Ikke flere salg.. Men et enkelt køb mere....! MVH JØ

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sir Lago

Ikke flere salg.. Men et enkelt køb mere....! MVH JØ

Indlæg af Sir Lago »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70524

Lidt modstridende af hvad man ellers har læst her på graven. Hvor folk jo nærmest er kommet i krigshumør overfor JØ, de seneste dage...
Senest rettet af Sir Lago 14. jul 2007, 15:49, rettet i alt 1 gang.

Scirocco

Re: Ikke flere salg.. Men et enkelt køb mere....! MVH JØ

Indlæg af Scirocco »

Det var dog en dejlig morgennyhed :)
Det ville jo være lige kedeligt ikke at have noget at gætte på resten af off-season.

Gu' ved om det betyder at Lindkvist går gratis (og dermed ikke er "endnu et salg") eller om han bliver? Eller bliver udlejet til GF?

Uanset hvad... så bliver det da en stor trup i FCM....

Ellen J

Indlæg af Ellen J »

Øv, kan heller ikke...

Kent

Her er artiklen fra bold.dk

Indlæg af Kent »

FCM vil præsentere endnu en profil

Gårsdagens indkøb af Christopher Poulsen betyder ikke, at FC Midtjylland er færdige med at agere på sommerens transfermarked.
Mens en del af de danske topklubber virker afventende på den store spillerbørs, har FC Midtjylland travlt med at kapre profiler. Solgte Kristian Bak og Dennis Sørensen er blevet erstattet af Dennis Flinta, Mikkel Thygesen, Maros Klimpl og senest Christopher Poulsen, men her stopper det ikke for sølvvinderne.

- Jeg regner med, at der ligger yderligere et profil-indkøb i nærmeste fremtid. Om senest ti dage er vores trup nok komplet, siger sportsdirektør Jens Ørgaard til Ekstra Bladet.

Ørgaard fastslår samtidig, at yderligere salg ikke kan komme på tale, så det ligner unægtelig en slagkraftig trup midtjyderne kan stille med til næste sæson.

Christopher Poulsen, der senest er kommet til, menes ifølge avisen at have kostet seks millioner kroner hos naboerne i Viborg, der i sidste uge afslog et tilbud fra AGF.

micco

Gætte på...

Indlæg af micco »

Gætter og håber på Jacob poulsen i heerenven:) ville være en super signing til højreflanken.. back eller højre midt! ved vi før har vist interesse og det passer jo meget godt med en udenlandsdansker af et hvis navn... har vi givet 6 mio for cristopher poulsen??? sindsygt dyrt... men stadig en go mand at hente til venstre back sys jeg...

micco

caspersm

Re: Gætte på...

Indlæg af caspersm »

micco Skrev:
-------------------------------------------------------
> Gætter og håber på Jacob poulsen i heerenven:)
> ville være en super signing til højreflanken..
> back eller højre midt! ved vi før har vist
> interesse og det passer jo meget godt med en
> udenlandsdansker af et hvis navn...
> micco

skal vi ikke lige få på det rene, den nye signin der kommer behøves ikke være fra DK, det var bare CP der var fra danmark af et vis navn, den 1 mere vi skal have, ved vi intet om endnu udover at det er en "profil", og handlen kommer i hus indenfor de næste 10 dage.

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Det bliver spændende at se hvad Jens Ørgård finder på denne gang...?:)
Hvor mange penge er FCM ved at have brugt på dette transfermarked?
Kan man blive ved med at bruge så mange penge (eller bruge man bare pengene fra KBN og DS?). Man skulle jo også gerne have nogle tilbage til en anden gang...

Vil bare lige høre..

Arff

Indlæg af Arff »

aoa-fcm Skrev:
> Hvor mange penge er FCM ved at have brugt på dette
> transfermarked?

Tjent:
15 millioner på Thyge + 15 på Bak + 10 på Dennis = 40 millioner.
Brugt:
7 milloner på Klimpl + 1½ på Flinta + 12 millioner på Thyge + 5 på Dadu + 2 på Raska + 3 (?) på Christopher Poulsen = 30½ millioner.
Ialt:
Overskud på 9½ million

Det er ikke sikkert det er de rigtige priser, men det er de priser jeg har fået oplyst.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Arff Skrev:
> aoa-fcm Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hvor mange penge er FCM ved at have brugt på
> dette
> > transfermarked?
>
> Tjent:
> 15 millioner på Thyge + 15 på Bak + 10 på Dennis =
> 40 millioner.
> Brugt:
> 7 milloner på Klimpl + 1½ på Flinta + 12 millioner
> på Thyge + 5 på Dadu + 2 på Raska + 3 (?) på
> Christopher Poulsen = 30½ millioner.
> Ialt:
> Overskud på 9½ million
>
> Det er ikke sikkert det er de rigtige priser, men
> det er de priser jeg har fået oplyst.

Det er jo selvfølgelig svært at sige om det er de rigtige priser, men i mine øjne ser det meget realistisk ud og så må man jo sige at Ørgaard og Co. har handlet ganske fornuftigt.

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Ja det ser da rimelig godt ud:)

Jeg har set et sted at de skulle have givet omkring 6 mio. for CP...?

Men tak for oplysningen:)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ikke flere salg og så røg Jesper Mikkelsen :-O

Chap

Indlæg af Chap »

Ravnen Skrev:
> Ikke flere salg og så røg Jesper Mikkelsen :-O

På det tidspunkt hvor han sagde det, var begge handler nok blevet gennenmført, kunne jeg forestille mig.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er muligt, det er skam heller ingen kritik som sådan, bare at timingen i den udmelding ikke var helt god ;-)

Nu må vi se hvad han henter, måske en spiller som kan gå ind i start 11´eren, så er sagen jo en anden, for Mikkelsen var trods alt et stykke fra det.

Arff

Indlæg af Arff »

Tror i stadig, vi kun skal regne med én ny spiller, til at erstatte Lindkvist, eller skal vi også have en erstatning for Jesper Mikkelsen?

Rainier W

Indlæg af Rainier W »

Arff Skrev:
> Tror i stadig, vi kun skal regne med én ny
> spiller, til at erstatte Lindkvist, eller skal vi
> også have en erstatning for Jesper Mikkelsen?

Det er min personlige opfattelse at Jesper simpelthen var kommet i overskud på midten. Femi, Salami, Røll og Lawal var alle foran og med thyge i reserve ville han ikke længere få spilletid.

Så tvivler på vi henter en erstatning. Synes personligt heller ikke vi har brug for flere når der er hentet en back. :D

Besvar