en spiller efter kampen er fløjtet af??

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Ja det har vi jo oplevet en gang før.

Det var på Ikast Stadion efter en kamp mod OB, jeg mener det var Zidan der bagtalte dommeren og dommeren stod næsten lige bagved.

Eller er det bare mig der husker forkert?!

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

hitman202 Skrev:
> Og lige en ting, der står på Dbu,s hjemmeside at
> Klimpl´skarantæne er på grund af en udvisning.
> Kan man godt udvise en spiller efter kampen er
> fløjtet af??

En såkaldt overfusning af dommeren giver hvad der er tilsvarende en udvisning, også selv om det er efter kampens slutfløjt.

Nicolai Kammersgaard

Re: Hvad har Klimpl gjort

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Kent Skrev:
> Det er fanme for dumt. Een ting er, at vi aldrig
> får point i Esbjerg, men at det skal koste os 3
> karantænedage til spillere oveni, er sgu skidt.
>
> http://www.dbu.dk/sr/poolBooking.aspx?poolid=52169
>

Ja hvad har Klimpl gjort. Det ville være dejligt med en udmelding fra DBU eller CBL, så vi kan få noget mere at forholde os til. Plejer DBU iøvrigt ikke også at fortælle hvad der er sket i sådan nogle tilfælde? for at undgå spekulationer.

Nicolai Kammersgaard

fcm-fan-4ever

Indlæg af fcm-fan-4ever »

Peter Ross

Re: For dumt

Indlæg af Peter Ross »

Hvis du havde bevæget dig på Ikast Stadion i lørdags, så så du hvorfor Christian Olsen ikke spiller regelmæssigt på 1. holdet...

Peter Ross

Kent

Indlæg af Kent »

fcm-fan-4ever Skrev:
> Her er grunden i følge CBL:
>
>
>
> http://www.coppadiem.dk/vis_artikel.asp?AjrDcmntId
> =129

Iøvrigt "super" kommentar af CBL vedr. Troests udvisning: "Jeg hørte heller ikke andre end FC Midtjyllands spillere, der brokkede sig over det". Hvem er det, han regnede med, der skulle brokke sig udover FCMs spillere? EfBs? Desuden har jeg da hørt både et par tv-kommentatorer samt en FCM træner brokke sig.

Og så viste behandlingen af Klimpl vel med al tydelighed, at man ikke skal brokke sig....

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kent Skrev:
> Og så viste behandlingen af Klimpl vel med al
> tydelighed, at man ikke skal brokke sig....

Skal CBL ikke snart dømme FCK ? Gerne inden et opgør mod os, for så burde Grønkjær da være sikker mand på karantæne-listen...

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Bor Klaus Bo Larsen ikke i Viborg? - det ville i hvertfald forklare en del.

HKP

Indlæg af HKP »

topscore Skrev:
> Bor Klaus Bo Larsen ikke i Viborg? - det ville i
> hvertfald forklare en del.

Undskyld, men jeg synes bare, at der bliver fokuseret alt alt for meget på dommeren efter den her skod kamp.

Faktum er at CBL dømte en rigtig god kamp og Erik Rasmussen og FCm-spillerne bare ikke var til stede!! Vi var i princippet ringere før udvisningen og startede som et seriehold uden gejst!!

Om det var Lokomotiv-kampen der sad i hovederne, skal jeg ikke kunne sige, men så har vores to "top"-trænere da svigtet synes jeg. Hvis spillerne var fysisk mærket af UEFA, synes jeg det var mærkeligt at man startede så ringe. Det kommer da som regel sidst i kampen så.

Så... jeg synes, vi skal hæve vores niveau herinde til ikke at være så dårlige tabere som GF, og i stedet fokusere på den møgelendige indsats HELE holdet leverede samt se hvad der skal ske for at vi fremover ikke holder samme bundniveau som et 1. divisionshold.

fcm-fan-4ever

Claus bo larsen bor på fyn og mener faktisk at jeg har hørt at han bor i odense og derfor aldrig dømmer kampe med Ob... men er ikke sikker

fcm-fan-4ever

Heldige?

hvis man kan se lidt positivt på det, så tror jeg,med det forsvar vi har tilrådighed, at vi er heldige med at det er GF vi møder på søndag og ikke FCK eller OB...

Besvar