Pinligt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Hvordan blev kampen spillet ?

Indlæg af Altoriso »

Er der nogen af jer der rent faktisk så kampen deroppe...

I aner jo ikke en skid om hvordan det er foregået....

Vi er videre og det er rigeligt for mig !

Og jeg synes tit at vi har set herhjemme at vi har haft det lidt svært mod de ringere hold, hvorimod vi har har gjort det godt mod de "bedre" hold ( se bare på 2x2 sejre mod Bif og Fck sidste sæson )
Så jeg glæder mig bare til at se lodtrækningen imorgen :-)

El Corsa

Re: Hvordan blev kampen spillet ?

Indlæg af El Corsa »

Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Er der nogen af jer der rent faktisk så kampen
> deroppe...
>
> I aner jo ikke en skid om hvordan det er
> foregået....

Næh, men det gør du vel sådan set heller ikke.
2-2 mod et færøsk hold er et faktum.

At vi spiller godt mod de bedre hold, kan man jo ikke rigtig bruge til noget den dag det går galt, hvilket AGF sikkert godt vil skrive under på.
Men ok, jeg vil efter at have fået det lidt på afstand godt gå med til at vende den og håbe på motivationen er en anden mod en bedre modstander.

Ligemeget hvad er jeg bare skuffet over vi ikke vinder sådan en kamp. Herregud...

Altoriso

Re: Hvordan blev kampen spillet ?

Indlæg af Altoriso »

Tro mig - Jeg er heller ikke tilfreds med, at vi ikke kan gøre det bedre end en samlet 4-3 sejr mod et så lavt rangeret hold !

Jeg så kampen på SAS-Arena og det var ikke noget at råbe hurra for, men jeg kunne sagtens se hvor svært det var at få spillet til at køre mod den type fodbold, som B36 præsterede..
Og jeg havde ikke nogen forventninger om at det skulle blive lettere oppe på de færøske klippeøer !

Men samlet set var jeg dog meget fortrøstningsfuld, og jeg kan derfor ikke få mig selv til at "tude" over et 2-2 resultat iaften...

Vi er videre og jeg glæder mig vildt til at se lodtrækningen imorgen, og håber på muligheden for at komme til en attraktiv by for at se FCM spille ( var i Bruxelles mod Anderlecht, og det var jo vildt fedt... )

Og så glæder det mig at vi via UEFA-cuppen og Royal League kan få nogle nye modstandere at se, samt få den internationale erfaring, der kan føre os opad rangstigen, og måske hele vejen op herhjemme indenfor de næste par år !

YahooSeeker [Bot]

ER må have fyrseddelen frem

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

nu gider jeg ikke mere, Erik Rasmussen må vise
konsekvens, nogle svigter på holdet og de må en
tur på DS holdet.

ER sætter det samme hold gang på gang, med en defensiv
der ikke dur, 2 mål fra en færøsk hold der tilmed
spiller med 10 mand.

Altoriso

Bold.dk referat

Indlæg af Altoriso »

http://www.bold.dk/nyt/arkiv/visValgte.asp?valgte=48798

Jeg synes at du skal læse ovenstående referat fra kampen, så vil du nok få en forståelse for kampens forløb, med mindre da at du selv har været oppe og se den, og kan give et bedre billede af kampen...

Ravnen

Re: Bold.dk referat

Indlæg af Ravnen »

Jow forholdene er ekstreme deroppe, og det har også pint mig om FCM nu tog dette alvorligt, jeg har som før omtalt set nogle temmelig underholdene kampe deroppe pga. kraftig vind. De forhold kender færingerne alt til, mens det kan være et chok for gæsterne, noget de også har profiteret på ved landskampe.

Det jeg synes er pinligt er at FCM var en mand i overtal hele anden halvleg, og taber den.
Men lad dem bare betale tilbage med et avancement igen i næste runde :-)

Z

Re: Pinligt

Indlæg af Z »

Kent skrev:
> El Corsa skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Spørgsmålet er bare om vi egentlig ønsker at
> gå
> > videre
>
> Ja undskyld, men det er da noget tåbeligste jeg
> har set - "lad os undlade at komme videre, så vi
> undgår at tabe senere".

Nu var det ikke lige det han skrev - og jeg er enig i El Corsa's holdning. VIl vi ikke mere? for det er squ ikke det, der bliver vist for tiden. Jeg har i lang tid sagt, at hvis bare resultaterne kommer, så skide værre med spillet.... MEN - hvad så når resultaterne OGSÅ svigter.... og ja - jeg vil godt nævne resultaterne, i hvert fald de seneste: 2-3 mod Farum, 3-3 mod Ågf, 2-1 og 2-2 mod B##færørerne...

Er det skide tilfredsstillende for en fan, der regner med en top 3 igen i år? nogen vil sikkert sige ja, og fred med dem... men er det ikke også i orden at være pænt utrilfreds med det resultatmæssige (ja undskyld) resultat, som de præstere for tiden...?

Vil i ikke godt komme lidt i gear og vise jeres potentiale? For jeg er ikke det mindste i tvivl om, at truppen har det............................................. VIS DET!

/Z

Nielsen

Re: Pinligt

Indlæg af Nielsen »

Hørte du overhovedet kampen i radioén ?

Det regnende konstant og blæste en kraftig vind på langs af banen, alle som bare har spillet lidt fodbold, ved jo at hvis det blæser meget er det håbløs at spille med høje bolde, den skal holdes langs jorden.

Jeg syntes det var perfekt at vi førte 1-2 ved halvleg og var vidre, så var der ingen grund til at tage chancer og risikere flere skader.

Vi er vidre og det er det som tæller, og jeg er da rart sikker på at ER i pausen har sagt at de bare skulle køre kampen hjem.

Kent

Re: ER må have fyrseddelen frem

Indlæg af Kent »

kewi skrev:
> ER sætter det samme hold gang på gang, med en
> defensiv der ikke dur

øhhhh - et af problemer er netop at vi har været meget skadet i forsvaret, og derfor IKKE har kunnet spille med de sammme gang på gang - og slet ikke med stærkeste opstilling - så spænd lige hjelmen og tjek dine facts inden du råber op.

Kent

bruno

Indlæg af bruno »

Allan mørkører var det ikke ham der lavet målet til 1-1 i den berømte kamp mod østrig ? og hvis det er,må han der godt nok værer op i årne.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Nej det var Torkil Nielsen der lavede det mål og iøvrigt vandt Færøerne 1-0

bruno

Indlæg af bruno »

ok tak syndes barer naven lyder bekent men jeg kunne da huske det var mod østrig ;-)

Besvar