Jeg er meget overbevist om at bestyrelsen ser det som et problem. Men fra at det er et problem, til at lave store ændringer i en organisation som har haft en lang optur, som kortvarigt (håber jeg) tager et dyk, er en helt anden ting. Jeg er sikker på at ingen er tilfredse med superliga og pokal indsatsen. Til gengæld var Europa en fornøjelse.TrueWolfMidt skrev: ↑2. jun 2023, 13:37Så bestyrelsen ser ikke et problem i at vi ender i bundslutspillet og muligvis heller ikke kommer i Europa? Det at misse Europa vil være en katastrofe for klubben og kun fordi man tilsyneladende vægtede pengene mere end et hold, som kunne spille med i Europa hvert år.6256 skrev: ↑2. jun 2023, 13:18Så vidt jeg kan se, mangler der vel bare et 's' i det andet ord. Han ser en bestyrelse, der ikke ryster på hånden på trods af modgang.TrueWolfMidt skrev: ↑2. jun 2023, 13:08Til admin.
Vil du ikke gøre os andre den tjeneste, at læse dit indlæg igennem, inden du poster det. Ved ikke helt hvad jeg skal skrive retur om dit indlæg. Prøv at læse hvad du skrev. Hvis du kun mener, at du ikke ryster på hånden fordi du er i bestyrelsen, eller fordi du er i bestyrelsen så latterliggør du godt nok vores andres indlæg. Vi andre kommenterer på det sete og det der er meldt ud af ledelsen. Hvad vil du sige med dit indlæg ? Så kan vi måske debattere efterfølgende![]()
En betragtning, jeg er tilbøjelig til at være enig i. Jeg håber man i det kommende vindue, får købt de rette to, måske tre, der mangler til løfte holdet igen. Typer der kan være med til at diktere holdet de kommende år, som Scholz, Erik, Jakob Poulsen, Sparv og Jesper Hansen har været det tidligere.
Derfor tror jeg også at, som mange andre siger, at dette transfervindue vil vise hvilken vej klubben kommer til at tage i de næste par sæsoner.