Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Benzo »

Selvfølgelig er det virkelighedens verden. Anden målmand er ikke det samme som det at være reserve på alle mulige andre pladser, du får ikke 10-20 minutter som indhopper her og der, altså skal du kunne være tilfreds selvom du sidder på bænken en del. Det kunne Hamid ikke, det skal den næste.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

FCM vidste at han kom som målmand nr. 1, det lagde han ikke skjul på.

Men du har lov til at have din mening, FCM kan ikke være tilfreds med at en målmand, der er i truppen for at være 2 målmand, de skal have målmænd der kan presse hinanden, jf. hvad Thorup har sagt.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tho ... r-presset/

Spicker

Indlæg af Spicker »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/f ... l-finland/
Kaan er blevet sendt tilbage til Finland på en leje aftale..
Havde bestemt håbet han kunne blive i suppen og blive bedre her da jeg ser den finske liga som værende noget svagere end den danske.
Men man har nok ikke kunne finde det rigtige sted.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Spicker skrev:
6. aug 2018, 11:40
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/f ... l-finland/
Kaan er blevet sendt tilbage til Finland på en leje aftale..
Havde bestemt håbet han kunne blive i suppen og blive bedre her da jeg ser den finske liga som værende noget svagere end den danske.
Men man har nok ikke kunne finde det rigtige sted.
Ja det må betyde at hvis vi når gruppespillet at der kommer en central midt ind, ellers bliver de slidte de 2 gamle.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Gruppespil eller ej, så håber jeg godt nok vi får hentet en profil ind, der kan løfte spillet. Jeg tror ikke, vi kan hamle op med FCK og BIF i en evt. mesterskabsduel i år uden en kvalitetsforstærkning til startelleveren.

Tim og Jakob foran tre midtstopper fungerer altså ikke synderligt godt, og det håber jeg sandeligt, staben har indset. Tim og Frank på midten i sidste SL-kamp fungerede SLET ikke. At det hele afhænger af vores 35-årige kaptajn er ikke specielt fedt, hvis vi kommer i et gruppespil.

Forhåbentligt kommer der en stærk 8'er ind - eller en 10'er ala Drexler - hvis vi har held med at lokke én ind, der VIL til klubben. Gerne inden playoff-kampene.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

AltidFCM skrev:
6. aug 2018, 15:50
Forhåbentligt kommer der en stærk 8'er ind - eller en 10'er ala Drexler - hvis vi har held med at lokke én ind, der VIL til klubben. Gerne inden playoff-kampene.
Jeg tror desværre ikke at vi skal sætte næsen for højt efter en spiller på samme niveau som Drexler var i foråret. Vi har glippet den helt store gulerod (Champions League) der ville kunne lokke store navne til heden. Vores bedste håb er i min optik, at vi finder et par spillere, der står i samme situation som eksempelvis Sørloth stod i, altså at de ikke har slået til i deres respektive klubber, tiltrods tidligere gode takter.

Jeg håber også snart at ledelsen kan præsentere et par nye spændende navne til vores desværre aldrene trup, der på visse parametre er skræmmende tynd. Apropos transfer, er der nogen som ved om vi leder efter spillere på bestemte positioner for tiden?

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Som udgangspunkt er der handlet færdig, iht. Claus Steinlein
Men finder de den rigtige, en 10`er og fra en tilstrækkelig høj som kan gå direkte i start 11 og forstærke os, så kan det være man slår til.

https://www.msn.com/da-dk/sport/fodbold ... li=BBr5KbH

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

pr0j3ct skrev:
7. aug 2018, 19:51
Som udgangspunkt er der handlet færdig, iht. Claus Steinlein
Steinlein og "handlet færdig" findes ikke. ;)

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

En kommentar fra bold.dk til Steinleins udtalelser.

v: Steinlein: Vi mangler en kun en 10´er
Overskriften passer ikke helt til det der bliver sagt og det er da helt normalt, at medierne selektivt udvælger ting...

Steinlein slår fast, at man har kunne holde på mange spillere og at man kun mangler en 10´er pt. Men han siger jo helt tydeligt, at man gerne vil have en afløser til JP.... Steinlein siger faktisk meget mellem linjerne!! Der er en på vej!

Det der er det store problem er, at man ikke bare vil have to nye midtbanespillere, men spillere der kan gå ind i startopstillingen.. Det er altså ikke bare noget man gør ud af ingenting.. Dertil så har man desværre mistet lidt pondus ift. at man ikke har CHL som tiltræknings effekt, men kommer man i EL gruppespil kan det vel også åbne op.

Jeg ved man har seriøst kontakt til hele 3 spillere, men det kan godt se svært ud med 2 af dem, den sidste tror jeg er hjemme i denne her uge.. men alt kan jo glippe.

Er der nogen der ved hvad/hvem det er vi har gang i ?

Benzo

Indlæg af Benzo »

tatoo skrev:
8. aug 2018, 10:22

Overskriften passer ikke helt til det der bliver sagt og det er da helt normalt, at medierne selektivt udvælger ting...

Steinlein slår fast, at man har kunne holde på mange spillere og at man kun mangler en 10´er pt. Men han siger jo helt tydeligt, at man gerne vil have en afløser til JP.... Steinlein siger faktisk meget mellem linjerne!! Der er en på vej!

Det der er det store problem er, at man ikke bare vil have to nye midtbanespillere, men spillere der kan gå ind i startopstillingen.. Det er altså ikke bare noget man gør ud af ingenting.. Dertil så har man desværre mistet lidt pondus ift. at man ikke har CHL som tiltræknings effekt, men kommer man i EL gruppespil kan det vel også åbne op.

Jeg ved man har seriøst kontakt til hele 3 spillere, men det kan godt se svært ud med 2 af dem, den sidste tror jeg er hjemme i denne her uge.. men alt kan jo glippe.

Ham der har skrevet det der er ham NigrumLupus, en bold.dk bruger der meget gerne vil fremstå som en der "ved noget", men han har endnu til gode at præsentere noget som man ikke kan læse sig frem til ved at være bruger her på ulvegraven.
Han sagde også i sidste uge at vi ville præsentere en ny spiller i denne uge, det er ikke sket endnu og jeg tvivler på det sker, så tror man skal tage hans udsagn med et gran salt.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Benzo skrev:
8. aug 2018, 13:13
tatoo skrev:
8. aug 2018, 10:22

Ham der har skrevet det der er ham NigrumLupus, en bold.dk bruger der meget gerne vil fremstå som en der "ved noget", men han har endnu til gode at præsentere noget som man ikke kan læse sig frem til ved at være bruger her på ulvegraven.
Han sagde også i sidste uge at vi ville præsentere en ny spiller i denne uge, det er ikke sket endnu og jeg tvivler på det sker, så tror man skal tage hans udsagn med et gran salt.
NigrumLupus er du aktiv herinde eller læser du kun med?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg er ikke NigrumLupus, hvis det er mig der hentydes til.

RandomHero

Indlæg af RandomHero »

Er jeg den eneste som er chokeret over Mads Døhr’s niveau på det seneste? Han er i min verden blevet udstillet i hver eneste kamp, og for mig ligner han ikke en holdbar løsning på HB. Munksgaard har været bedre, men jeg så gerne vi sendte Mads ud på leje. Joel A fast på backen med Munksgaard som backup, og vi så hentede en ny talentfuld VENSTRE benet VB som kan tage kampen op med MDH.
Derudover skal vi have en spiller som Rasmus Falk. Offensivt tænkende midtbane spiller, kan kan bruge som CM, COM og på kanterne. Den slags hænger ikke på træerne, men det må være muligt at finde en der kan bruges.
Desuden skal vi også have fat i en GOD angriber. Paul er for ustabil, Dovbyk muligvis langtidskadet + ustabil i præstationerne. George havde jeg faktisk høje forventninger til da han kom, men indtil videre har det han bar vist, været ubrugeligt.
Jeg tror ikke på, vi med nuværende trup kan spille med om mesterskabet, omend det er meget tidligt. Men tror ikke vi har samme held og kynisme som i sidste sæson.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Alexander Scholz skulle være på vej til lægetjek: https://twitter.com/sebstanbury/status/ ... 76736?s=21

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kent skrev:
8. aug 2018, 16:26
Alexander Scholz skulle være på vej til lægetjek: https://twitter.com/sebstanbury/status/ ... 76736?s=21
Mon det er for Sanneh der skal skydes af allerede.

Låst