R33: AGF - Midtjylland
Re: R33: AGF - Midtjylland
Slap nu af, halvdelen af holdt er nye startere.
Selv liverpool er begyndt at smide point efter de har vundet mesterskabet
Selv liverpool er begyndt at smide point efter de har vundet mesterskabet
Godt nok en ambivalent følelse som mestre, at blive skilt ad af nærmeste konkurrent for tredje gang i træk
Det er et halvt reserve hold..
Ja og det er dem der skal spille superliga næste sæson , når de bedste spiller Europa ? Det er altså kun agf det her
Der er for mange dårlige spillere i FCM, eller ihvertfald for mange med et for lavt bundniveau. Man kommer ingen vegne med Europa på den måde.
Brentford i prl og en million indsprøjtning, så kører det sgu for det her er godt nok helt ude og skide
Hvilket det jo har været offensivt hele sæsonen. Så snart forsvaret må gi fortabt mod bedre hold i Europa, så vælter hele korthuset i fcm
Der er for mange dårlige spillere i FCM, eller ihvertfald for mange med et for lavt bundniveau. Man kommer ingen vegne med Europa på den måde.
Brentford i prl og en million indsprøjtning, så kører det sgu for det her er godt nok helt ude og skide
Hvilket det jo har været offensivt hele sæsonen. Så snart forsvaret må gi fortabt mod bedre hold i Europa, så vælter hele korthuset i fcm
Senest rettet af JBT 12. jul 2020, 21:36, rettet i alt 1 gang.
Jeg forstår ikke, hvorfor man laver så massiv en udskiftning. Farvel momentum. Og hvad får reserverne ud af en ydmygelse i Aarhus? Er det så stor en tilfredsstillelse at få spilletid, når enhver kan gennemskue årsagen? Og når man taber stort? Jeg er ikke sikker på det.
Og vi vandt mesterskabet i torsdags, tror du ikke de var med til at feste?
ALLE tophold går gear ned når de har vundet mesterskabet.
ALLE tophold går gear ned når de har vundet mesterskabet.
Jovist... det må de jo selv rode med efterfølgende, men synes da ikke man kan være det bekendt - og ændrer jo ikke på at der mangler kvalitet på dette hold og har gjort hele sæsonen
Trods det at man har gjort det fint og fået pointene kan man ikke sammenligne en farmer liga med Europa
Agf bedste hold i dk pt er godt nok vildt at skulle sige
Trods det at man har gjort det fint og fået pointene kan man ikke sammenligne en farmer liga med Europa
Og man spiller sig jo på ingen måde varmere til Europa kval på denne måde
Der er vel en forskel på at gå ned i gear, og så blive udspillet i 90 minutter, som det i øjeblikket er tilfældet. Jeg synes at de her kampe burde anses for at være ideelle "træningskampe" til de kommende europæiske, så jeg er lidt ærgelig over at vi i den grad bliver banket til plukfisk.
AGF er da netop ikke det bedste hold, ellers havde de ikke endt 20 point bag os selvom vi har tabt 3 gange til dem.
David Nielsen' s spillestil er bare pisse godt mod vores hold
David Nielsen' s spillestil er bare pisse godt mod vores hold
Senest rettet af Matjavsen 12. jul 2020, 21:45, rettet i alt 1 gang.
Arh, de kampe jeg har set mod AaB, har der ikke været meget klasse over AGF.JBT skrev: ↑12. jul 2020, 21:40Jovist... det må de jo selv rode med efterfølgende, men synes da ikke man kan være det bekendt - og ændrer jo ikke på at der mangler kvalitet på dette hold og har gjort hele sæsonen
Vi bruger resten af denne sæson til, at finde ud af hvor god vores bredde i virkeligheden er. Vi står forhåbentligt i en situation i efteråret, hvor vi skal bruge spiller 15-18 i truppen nået mere. Indtilvidere ser det ikke lovende ud, men det er også få dage efter festen.Lund7400 skrev: ↑12. jul 2020, 21:36Jeg forstår ikke, hvorfor man laver så massiv en udskiftning. Farvel momentum. Og hvad får reserverne ud af en ydmygelse i Aarhus? Er det så stor en tilfredsstillelse at få spilletid, når enhver kan gennemskue årsagen? Og når man taber stort? Jeg er ikke sikker på det.
Haha der er vist nok med dårligere undskyldninger når man taber til et bedre hold tre gange i træk , ellers havde priske vel luret koden til at knække dem bare en af de gange , så den holder ikke i byretten den der matjavsen