SL R12: SDR - FC Midtjylland
-
Steffen am
Re: SL R12: SDR - FC Midtjylland
Marc del Hende siet fra.
Unge Poulsen på venstre kanten.
Hva' siger i til den?
Unge Poulsen på venstre kanten.
Hva' siger i til den?
Frygter lidt denne kamp efter de første 20 min. Sørloth med en brændt 100% chance, Hassan skadet i et frispark hvor hylekoret var sat ind hvis Sparv havde lavet en tilsvarende, skæv dommer start og mere Fight end bold som sønderjyske gerne vil det..
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Ringe dommer indsats
En grim halvleg som forventet. Men de ser trætte ud, og vi har været farligst. Jeg ser os hive en 2-0'er, Novak og Paul
Det er i sådan en kamp her, man savner at Drachman og Poulsen er bedre til at holde, drible, hurtigere og aflevere, på et niveau højere end de kan.
spændende kamp på en anden måde end normalt
Der har ikke været tid til at få noget ordentligt spil igang fordi den er så hektisk
Tænker også at Sønderjyske spillerne får brugt for meget energi, og nu skal de spille fremad mod vinden i 2. halvleg, og så tror jeg at vi får hevet sejren hjem til sidst
Er enig i at Kehlet af og til har dømt lidt "mod" os
Der har ikke været tid til at få noget ordentligt spil igang fordi den er så hektisk
Tænker også at Sønderjyske spillerne får brugt for meget energi, og nu skal de spille fremad mod vinden i 2. halvleg, og så tror jeg at vi får hevet sejren hjem til sidst
Er enig i at Kehlet af og til har dømt lidt "mod" os
En mesterskabssejr. Sæsonen kan blive stor. Flot indhop af Wikheim min motm.
Hvor er der godt at vi henter de 3 point i sådan en kamp.
Stor kredit til Sønderjyske som virkelig havde os under pres i store dele af kampen.
Wikheim som kampens bedste. Måske han bør få chancen fra start i næste kamp.
Stor kredit til Sønderjyske som virkelig havde os under pres i store dele af kampen.
Wikheim som kampens bedste. Måske han bør få chancen fra start i næste kamp.
Hold kæft en elendig dommerpræstation. Det var lige før han kunne have kostet os sejren. Tror ikke spillerne vidste hvor de havde ham. Men overlegen sejr trods alt. Vi kunne nemt have scoret et par stykker mere.
Vigtig sejr, som nævnt ovenover. Det er en af de sejre der kan gøre slutningen på sæsonen rigtig sjov.
Men, hvor er Sønderjyske dog svære at spille imod, når deres fysiske spillestil bliver tilladt af dommeren.
Men, hvor er Sønderjyske dog svære at spille imod, når deres fysiske spillestil bliver tilladt af dommeren.
Kampens detalje er klart det fyldte udebaneafsnit. Det varmer virkelig mit hjerte og bringer håb for fremtiden at se kulturen hos jer vokser. Stemningen var god! Og så på en fredag
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Sådan en kamp giver mig højt blodtryk, stress og alt muligt andet skidt, hvor ville jeg dog gerne vi havde været lidt mere effektive idag, specielt Sørloths chance efter 3 minutter havde givet en helt andet kamp. Bortset fra den afbrænder og det faktum at han ikke kommer på tavlen idag, gør han det super godt, han er virkeligt årets fund.
Andreas Poulsen spillede en super fin kamp, bedre end hvad man kunne forvente af en 18årig som fik sin kun anden superliga kamp, der er håb for fremtiden. Wikheim gjorde et super indhop, med den præstation kunne man sagtens argumentere for at han skulle have startet, men det er bare svært at sætte Hassan af, han leverer jo altid en 100% indsats.
<3 Paul i øvrigt, lækkert han scorer mål som han plejer, selv uden blindtarm.
Andreas Poulsen spillede en super fin kamp, bedre end hvad man kunne forvente af en 18årig som fik sin kun anden superliga kamp, der er håb for fremtiden. Wikheim gjorde et super indhop, med den præstation kunne man sagtens argumentere for at han skulle have startet, men det er bare svært at sætte Hassan af, han leverer jo altid en 100% indsats.
<3 Paul i øvrigt, lækkert han scorer mål som han plejer, selv uden blindtarm.
-
Jesper BW1100
Hold kæft hvor er Jakob Kehlet da konsekvent pivringe. Det er mig en gåde at den mand kan være fuldtidsprofessionel.
Sidste han dømte en god kamp var dengang man ikke spillede med offside !
Hvis jeg fik 5 kroner for hver fejldom den mand laver kunne jeg gå ned på en 30 timers arbejdsuge!!
Ahh det lettede.
Jeg elsker i øvrigt grimme sejre som dem i aften !
Sidste han dømte en god kamp var dengang man ikke spillede med offside !
Hvis jeg fik 5 kroner for hver fejldom den mand laver kunne jeg gå ned på en 30 timers arbejdsuge!!
Ahh det lettede.
Jeg elsker i øvrigt grimme sejre som dem i aften !
Helt fantastisk at vinde sådan en kamp!
Vi holder nullet og giver få chancer væk
Vi kriger med Sønderjyske og er farlige (med tur i den havde vi vel vundet med 2-3 stykker).
Jeg kan næsten ikke tro på hvor god en stime vi er i pt. Mon vi kan skabe et lille hul til BIF og FCK ?
Vi holder nullet og giver få chancer væk
Vi kriger med Sønderjyske og er farlige (med tur i den havde vi vel vundet med 2-3 stykker).
Jeg kan næsten ikke tro på hvor god en stime vi er i pt. Mon vi kan skabe et lille hul til BIF og FCK ?
Mega vigtig sejr!!! Vi holder momentum EFTER landskampspausen....