Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Vi har jo lidt prøvet det før med sådant et stort talent der ikke rigtigt er blevet forløst med Kadlec, håber Evander er mindre skadesplaget og at han er til at integrere i en suppetrup. Jeg kan, som ukuelig optimist, ikke lade være med at have forhåbninger til denne brasilianer, jeg håber det bliver godt.
Jeg tror tilgengæld ikke et sekund på at vi får hevet Tibbling ud af Brøndbys kløer, på trods af at han ikke har fået enormt meget spilletid i denne sæson, ser jeg ham stadig som Brøndbys bedste/næst-bedste spiller (Mukthar er konkurranten).
Jeg tror tilgengæld ikke et sekund på at vi får hevet Tibbling ud af Brøndbys kløer, på trods af at han ikke har fået enormt meget spilletid i denne sæson, ser jeg ham stadig som Brøndbys bedste/næst-bedste spiller (Mukthar er konkurranten).
Jf. Evanders Instagram, sidder han i et fly, med et danmarksfly.
Btw- han sidder på Business class, så tror SG og Steinlein forkæler ham
Btw- han sidder på Business class, så tror SG og Steinlein forkæler ham
Sidder selv i et fly fra Toronto, og kan se at hans fly “Formegentlig” lander fra Rio i Frankfurt om 8 timer... vil forsøge at byde ham velkommen 
Der er nogen, der er hurtigt ude på Insta: https://www.instagram.com/p/BnAa6LrAbzW/
Jeg læser flere steder herinde et "Tibbling rygte". Hvor har I det fra?
Det var lidt over det hele i går.
Her er en artikel fra bold.
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... -tibbling/
Det skulle muligvis være tibblings agent, der forsøger på at gennemføre et skifte, og evt. har kontaktet fcm. Jeg har dog kun læst det 2 steder, så jeg ved ikke hvor validt det er, siden jeg ikke kender nogle af rygtestarterne. Jeg begynder dog at tro, at det kun er meget meget meget usandsynligt men ikke 100% udelukket
Det virker virkelig ikke som om at tibbling er zornigers ynglings...men han er jo heller ikke tysker. Han er allerede i gang med at snakke om halimi, og så bliver der godt nok lang vej til spilletid for tibbling, som jeg personligt synes, er deres bedste spiller. Imo. er Muhktar overvurderet men tibbling spiller fremragende, synes jeg. Med den nye midtbane bestående af vigen og Kaiser og evt. en halimi på 8'erne samt rado på 6'eren og mukhktar på 10'eren, så er det ikke umuligt. Jeg tror dog ikke det sker, da BIF nok ikke vil sælge til os. Han ville dog imo. passe perfekt ind i vores system som en erstatning for sparv på midtbanen. Så ville vi kunne have JP og tibbling som begge er to-vejs spillere, som ville være en ønskesituation i vores system. Jeg synes personligt kun, at det er i de helt store kampe, at der er plads til en 6'er. For mig ville det være en drømmesigning, dog skal han maksimalt koste 25 mio. kr. Vi skal ikke betale mere end det.
Der er også folk, der mener at halimi kunne være en mulighed. Han er også fremragende, men imo. passer han bare ikke ind i vores system, det er han for offensiv til, og han er ikke som sådan dynamisk nok til en kant, og derved ville han skulle overtage JP''s plads, hvilket jeg ville være lunken ved. Det er aldrig kedeligt at følge FCM i hvertfald
Det virker virkelig ikke som om at tibbling er zornigers ynglings...men han er jo heller ikke tysker. Han er allerede i gang med at snakke om halimi, og så bliver der godt nok lang vej til spilletid for tibbling, som jeg personligt synes, er deres bedste spiller. Imo. er Muhktar overvurderet men tibbling spiller fremragende, synes jeg. Med den nye midtbane bestående af vigen og Kaiser og evt. en halimi på 8'erne samt rado på 6'eren og mukhktar på 10'eren, så er det ikke umuligt. Jeg tror dog ikke det sker, da BIF nok ikke vil sælge til os. Han ville dog imo. passe perfekt ind i vores system som en erstatning for sparv på midtbanen. Så ville vi kunne have JP og tibbling som begge er to-vejs spillere, som ville være en ønskesituation i vores system. Jeg synes personligt kun, at det er i de helt store kampe, at der er plads til en 6'er. For mig ville det være en drømmesigning, dog skal han maksimalt koste 25 mio. kr. Vi skal ikke betale mere end det.
Der er også folk, der mener at halimi kunne være en mulighed. Han er også fremragende, men imo. passer han bare ikke ind i vores system, det er han for offensiv til, og han er ikke som sådan dynamisk nok til en kant, og derved ville han skulle overtage JP''s plads, hvilket jeg ville være lunken ved. Det er aldrig kedeligt at følge FCM i hvertfald
Tak, det bud lugter lidt af noget småligt/barnligt given igen efter det sene bud på Jesper Hansen fra Brøndby i vinters.Spicker skrev: ↑28. aug 2018, 09:42Det var lidt over det hele i går.
Her er en artikel fra bold.
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... -tibbling/
Edit. Jeg gentager vist bare, hvad folk allerede har skrevet. Beklager.
Har hørt på vandrørene at vi skulle have forhøjet budet til 14 millioner... huer mig ikke at vi spytter så mange penge i BIF kassen.
Det er også den pris, Aftonbladet skriver om (passer i hvert fald med 20 mio. svenske kroner).
14 mio. er Tibbling snildt værd. Hvis vi kan få ham til det, så køb, køb, køb. Han er 23 (snart 24) og er en stor Superliga-profil. Nej, han får ikke fuld tid lige nu af en eller anden grund (håber på gnidninger med Zorniger), men det er altså ikke for sjov, han blev kåret til årets spiller i Brøndby sidste sæson. Han er ikke så flashy som Mukhtar, men han er bare solid og god. Han kan sælges videre for langt mere om et par år - eller blive en af de her "dynasti-spillere".
Det vil være et rigtig fint køb, men jeg tror simpelthen ikke, vi får lov til at få ham for så lidt. Så skal vi i hvert fald sende en spiller den anden vej, men det har vi jo også gjort før med Ureña-Borring-handlen.
Det kunne jo også tænkes at gå den anden vej... Der er i hvert fald vedvarende rygter om (nogle mere vilde end andre!), at Tibbling har indgivet et transferønske pga. en konflikt med Zorninger. Har hørt det fra folk både med og uden relation til BIF. Det taler dog imod, at der ikke har været antydninger heraf i pressen, for det vil være en kioskbasker, hvis der er hold i rygterne (særligt de vildeste versioner).
Kan godt være det er affødt af en irrationel forkærlighed for spillere med brasiliansk pas, men jeg er også positiv. Og specielt brasilianere har en lang positiv integrationshistorie på det europæiske kontinent, så det behøver heller ikke være nogen kæmpe hurdle, selvom vi har et alvorligt underskud af spansktalende medarbejdere.Benzo skrev: ↑28. aug 2018, 01:15Vi har jo lidt prøvet det før med sådant et stort talent der ikke rigtigt er blevet forløst med Kadlec, håber Evander er mindre skadesplaget og at han er til at integrere i en suppetrup. Jeg kan, som ukuelig optimist, ikke lade være med at have forhåbninger til denne brasilianer, jeg håber det bliver godt.