Martin bergvold udtaler idag til Onside.dk
Min fremtid er ikke afgjort endnu, men jeg regner med, at der sker noget de næste par dage," siger Martin Bergvold til viasatsport.com.
Den tidligere U21-spiller er på kontrakt med FC København det næste halve år, men han tror på, at klubben lader ham skifte i dette transfervindue.
"Jeg har meldt ud, at jeg gerne vil væk her i januar, og klubben kan også godt se, det ikke er sjovt at sidde på bænken som 22-årig. Jeg risikerer at gå i stå, hvis jeg ikke får så meget spilletid i foråret, så jeg håber på, jeg kan komme væk allerede nu," siger Bergvold.
Den 22-årige spiller nævner superligaklubberne Esbjerg, OB, FCN, AaB og FCM som mulige kommende arbejdsgivere, men det kan dog også godt blive en udenlandsk midterklub.
"Spilletid er meget vigtigt for mig lige nu, og jeg vil gerne til en klub, der spiller positiv fodbold. Men Brøndby skifter man ikke til, i hvert fald ikke mig," afslutter Martin Bergvold.
Rygterne sender Bergvold til Italien, og i dag kæder det italienske telegrambureau ANSA ham sammen med Livorno fra Serie A.
Han nævner Fcm. Kunne det ik være den perfekte erstatning for Mikkel Thygesen hvis han ryger afsted ? Eller er det bare en ønske tænkning ? Synes personlig selv han er en rigtig god spiller som vil passe perfekt i vores spillestil..