Ikke flere salg.. Men et enkelt køb mere....! MVH JØ

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Claus (BW#1145)

Re: Har Søren H tabt sutten? OT.

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Søren, nu kan jeg se at du er kølet lidt af. Her er lidt hjælp http://usenet.dk/netikette/

Et andet råd jeg så vil give dig med på vejen, er at vente 5 minutter med at trykke på send efter at du har skrevet et indlæg. Læs først det indlæg igennem du svarer på, læs derefter dit eget igennem igen. Ret de ting du vil rette. Stræk benene. Læs begge indlæg igennem igen, og hvis du føler at dit indlæg stadigvæk har relevans, så tryk send.
For mig ser det bare ud til at du bliver alt for ivrig, og trykker send alt for hurtigt. Du har både gode og dårlige indlæg, så bliv for alt i verden ved med at poste, men prøv at luge ud i de dårlige.

YahooSeeker [Bot]

Det var 10 dage, Jens Ø.

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja, så er de lovet 10 dage gået.
Måske skulle Jens Ørgaard lade være med at melde så klart ud, som han gjorde i denne situation, og måske være 100% sikker på det var rigtigt, det han sagde.
Han går ud og giver os falske forhåbninger, hvilket jeg er ret træt af, sagt på en pæn måde.

Dette var hvad Ørgaard sagde. Jeg citere:

"Jeg regner med, at der ligger yderligere et profil-indkøb i nærmeste fremtid. Om senest ti dage er vores trup nok komplet"

PS., håber i bedre kan lide denne tone? :-) - Dette er IKKE, jeg gentager IKKE for at brokke mig, men jeg vil have hvad jeg bliver lovet.
Om det så var dronning Magrethe der lovede mig noget, ville jeg have det.

David

Re: Det var 10 dage, Jens Ø.

Indlæg af David »

GAAAAABBBBBB. ZZZZZZ

Chap

Indlæg af Chap »

Jeg synes også det er total idiotisk at melde ud, at man regner med at have en spiller klar inden for 10 dage, hvis ikke handlen er sikker. Og eftersom handlen åbenbart ikke var sikker på det tidspunkt, kunne han lige så godt have ladet være med at sige noget som helst, så man undgik de falske forhåbninger.

Dog kan der jo stadig godt nå at ske noget de kommende dage/resten af transfervinduet, så jeg synes ikke, at man ska dømme ham på forhånd. Lad os nu se, om der ikke sker noget.

YahooSeeker [Bot]

David Skrev:
-------------------------------------------------------
> GAAAAABBBBBB. ZZZZZZ

Hvis du er så træt, hvad så med at gå i seng?
- Iøvrigt bliver der råbt op om, HVER gang nogle skriver "jeg er helt enig", og jeg mener dette er det samme.
Har du ikke noget konstruktivt at sige, så undlad at sig noget. Tak.

YahooSeeker [Bot]

Chap Skrev:
> Jeg synes også det er total idiotisk at melde ud,
> at man regner med at have en spiller klar inden
> for 10 dage, hvis ikke handlen er sikker. Og
> eftersom handlen åbenbart ikke var sikker på det
> tidspunkt, kunne han lige så godt have ladet være
> med at sige noget som helst, så man undgik de
> falske forhåbninger.
>
> Dog kan der jo stadig godt nå at ske noget de
> kommende dage/resten af transfervinduet, så jeg
> synes ikke, at man ska dømme ham på forhånd. Lad
> os nu se, om der ikke sker noget.

Nej, jeg siger heller ikke det er sikkert at der ikke sker mere, jeg siger blot det er at sælge skindet, for bjørnen er skudt, at lave sådan en udmelding.
Hvis han ikke har været 100% sikker, som han jo ikke har måtte være viser det sig nu, synes jeg måske han burde have sagt noget i stilen af "Vi håber på at kunne præsentere en ny spiller, inden transfer perioden er ovre", eller bare noget i den stil, i stedet for at sige "... truppen er komplet, inden 10 dage".

Kent

Indlæg af Kent »

Søren H Skrev:
> Ja, så er de lovet 10 dage gået.
> Måske skulle Jens Ørgaard lade være med at melde
> så klart ud, som han gjorde i denne situation, og
> måske være 100% sikker på det var rigtigt, det han
> sagde.
> Han går ud og giver os falske forhåbninger,
> hvilket jeg er ret træt af, sagt på en pæn måde.
>
> Dette var hvad Ørgaard sagde. Jeg citere:
>
> "Jeg regner med, at der ligger yderligere et
> profil-indkøb i nærmeste fremtid. Om senest ti
> dage er vores trup nok komplet"
>
> PS., håber i bedre kan lide denne tone? :-) -
> Dette er IKKE, jeg gentager IKKE for at brokke
> mig, men jeg vil have hvad jeg bliver lovet.
> Om det så var dronning Magrethe der lovede mig
> noget, ville jeg have det.

Nu citerer du selv det, som Ørgaard sagde. Når jeg læser det, så ser jeg på ingen måde hverken en garanti eller et løfte. Der står: " Jeg REGNER MED, at der ligger yderligere et profil-indkøb i nærmeste fremtid. Om senest ti dage er vores trup NOK komplet".

REGNER MED og NOK komplet.

Det er altså ikke hverken en garanti eller et løfte. Det er formodninger og forhåbninger.

Hvis du ud fra ovenstående er kommet frem til, at du er blevet lovet en spiller indenfor 10 dage, så må det stå for din egen regning. Det er altså ikke det, der står.

Det der kan udledes er, at man stadig leder efter forstærkninger og at man har haft (mindst) een konkret spiller i kikkerten. Den handel er så åbenbart ikke blevet til noget (endnu).

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

fandens osse... skulle til at skrive det samme;-)

hmm.. jeg må stå tidligere op for at slå kent? heh,

Takito

Indlæg af Takito »

ikke noget konstruktivt at sige? Så skulle du nok have stoppet inden du begyndtea at skrive dette indlæg - for det er da bae et langt GAAAB.

Du kommer ikke med noget som helst og tyder mest på, at du bare har for meget ferie og er begyndt, at kede dig ualmindelig meget!

Aaes

Indlæg af Aaes »

Som du selv skriver Søren H. så regnede Ørgaard med at truppen ville være komplet om 10 dage (altså i dag).. Men en trup kan da godt være komplet selvom det sidste køb ikke kommer i hus, det kan jo bare være en indikation om at hvis deres sidste forhåbning om et køb gik i vasken så skulle vi ikke regne med flere forstærkninger...

Han lover jo ikke køb nogen steder, det er praktisk talt umuligt at love noget indenfor fodboldverdenen...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Troldepus Skrev:
> fandens osse... skulle til at skrive det samme;-)
>
> hmm.. jeg må stå tidligere op for at slå kent?
> heh,

Ja jeg var sgu heller ikke oppe så tidligt :-)

Men sad og håbede på at jeg kunne få lov til at skrive den samme logiske forklaring ;-)

Udover det så har nogle jo også været inde på at man feks godt kunne være tæt på en signing, som måske nu er trukket i langdrag eller droppet

Desuden var det vel noget med at Ørgaard lige har været på ferie i Tyrkiet, så måske er han først hjemme her i weekenden..

Min trup er komplet, og skulle der komme forstærkning, feks en ekstra back, så er jeg da kun glædeligt overrrasket
Man kunne jo også forestille sig at en evt. ekstra back først kommer i vinterpausen pga nuværende kontraktforhold ?

Man kunne også forestille sig at læge/trænerstaben derfor ikke ser noget problem i at vi måske godt kunne bruge en på sigt ?

Der kunne sikkert stilles flere ligninger, men summasummarum burde være at den samlede stab nok har rimeligt godt styr på det, uanset hvad en flok forsmåede Ulvegravsbrugere synes...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der kan da være gået mange ting galt, måske kan de ikke blive enige om pengene f.eks? - Det var Måske Ørgaards ønske med en spiller mere, men hvis realiteterne ikke er til det, så er det bedre at lade være, end at gøre det blot for at please folk.

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

@ Kent
Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv.

@ Søren H.
Jeg kan se at du ikke har taget imod mit gode råd fra http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,561 ... #msg-57112 .
Ærgerligt.

Besvar