R33: AGF - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Mål bedste hold på slutspillet - der ligger agf nr 1
At de så har dummet sig løbende mht de 20 point kan jeg vel bruge en undskyldning som feks at de har været igennem en proces lige så…

På bundlinjen kan man vist bare konstatere at status er… verdensklasse. I at tabe til agf

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Hold nu. AGF er ikke et bedre hold. I næste sæson får de det svært, der kan de ikke leve på kontra i samme stil.

Kaba er godt nok skidt igen. Puha. Europa bliver det ikke med Kaba i front.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Vijen skrev:
12. jul 2020, 21:44
Lund7400 skrev:
12. jul 2020, 21:36
Jeg forstår ikke, hvorfor man laver så massiv en udskiftning. Farvel momentum. Og hvad får reserverne ud af en ydmygelse i Aarhus? Er det så stor en tilfredsstillelse at få spilletid, når enhver kan gennemskue årsagen? Og når man taber stort? Jeg er ikke sikker på det.
Vi bruger resten af denne sæson til, at finde ud af hvor god vores bredde i virkeligheden er. Vi står forhåbentligt i en situation i efteråret, hvor vi skal bruge spiller 15-18 i truppen nået mere. Indtilvidere ser det ikke lovende ud, men det er også få dage efter festen.
Jeg synes faktisk at Lund har en relativ god pointe. Vi ydmyger vel i bund og grund vores reserver ved at spille størstedelen af dem i samme kamp ved siden af urutinerede kræfter. Vi kan samtidig ikke rigtig bedømme dem med udgangspunkt i en enkelt indsats mindre end fire dage efter at guldet blev vundet, eller er jeg helt forkert på den?
Senest rettet af bifr05t 12. jul 2020, 21:51, rettet i alt 1 gang.

JBT

Indlæg af JBT »

Og at man har en reservebænk i fcm der ikke er go nok til suppen når de bedste formentlig spiller Europa, hvilket jeg dog ikke ser sker medmindre at Brentford går i Premier league så man får mere kvalitet ind

Jakla

Indlæg af Jakla »

Dumt at skifte så vildt. Kaba som sædvanlig tumlende rundt med 5 skæve aktioner for en vellykket.

JBT

Indlæg af JBT »

Vores reserverer er jo for fanden ikke urutineret i forhold til hvem man spiller mod, se på deres cv , man har bare et for ringe bundniveau over hele linjen

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

bifr05t skrev:
12. jul 2020, 21:02
JBT skrev:
12. jul 2020, 20:55
Det virker ikke til at plaffe passer ind i vores system heller. Selv Brumado er bedre end ham pt
Jeg synes ikke at vi kan laste Ronnie Schwartz noget. Vi kommer frem til utrolig lidt, og vi har vel ikke en angriber i klubben der selv kan drible 1-2 mand for at komme frem til afslutning. Generelt er der nogle udfordringer når det kommer til den sidste tredjedel af banen.
Altså det er jo lidt sjovt.
Både Schwartz og Brumado får både guld og rykker ned, og begge spillere har spillet bedst i den klub der rykker ned.
Tænker der må være noget med spillestilen osv, men lidt spøjst.
Danand123 skrev:
12. jul 2020, 20:59
Imponeret af hvor meget I kan hidse jer op til denne kamp. Ved godt de andre skal vise noget, men der er forskel på at være en eller to nye #på et sammenspillet hold i stedet for mange nye ansigter. Med en hel forsvarskæde udskiftet vil det give misforståelser. Og så i en kamp, hvor vi ikke har noget at spille for. Kan I ikke huske FCK hos os sidste år, hvor vi vandt 4-0. Og da vi tog til BIF efter pokalsejren og tabte 4-1.

Tag det nu ikke så tungt. Og i øvrigt kan jeg sagtens se os score i 2. halveg.
+1
JBT skrev:
12. jul 2020, 21:46
Haha der er vist nok med dårligere undskyldninger når man taber til et bedre hold tre gange i træk , ellers havde priske vel luret koden til at knække dem bare en af de gange , så den holder ikke i byretten den der matjavsen
Man må sige AGF har lignet et hold, der har haft mere at spille for end vi har, givet 15 % mere i tacklingerne osv.

Men føler ikke 3-0 er helt retvisende for kampbilledet, men kan måske være rigtig nok.
Nogen der er frisk på at komme med et seriøst bud?

JBT

Indlæg af JBT »

3-0 er mere end fuld fortjent, det kan man intet sige til udover fcm lignede babyer påny

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

mange årsager, de nye slog ikke til, nogle gad den ikke og ja sådan er det set med andre guldvindere, at der er tømmermænd i blodet

Men skuffende at de der fik chancen ikke greb den

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Jeg forstår ikke dette kan få folks pis i kog.

Sidste sæson efter FCK blev mestrer tabte de ALLE de sidste kampe.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

JBT slap nu lige lidt af... vores sommerferie er startet. Efter mesterskabet blev sikret i 2015 tabte vi også de næste par kampe. Motivation er en nødvendighed, og den kan du ikke forlange, de skal have efter i torsdags.

Og med hensyn til den stærke bænk... det er mange nye, du sætter sammen uden meget kamptræning og i det hele taget sammen.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Steffen am skrev:
12. jul 2020, 21:53
bifr05t skrev:
JBT skrev:
12. jul 2020, 20:55
Det virker ikke til at plaffe passer ind i vores system heller. Selv Brumado er bedre end ham pt
Jeg synes ikke at vi kan laste Ronnie Schwartz noget. Vi kommer frem til utrolig lidt, og vi har vel ikke en angriber i klubben der selv kan drible 1-2 mand for at komme frem til afslutning. Generelt er der nogle udfordringer når det kommer til den sidste tredjedel af banen.
Både Schwartz og Brumado får både guld og rykker ned, og begge spillere har spillet bedst i den klub der rykker ned.
Jeg skal bare lige være sikker på at vi er samme bølgelængde. Jeg er af den opfattelse at vi ikke spiller særlig godt angrebsfodbold i klubben i øjeblikket. Størstedelen af vores mål kommer efter standardsituationer eller som følge af en enkeltmandspræstationer (det er i hvert fald min opfattelse af hvordan tingene står til i øjeblikket). Jeg synes i bund og grund at vores angribere har ekstremt svære arbejdsbetingelser, og jeg så gerne at der kom mere fokus på det.

JBT

Indlæg af JBT »

Jeg er skam helt rolig, synes bare man skal bruge disse kampe fornuftigt og logisk frem mod Europa kval og det gør man bestemt ikke i aften, men den største fejl er nok at priske ikke har gennemskuet at slå agf på deres egne dyder
Senest rettet af JBT 12. jul 2020, 22:02, rettet i alt 1 gang.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

bifr05t skrev:
12. jul 2020, 22:00
Steffen am skrev:
12. jul 2020, 21:53
bifr05t skrev:

Jeg skal bare lige være sikker på at vi er samme bølgelængde. Jeg er af den opfattelse at vi ikke spiller særlig godt angrebsfodbold i klubben i øjeblikket. Størstedelen af vores mål kommer efter standardsituationer eller som følge af en enkeltmandspræstationer (det er i hvert fald min opfattelse af hvordan tingene står til i øjeblikket). Jeg synes i bund og grund at vores angribere har ekstremt svære arbejdsbetingelser, og jeg så gerne at der kom mere fokus på det.
Syntes vi mangler en eksploiv kant til dette.

Ham Lucas Silva tror jeg der vil være rigtig god.

Syntes Mabil og Anderson er for ringe alt for tit
Senest rettet af Matjavsen 12. jul 2020, 22:03, rettet i alt 1 gang.

blackfcm1

Indlæg af blackfcm1 »

Altid underholdende at læse det du skriver JBT, du må ha’ et hårdt liv.

Besvar