Så er Bak solgt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Så er Bak solgt

Indlæg af Mose »

Men hvad er prisen på grisen?
Senest rettet af Mose 26. jun 2007, 15:19, rettet i alt 1 gang.

DonKach

Re: Så er Bak solgt

Indlæg af DonKach »

Link?

Takito

Indlæg af Takito »

tjeck FCM hjemmeside - eller bare klik på news-stickeren over til højre!

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Så begynder spekulationerne for alvor. Hvem skal afløse Bak? Ryger Dennis også? Hvem skal overtage Anførerbindet. Der er hvis ingen tvivl om at Vi har et alt for urutineret Midterforsvar nu.

Alt mulig held og lykke herfra til Bak, ønsker ham det bedste. Er trods alt glad for han ikke tod til FUCK.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kig på tallene i indlæget om salget og kig så på det forventede overskud. Så skulle det være muligt helt præcist at regne ud.

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

Ja okay hvad bliver det 15 millioner eller hvad.. Har ikke styr på regnskaberne...

Chap

Indlæg af Chap »

Nooooo, det måtte bare ikke ske. Nu skal der hvert fald hentes forstærkninger!

Xort

Indlæg af Xort »

Alt muligt held og lykke i det hollanske...
Håber du klare det super godt..

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Også alt muligt held og lykke til Bak herfra, jeg elskede at se din vindermentalitet og fightervilje hver gang - i med og modgang!

Og når det nu skulle være er Herenveen jo heller ikke den ringeste klub - Mesterskabet til herenveen!!!

Ps: er der en som ved noget om hvad vi får for ham - er heller ikke lige så meget for det med regnskaberne:-)

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kig på tallene i indlæget om salget og kig så på
> det forventede overskud. Så skulle det være muligt
> helt præcist at regne ud.

Hmm, min hovedregning siger mig at det så er en salgspris på omkring 8-10 mill??
Skandale:-(

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Ja, jeg får det til 8 mio.

Det kan jo være at der er andre klausuler der træder i kraft efter 20 kampe, eller ligende....

men her og nu ligner det en pris på ja: 8 mio for en af vores absolutte største profil.

Chap

Indlæg af Chap »

Hvis vi ikke har fået mere end 8-10 mio. er det en skandale! Intet mindre! Men det kunne nemt passe garanteret...

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Poulsgaard Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, jeg får det til 8 mio.

Så kunne vi da ligeså godt have foræret ham væk:-(
Nu kan Fck så gå ned og byde Heerenveen 15 for ham og samtidig grine hele vejen hen i banken

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Fuldstændig latterligt at vi får så lidt, hvis det er sandt. Han VAR vores bedste spiller. Hvad koster Dennis så? 5 mio? Hvis klubben bare har ladet ham gå, fordi de ville gøre Kristian Bak en tjeneste, virker det mærkeligt. Nå men, så kan man håbe på, at vi kan tjene lidt, når han bliver solgt engang, og vi har en klausul i forbindelse med det.
Håber bare ikke han bliver den nye Hjalte Nørgaard.

Men Kristian Bak skal i hvert fald have alt mulig held og lykke fremover. Han har være en fantastisk mand for klubben i mange år. Tak til vores hidtil bedste spiller. Du vil blive savnet...

Besvar