Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Jesper BW1100 »

Vi meldes interesseret i Hjulsager:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -hjulsager

Brugeravatar
Stainalive
Geografisk sted: Herning Centrum

Indlæg af Stainalive »

Jesper BW1100 skrev:
9. aug 2018, 10:05

Jeg er ikke meget for at skulle have sådan en københavner-type rendende på heden, jeg tror helt ærligt ikke han har det rette DNA til at kunne fungere i vores spilkoncept :shock:

Due

Indlæg af Due »

Jesper BW1100 skrev:

Kan han spille wingback? Eller hvad er han for en type. Kan se han står som midtbane. Er han kant eller central? Hvis kant kunne han måske blive vores nye wingback.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Jesper BW1100 skrev:

Det må være tæt på mit værste mareridt. Jeg håber godt nok ikke at han kommer til os. Han er bare en dårligere udgave end duelund, som har spillet godt i sammenlagt et halvt år. Han var tæt på at skifte til Hobro sidste år.

NEJ TAK. Vi har brug for spillere der kam gå ind i start 11, ikke fyld.

NEJ TAK

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

mrjelle skrev:
9. aug 2018, 10:01
Desværre ser signingen af Scholz ud til vi til gengæld mister Sanneh.
Kæmpe svækkelse, efter min mening.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180809_03655372
De skriver at købet af Scholz måske har åbnet en dør for Sanneh. Samtidig skriver de at Anderlecht har fået afvist et bud på 5.5 millioner euro tidligere på sommeren af FCM, og at dette køb så har åbnet en lille dør.
Desuden skriver de at Anderlecht såfremt det glipper for FCM at komme i gruppespil, vil afgive et nyt bud.

Jeg tror derfor at Scholz er rettidig omhu, og at såfremt et gruppespil glipper og/eller et bud matcher vores ønsker, har mulighed for at sælge.
Derfor er det alt afgørende at komme i gruppespil. Gør vi det så stiger prisen på vores spillere inkl. Sanneh og vi vil få sværere ved at sælge ud.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Due skrev:
9. aug 2018, 10:23
Kan han spille wingback? Eller hvad er han for en type. Kan se han står som midtbane. Er han kant eller central? Hvis kant kunne han måske blive vores nye wingback.
Han er præcis lige så meget wingback, som Duelund eller Wikheim.
Han er meget offensiv midtbanespiller og fungerer primært som 10'er eller wing. Han er ok hurtig, teknisk stærk og sparker godt til bolden. Til gengæld er han meget klejn, og indtil han peakede i Brøndby, fik han tit skæld ud for at være alibispiller, som ikke involverede sig fysisk i kampene.

Personligt ville jeg være meget skeptisk hvis vi signer ham. Han har præsteret i cirka et halvt år, for Brøndby, under Zorniger, før det var han meget middelmådig.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Due skrev:
Jesper BW1100 skrev:

Han blev brugt mest som kant, men det halve år hvor han var virkelig god blev han rykket ind på den centrale midtbane.

Kender ikke hans nuværende niveau, men han er stereotypen på den type spiller vi gerne vil have. En der har vist et højt niveau, men nu er faldet lidt.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Lupus1999 skrev:
9. aug 2018, 10:29
mrjelle skrev:

De skriver at købet af Scholz måske har åbnet en dør for Sanneh. Samtidig skriver de at Anderlecht har fået afvist et bud på 5.5 millioner euro tidligere på sommeren af FCM, og at dette køb så har åbnet en lille dør.
Desuden skriver de at Anderlecht såfremt det glipper for FCM at komme i gruppespil, vil afgive et nyt bud.

Jeg tror derfor at Scholz er rettidig omhu, og at såfremt et gruppespil glipper og/eller et bud matcher vores ønsker, har mulighed for at sælge.
Derfor er det alt afgørende at komme i gruppespil. Gør vi det så stiger prisen på vores spillere inkl. Sanneh og vi vil få sværere ved at sælge ud.
Det har du nok ret i, "rettidig omhu", midtjylland sælger ikke sanneh hvis man kommer i gruppespil, netop gruppespil gør spillerne dyrere.

Og man skal altså lige huske at ham her Scholz, han har jo haft det svært i Brugge, hvor han stort set har siddet på bænken, så i hvilken stand får man ham i ??
Senest rettet af FCM2000 9. aug 2018, 10:34, rettet i alt 1 gang.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Jacob skrev:
9. aug 2018, 10:30
Due skrev:
Han er præcis lige så meget wingback, som Duelund eller Wikheim.
Han er meget offensiv midtbanespiller og fungerer primært som 10'er eller wing. Han er ok hurtig, teknisk stærk og sparker godt til bolden. Til gengæld er han meget klejn, og indtil han peakede i Brøndby, fik han tit skæld ud for at være alibispiller, som ikke involverede sig fysisk i kampene.

Personligt ville jeg være meget skeptisk hvis vi signer ham. Han har præsteret i cirka et halvt år, for Brøndby, under Zorniger, før det var han meget middelmådig.

Han er ikke bedst som wing. Alle hans gode præstationer har været inde centralt. Under Thomas Frank og i Spanien blev han rykket ud på kanten, hvilket også påvirkede hans præstationer. Han er dog imo langtfra duelunds niveau, og han rykker på ingen måde overliggeren

Vijen

Indlæg af Vijen »

Lupus1999 skrev:
9. aug 2018, 10:29
mrjelle skrev:

En hel anden ting vi glemmer. Hvor slem er sviatchenkos skade? Det var vidst venstre ankel det gik ud over og den har som jeg husker givet ham store problemer før.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Henter man en Målmand i England den her gang ? leje ?

Der er mange gode målmænd i engelsk fodbold og som sidder på bænken

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

FCM2000 skrev:
9. aug 2018, 10:58

Lindegaard sidder snart på bænken igen efter købet af Joe Hart.

Var det ham du tænkte på ?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Flemse

Indlæg af Flemse »

FCM2000 skrev:

Målmænd i England får, om de spiller eller ej, jo en løn som vi hverken kan eller vil matche..

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Flemse skrev:
9. aug 2018, 11:12
FCM2000 skrev:

Målmænd i England får, om de spiller eller ej, jo en løn som vi hverken kan eller vil matche..
Nu er der jo ingen der siger at det skal være fra PL, men hvis midtjylland kunne få en der skal genrejse formen ?

Nogle gange kan det jo være, at man skal gå ned i løn for at genrejse sig, Hamid gik vidst også ned i løn, men det var jo en del af planen at han ville bruge Danmark som springbrat.

Muktar har jo gjort det samme i Brøndby, gik ned i løn.

kraemmer123

Indlæg af kraemmer123 »

EsbenVest skrev:
9. aug 2018, 08:02
Flemse skrev:
9. aug 2018, 07:43
O skrev:
8. aug 2018, 17:06
Det ville undre mig meget, hvis man vælger at sælge Bubacarr for 37 mio. Han er af ledelsen udnævnt som et af de næste helt store salg i Sørloth-klassen og vel heller ikke utænkeligt, at en PrL klub får øje på ham med de kvaliteter han besidder.
Er der nogen, der kan give et bud på, om Sanneh overhovedet kan få arbejdstilladelse i England? Hvis ikke, får vi nok ikke en Prl-klub til at give en ordentlig pris for ham... ;-)
Sanneh kan med al sandsynlighed IKKE få arbejdstilladelse i England. Det er vel mest sandsynligt, at det bliver Anderlecht, der får ham, hvis han bliver solgt.

Hvad er grunden til, at Sanneh ikke kan få arbejdstilladelse i England?

Låst