Så er Bak solgt
-
hitman202
Re: Så er Bak solgt
I det mindste afslutter det mange spekulationer om Bak skulle til Fck, en stor udenlandsk klub eller blive i FCM;
Han valgte ingen af delene!!!!
Han valgte ingen af delene!!!!
-
Amtrup
Tror umiddelbart, at vi har fået minimum 15 mio. for ham. Dog stemmer dette ikke, hvis man ser på tallene i børsmeddelelsen. Men tror dog, at det skyldes, at der er afsat en del til at købe forstærkninger.
-
Altoriso
Amtrup Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tror umiddelbart, at vi har fået minimum 15 mio.
> for ham. Dog stemmer dette ikke, hvis man ser på
> tallene i børsmeddelelsen. Men tror dog, at det
> skyldes, at der er afsat en del til at købe
> forstærkninger.
Tilbagekøb af talenterne er vel 12 millioner kroner ikk ?
> Tror umiddelbart, at vi har fået minimum 15 mio.
> for ham. Dog stemmer dette ikke, hvis man ser på
> tallene i børsmeddelelsen. Men tror dog, at det
> skyldes, at der er afsat en del til at købe
> forstærkninger.
Tilbagekøb af talenterne er vel 12 millioner kroner ikk ?
-
Kasper_Nielsen
15 millioner ?
Læste ellers en artikel i morges på bold.dk, hvor de hævdede at Herenveen var klar med 15 millioner kr. Jeg kan ikke linke til artiklen, da de har fjernet den igen.
-
Amtrup
Jo, nok deromkring. Men forventet overskud efter dette var 2-4 mio. Minus de 4 fra manglende tv. Plus prisen på Bak, hvorefter forventet overskud skulle være på 6-8 mio. Altså må vi have fået 8 mio. for Bak, medmindre der er afsat penge til køb af minimum en afløser for Bak.
Kan ikke forestille mig, at der ikke er det. Under emissionen blev det jo nævnt, at man ikke længere ville sælge spillere, hvis man ikke fik den rigtige pris. Så tror nærmere at prisen mindst må ligge på 13-15 mio.
Kan ikke forestille mig, at der ikke er det. Under emissionen blev det jo nævnt, at man ikke længere ville sælge spillere, hvis man ikke fik den rigtige pris. Så tror nærmere at prisen mindst må ligge på 13-15 mio.
-
Martin
Hekler Skrev:
> Kig på tallene i indlæget om salget og kig så på
> det forventede overskud. Så skulle det være muligt
> helt præcist at regne ud.
Jeg er ikke enig, der er noget der tyder på, at man har fiflet med tallene, ellers virker prisen rimelig lav... Man kunne jo f. eks sige, at efter en måned dernede, jamen så udløser det f. eks syv mill. mere eller lignende for at slippe uden om et for stort overskud hen imod 30/6 regnskabet... men så bør man nok tage det op som et tilgodehavende, men glæder mig til at læse regnskabet, for revisorne slipper ikke uden om en forklaring jo
Dem der tror pengene er afsat til spillere, der kan jeg kun sige, at man afskriver spillere, så det er ikke her de er gemt...
> Kig på tallene i indlæget om salget og kig så på
> det forventede overskud. Så skulle det være muligt
> helt præcist at regne ud.
Jeg er ikke enig, der er noget der tyder på, at man har fiflet med tallene, ellers virker prisen rimelig lav... Man kunne jo f. eks sige, at efter en måned dernede, jamen så udløser det f. eks syv mill. mere eller lignende for at slippe uden om et for stort overskud hen imod 30/6 regnskabet... men så bør man nok tage det op som et tilgodehavende, men glæder mig til at læse regnskabet, for revisorne slipper ikke uden om en forklaring jo
Dem der tror pengene er afsat til spillere, der kan jeg kun sige, at man afskriver spillere, så det er ikke her de er gemt...
-
Rainier W
Tillykke og Held og Lykke til KBN
Her i al debatten skal der også lige lyde et tillykke til Kristian Bak og ikke mindst et held og lykke.
Personligt tror jeg han har valgt en rigtig god løsning for sin fremtidige udvikling. Der er en lang række punkter der taler for succes:
- Herenveen er notorisk gode til at tage spillere videre i karrieren.
- De har erfaring med danske spillere (ligesom der allerede er 3 stk.).
- De spiller offensivt og friskt fodbold der minder meget om FCM og passer rigtig godt til Kristian.
- Deres forsvar består i dag af eks. Petter Hansson der er en højklasse forsvarer, men har svagheder i spillet langs jorden. Købet af Kristan virker meget velovervejet idet de netop mangler en taktisk velfunderet, forudseende og hurtig forsvarer til at styre det sammen med Hansson.
- Hansson kan også fungere som en rigtig god læremester i starten.
Så alt held og lykke med den nye udfordring.
Personligt tror jeg han har valgt en rigtig god løsning for sin fremtidige udvikling. Der er en lang række punkter der taler for succes:
- Herenveen er notorisk gode til at tage spillere videre i karrieren.
- De har erfaring med danske spillere (ligesom der allerede er 3 stk.).
- De spiller offensivt og friskt fodbold der minder meget om FCM og passer rigtig godt til Kristian.
- Deres forsvar består i dag af eks. Petter Hansson der er en højklasse forsvarer, men har svagheder i spillet langs jorden. Købet af Kristan virker meget velovervejet idet de netop mangler en taktisk velfunderet, forudseende og hurtig forsvarer til at styre det sammen med Hansson.
- Hansson kan også fungere som en rigtig god læremester i starten.
Så alt held og lykke med den nye udfordring.
-
David
Hvis det kun er ca 8 mil, så denne tråd er kommet frem til, så er det en skandale.
Citat Ørgaard : Vi græder med det ene øje og smiler med det andet, men begge parter har fået en tilfredsstillende aftale, og vi var ikke til sinds at stå i vejen for Kristian.
Hvis 8 mil er tilfredsstillende, så ser fremtiden skidt ud for fcm. Men tror nu også mere på den pris EB kom med den anden dag på 15 mil.
Hvad er Simon og Dennis så værd. 3 Mil?
David
Citat Ørgaard : Vi græder med det ene øje og smiler med det andet, men begge parter har fået en tilfredsstillende aftale, og vi var ikke til sinds at stå i vejen for Kristian.
Hvis 8 mil er tilfredsstillende, så ser fremtiden skidt ud for fcm. Men tror nu også mere på den pris EB kom med den anden dag på 15 mil.
Hvad er Simon og Dennis så værd. 3 Mil?
David
-
Kalle
Re: Tillykke og Held og Lykke til KBN
Peter Hansson skifter til Rennes. Så Kristian Bak bliver nok hans afløser i stedet.
Ellers enig - en god klub til KBN.
Ellers enig - en god klub til KBN.
-
Rainier W
Re: Tillykke og Held og Lykke til KBN
Havde jeg ikke lige fanget. Men det betyder jo nok så som du siger at han skal afløse ham. ;-D
-
BWMØ
Re: Dumt
Slap nu af for pokker.
Naturligvis har vi fået mere end 8 mio for ham - 8 mio. vil Ulvefar på ingen måde se som værende tilfredsstillende. Så den med de 8 mio kan I godt glemme, og se længere opad i de tocifrede beløb.
Til Jer, der ikke kan forstå vi sælger ham - hvorfor ikke? Fordbold er først og fremmest en forretning - vi får lidt penge i kassen, kan evt. købe en ny spiller og/eller få en yngre mand ind på holdet og få mere erfaring. Det er da positivt.
Og JO, "vision 2011" lever da i bedste velgående!
Edit: Tyrkfejl.....
Naturligvis har vi fået mere end 8 mio for ham - 8 mio. vil Ulvefar på ingen måde se som værende tilfredsstillende. Så den med de 8 mio kan I godt glemme, og se længere opad i de tocifrede beløb.
Til Jer, der ikke kan forstå vi sælger ham - hvorfor ikke? Fordbold er først og fremmest en forretning - vi får lidt penge i kassen, kan evt. købe en ny spiller og/eller få en yngre mand ind på holdet og få mere erfaring. Det er da positivt.
Og JO, "vision 2011" lever da i bedste velgående!
Edit: Tyrkfejl.....
-
casper89
Mulig afløser for Bak???
Efter vi har mistet vores anfører og uden tvivl mest betydningsfulde spiller, så skal vi jo have en erstatning. Jeg har tænkt lidt på Martin Albrechtsen, som jo ikke formåede at rykke op med West Bromwich, og kunne måske derfor være interesseret i at vende hjem. Han har mest spillet back i England, men da han spillede for FCK, spillede han i midterforsvaret(så vidt jeg husker), så det er altså ikke en position han ikke kan indtage. Han er rutineret og har spillet på et højt niveau i mange år. Hvad siger i? Kunne han være en mulighed??