Martin Bergvold.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SchelleBoy

Martin Bergvold.

Indlæg af SchelleBoy »

Ved måske godt der er en tråd om Martin bergvold et sted . men kan ik finde den da jeg er ny herinde heehe :D

Martin bergvold udtaler idag til Onside.dk

Min fremtid er ikke afgjort endnu, men jeg regner med, at der sker noget de næste par dage," siger Martin Bergvold til viasatsport.com.

Den tidligere U21-spiller er på kontrakt med FC København det næste halve år, men han tror på, at klubben lader ham skifte i dette transfervindue.

"Jeg har meldt ud, at jeg gerne vil væk her i januar, og klubben kan også godt se, det ikke er sjovt at sidde på bænken som 22-årig. Jeg risikerer at gå i stå, hvis jeg ikke får så meget spilletid i foråret, så jeg håber på, jeg kan komme væk allerede nu," siger Bergvold.

Den 22-årige spiller nævner superligaklubberne Esbjerg, OB, FCN, AaB og FCM som mulige kommende arbejdsgivere, men det kan dog også godt blive en udenlandsk midterklub.

"Spilletid er meget vigtigt for mig lige nu, og jeg vil gerne til en klub, der spiller positiv fodbold. Men Brøndby skifter man ikke til, i hvert fald ikke mig," afslutter Martin Bergvold.

Rygterne sender Bergvold til Italien, og i dag kæder det italienske telegrambureau ANSA ham sammen med Livorno fra Serie A.

Han nævner Fcm. Kunne det ik være den perfekte erstatning for Mikkel Thygesen hvis han ryger afsted ? Eller er det bare en ønske tænkning ? Synes personlig selv han er en rigtig god spiller som vil passe perfekt i vores spillestil..
Senest rettet af SchelleBoy 21. sep 2007, 16:47, rettet i alt 1 gang.

BW3208

Re: Martin Bergvold.

Indlæg af BW3208 »

Martin Bergvold bliver eller blev diskuteret her http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,404 ... #msg-40655.

Personligt mener jeg dog at vi har rigtige mange kompetente erstatninger for Thygesen som er på lige fod eller bedre end dem vi pt har "råd" til at købe.

Der er så meget man kan købe hvis man har mange penge ;-)

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

måske. men fcm har ikke så mange penge lige
nu. hvis de sælger thyge får de jo nogle, men dem mener jeg ikke de skal bruge på spillere. bare min mening.

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Så kan vi da vist godt afskrive Bergvold.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 99577.html

FC København har i dag solgt Martin Bergvold til Livorno Calcio i Italien, og den 22-årige midtbanespiller har underskrevet en kontrakt på tre et halvt år med Serie A-klubben.

Bergvold har gennem flere sæsoner været fast mand på det danske ung­doms­landshold. For FC København har han spillet 98 kampe og scoret ni mål.

Glen

Indlæg af Glen »

Martin Bergvold er idag blevet solgt til Livorno Calcio i Italien, så der bliver ingen chance for at se ham i FCM.

Kent

Indlæg af Kent »

... før om et år, hvor han vender hjem, fordi han ingen spilletid har fået :-)

Glen

Indlæg af Glen »

@ Kent

Skal jeg være helt ærlig tror jeg Bergvold chancer for spilletid og succes er mindst ligeså store som Thygensens hvis ikke større.

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Han har lige udtalt til onside, at han endnu ikke har skrevet under, men at klubberne er enige.

Kent

Indlæg af Kent »

Men siger det så meget :-)

Hvis vi ser på hvor stor en procentdel af danske spillere, der flopper i udlandet (især når det er spillere fra andre klubber end FCK og BIF), så er sandsynligheden for et flop langt større end for succes.

Dermed ikke sagt, at jeg afskriver hverken Bergvold eller Thyge, men lad os nu se.

Kent

SchelleBoy

Indlæg af SchelleBoy »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> ... før om et år, hvor han vender hjem, fordi han
> ingen spilletid har fået :-)

Måske for du ret kent :D
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73769

Ville han være en mulighed hvis vi skyder simon af evt i næste vindue ?

Kent

Indlæg af Kent »

SchelleBoy Skrev:
> Måske for du ret kent :D

? - Har jeg ikke altid det ;-)

> Ville han være en mulighed hvis vi skyder simon af
> evt i næste vindue ?

Jeg synes bestemt han var en spændende spiller, men ved ikke helt hvor godt han passer ind i vores koncept. Som jeg husker ham, var han mere en traditionel venstre midt, end en hurtig gennembrudsstærk fløj, som er den type vi foretrækker. Men lad os nu se. Der er lang tid til næste vindue åbner.

Arff

Indlæg af Arff »

Kent Skrev:
> Jeg synes bestemt han var en spændende spiller,
> men ved ikke helt hvor godt han passer ind i vores
> koncept. Som jeg husker ham, var han mere en
> traditionel venstre midt, end en hurtig
> gennembrudsstærk fløj, som er den type vi
> foretrækker. Men lad os nu se. Der er lang tid til
> næste vindue åbner.

Jeg så da gerne Bergvold i FCM.
Om et års tid, måske halvanden, er jeg ret sikker på at Femi og Simon P. ikke er at finde i FCM længere, og da han kan spille begge pladser vil jeg mene han ville være et godt indkøb.
- Men lad os nu se, som Kent også siger. Meget kan nå at ske inden - måske spiller han fast dernede, og så ville han nok ikke være interesseret i at komme til FCM.

Mikkelsen

Indlæg af Mikkelsen »

jeg tror ikke Simon ryger afsted - kampen i går viste hvorfor

Besvar