Pinligt
-
YahooSeeker [Bot]
Pinligt
Det plejer at være DS Crewet der er Pinlig for arrangørene, men hele FCM holdet vil åbenbart være med?
Man kan undre sig over at Erik Rasmussen ikke har kigget på forholdene og valgt at spille på høje bolde ind i feltet men de stærke folk vi har til rådighed.
Det var på forhånd annonceret i Herning Folkeblad at der var planer om at sætte Troest ind i angrebet netop hvis vilkårene gjorde det umuligt at spille ordenlig fodbold. Alt hvad vi har hørt i radioen har tydet på at det netop var tilfældet, men intet skete der.
Vi taber fandenme i Haderslev på søndag!!!
Man kan undre sig over at Erik Rasmussen ikke har kigget på forholdene og valgt at spille på høje bolde ind i feltet men de stærke folk vi har til rådighed.
Det var på forhånd annonceret i Herning Folkeblad at der var planer om at sætte Troest ind i angrebet netop hvis vilkårene gjorde det umuligt at spille ordenlig fodbold. Alt hvad vi har hørt i radioen har tydet på at det netop var tilfældet, men intet skete der.
Vi taber fandenme i Haderslev på søndag!!!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 27. aug 2005, 16:31, rettet i alt 1 gang.
-
El Corsa
Re: Pinligt
Jeg er ved at kaste op så elendigt er det. Hvis det ikke var fordi aftensmaden smagte så godt røg den sgu ud igen. Føj for den lede.
Der er ingen undskyldning, INGEN.
Jeg kan overhovedet ikke bruge til noget at vi er videre. Møder vi et hold med bare minimal klasse, saver de os jo over som krydsfinér i hænderne på en havneluder. Færøsk fodbold..... svært hva!
Der er ingen undskyldning, INGEN.
Jeg kan overhovedet ikke bruge til noget at vi er videre. Møder vi et hold med bare minimal klasse, saver de os jo over som krydsfinér i hænderne på en havneluder. Færøsk fodbold..... svært hva!
-
JesperK
Synes nu det er værre, vi ikke får 3 uefa point til DK mod 10 færinger. Det absolut eneste positive er, at alle vil undervurdere os i uefa cuppen.. og det foreløbig med rette!!
-
Kent
Rolig nu. Naturligvis er det ikke godt nok at ikke kan vinde kampen deroppe, men lad os håbe at OT og Daugaard så har lavet de fejl de skal.
Det ENESTE der tæller i disse kampe er det at gå videre - og det gjorde vi trods alt. Det betyder at vi er 1 skridt nærmere de mange mio i gruppespillet. - og hvis vi kommer til det, så har jeg ikke noget imod at være pinlig hele vejen til banken.......
Det lød som om vi sparede krafterne i 2. halvleg, og det er fint nok. Det er naturligvis ærgeligt at vi ikke fik et skud selvtillid med en storsejr, men det lød ikke som om forholdene var til det.
Kent
Det ENESTE der tæller i disse kampe er det at gå videre - og det gjorde vi trods alt. Det betyder at vi er 1 skridt nærmere de mange mio i gruppespillet. - og hvis vi kommer til det, så har jeg ikke noget imod at være pinlig hele vejen til banken.......
Det lød som om vi sparede krafterne i 2. halvleg, og det er fint nok. Det er naturligvis ærgeligt at vi ikke fik et skud selvtillid med en storsejr, men det lød ikke som om forholdene var til det.
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Og tænk på FCMs fremtidige seedning. Der er ikke råd til at sætte til mod hold som B36
Det siger jo alt at vi spiller 2-2 på to mega personlige fejl....
Det siger jo alt at vi spiller 2-2 på to mega personlige fejl....
-
JesperK
Det er jo det! Det holder sgu ikke, at vi bare siger det vigtigste er at gå videre. NEJ, det vigtigste er at save modstanderne midt over, så klubben modsat mange andre danske hold viser dansk fodbold ikke er noget, man skal forbinde med forfærdelig indstilling (det man nogle gange kalder prof. indstilling, fordi man ikke ved bedre), en næsten afrikansk mangel på taktisk formåen og en skarphed som en Abdul Sule i AB-trøje.
Jeg synes det er ufatteligt, simpelthen.
Jeg synes det er ufatteligt, simpelthen.
-
El Corsa
Netop. Helt sikkert er det vigtigt at vi går videre, hurra for det men set over to kampe SKAL man altså kunne udlæse forskellen på hel -og halvtidsprofessionalisme.
Spørgsmålet er bare om vi egentlig ønsker at gå videre hvis vi også skal spille sådan en gang fodbold mod hold fra England, Tyskland og ikke mindst Spanien. Det kan nemt ske at blive rigtig grimt.
Jeg kan acceptere det hvis vi havde spillet overbevisende i suppen, og derpå tog en slapper i retur-walkoveren.
Vi går videre: OK
Samlet set: Bvadr
Hvis 2-2 var et udtryk for kynisme og velovervejet resultatfodbold, så udemærket. Taktisk flot, drenge men det er jo ikke ligefrem tilfældet udfra hvad vi hørte i radioen.
Spørgsmålet er bare om vi egentlig ønsker at gå videre hvis vi også skal spille sådan en gang fodbold mod hold fra England, Tyskland og ikke mindst Spanien. Det kan nemt ske at blive rigtig grimt.
Jeg kan acceptere det hvis vi havde spillet overbevisende i suppen, og derpå tog en slapper i retur-walkoveren.
Vi går videre: OK
Samlet set: Bvadr
Hvis 2-2 var et udtryk for kynisme og velovervejet resultatfodbold, så udemærket. Taktisk flot, drenge men det er jo ikke ligefrem tilfældet udfra hvad vi hørte i radioen.
-
Kent
El Corsa skrev:
-------------------------------------------------------
> Spørgsmålet er bare om vi egentlig ønsker at gå
> videre
Ja undskyld, men det er da noget tåbeligste jeg har set - "lad os undlade at komme videre, så vi undgår at tabe senere".
Igen: det ENESTE der tæller er at gå videre. Resten er kosmetik - og det kunne se bedre ud, men det ændrer jo ret beset ikke en skid.
Kent
> Spørgsmålet er bare om vi egentlig ønsker at gå
> videre
Ja undskyld, men det er da noget tåbeligste jeg har set - "lad os undlade at komme videre, så vi undgår at tabe senere".
Igen: det ENESTE der tæller er at gå videre. Resten er kosmetik - og det kunne se bedre ud, men det ændrer jo ret beset ikke en skid.
Kent
-
Denis Egebæk
Re: Pinligt (lidt OT fra en flueknepper)
Hvis det kan være nogen trøst ovenpå den pinlige indsats, ville vi med en sejr kun kunne have optjent 1 point til DKs UEFA regnskab.
Nu bliver det desværre kun til et halvt point + plus det ene point det lykkedes at hente i Herning, og dermed samlet 0,375 koefficientpoint til DK
Nu bliver det desværre kun til et halvt point + plus det ene point det lykkedes at hente i Herning, og dermed samlet 0,375 koefficientpoint til DK
-
El Corsa
Kære Kent. Tror du selv på jeg ønsker det?
Lad være med at klippe ting ud af en sammenhæng. Jeg synes det er unødvendigt at skære det ud i pap, men jeg mente at det nemt kan blive en ydmygelse hvis vi spiller sådan mod en bedre modstander.
Jeg giver dig ret i den videre færd er alfa omega, men at tage tingene så bogstaveligt virker på mig lidt kværulerende.
Lodtrækningen ændrer sig ikke om vi vinder 1-0 eller 6-o, men den mentale kosmetik kunne godt bruge et løft og vi finder næppe bedre mulgheder end denne.
Lad være med at klippe ting ud af en sammenhæng. Jeg synes det er unødvendigt at skære det ud i pap, men jeg mente at det nemt kan blive en ydmygelse hvis vi spiller sådan mod en bedre modstander.
Jeg giver dig ret i den videre færd er alfa omega, men at tage tingene så bogstaveligt virker på mig lidt kværulerende.
Lodtrækningen ændrer sig ikke om vi vinder 1-0 eller 6-o, men den mentale kosmetik kunne godt bruge et løft og vi finder næppe bedre mulgheder end denne.
-
Sterup
Hekler skrev:
> Og tænk på FCMs fremtidige seedning. Der er ikke
> råd til at sætte til mod hold som B36
>
> Det siger jo alt at vi spiller 2-2 på to mega
> personlige fejl....
>
> "Hvad fremtiden angår, er det din opgave ikke at
> forudse den, men at gøre den mulig." - Antoine de
> Saint-Exupéry.
@ JesperK
UEFA kører fortsat efter 2 pointsystemet, og i kvalifikationsrunderne halveres pointene. Dvs. der gives 1 point for en sejr, og ½ for en uafgjort.
@ Hekler
Det er ikke så meget dagens kamp der influerer på jeres seedning. Jeres koefficient afgøres af de point I selv skraber sammen i hovedturneringen, dvs. i 1. runde og fremefter, ganget med 0,33xden danske koefficient.
Det står – stadig – her : http://sterup.net/dokumenter/UEFA_kort_version.doc
> Og tænk på FCMs fremtidige seedning. Der er ikke
> råd til at sætte til mod hold som B36
>
> Det siger jo alt at vi spiller 2-2 på to mega
> personlige fejl....
>
> "Hvad fremtiden angår, er det din opgave ikke at
> forudse den, men at gøre den mulig." - Antoine de
> Saint-Exupéry.
@ JesperK
UEFA kører fortsat efter 2 pointsystemet, og i kvalifikationsrunderne halveres pointene. Dvs. der gives 1 point for en sejr, og ½ for en uafgjort.
@ Hekler
Det er ikke så meget dagens kamp der influerer på jeres seedning. Jeres koefficient afgøres af de point I selv skraber sammen i hovedturneringen, dvs. i 1. runde og fremefter, ganget med 0,33xden danske koefficient.
Det står – stadig – her : http://sterup.net/dokumenter/UEFA_kort_version.doc
-
E!
Erik: Tilfreds med resultatet
Sakset fra Oneside:
FC Midtjyllands cheftræner, Erik Rasmussen, er naturligvis tilfreds med at være gået videre til UEFA Cup'ens første runde, selvom det ikke var imponerende, at det blot lykkedes hans mandskab at spille 2-2 mod B36 Thorshavn i anden kval-runde.
Samtidig er han særdeles lettet over, at hans spillere slap af sted med helbredet i behold mod et færøsk mandskab, der spillede meget hårdt.
"De kastede sig ned i nogle helt vanvittige tacklinnger. De fik godt nok en mand smidt ud i slutningen af første halvleg, men derefter havde de frit spil til at sparke og slå folk ned. Så jeg er glad for, at vi slap for skader," siger Erik Rasmussen til onside.dk.
"Jeg er tilfreds med resultatet. Vi fik, hvad vi kom efter. Vi spillede på en meget dårlig bane, og vi havde svært ved at stå fast, så derfor kunne vi ikke få spillet til at flyde. Jeg er bare glad for at være i UEFA Cup'en.
Jeg er pisseligeglad med, at vi kun slår dem sammenlagt 4-3. Det gælder bare om at komme videre," lyder det fra Rasmussen.
FC Midtjyllands cheftræner, Erik Rasmussen, er naturligvis tilfreds med at være gået videre til UEFA Cup'ens første runde, selvom det ikke var imponerende, at det blot lykkedes hans mandskab at spille 2-2 mod B36 Thorshavn i anden kval-runde.
Samtidig er han særdeles lettet over, at hans spillere slap af sted med helbredet i behold mod et færøsk mandskab, der spillede meget hårdt.
"De kastede sig ned i nogle helt vanvittige tacklinnger. De fik godt nok en mand smidt ud i slutningen af første halvleg, men derefter havde de frit spil til at sparke og slå folk ned. Så jeg er glad for, at vi slap for skader," siger Erik Rasmussen til onside.dk.
"Jeg er tilfreds med resultatet. Vi fik, hvad vi kom efter. Vi spillede på en meget dårlig bane, og vi havde svært ved at stå fast, så derfor kunne vi ikke få spillet til at flyde. Jeg er bare glad for at være i UEFA Cup'en.
Jeg er pisseligeglad med, at vi kun slår dem sammenlagt 4-3. Det gælder bare om at komme videre," lyder det fra Rasmussen.
-
Ravnen
Hekler skrev:
> Man kan undre sig over at Erik Rasmussen ikke har
> kigget på forholdene og valgt at spille på høje
> bolde ind i feltet men de stærke folk vi har til
> rådighed.
Jeg kender forholdene deroppe og havde ligefrem tilbudt at tage med
Det er godtnok utroligt hvis forholdene er kommet bag på dem!
Slapsvanse? Ja man ved snart ikke hvad man skal tro.
Cadeau til Torshavn, stærkt gået!
> Man kan undre sig over at Erik Rasmussen ikke har
> kigget på forholdene og valgt at spille på høje
> bolde ind i feltet men de stærke folk vi har til
> rådighed.
Jeg kender forholdene deroppe og havde ligefrem tilbudt at tage med
Det er godtnok utroligt hvis forholdene er kommet bag på dem!
Slapsvanse? Ja man ved snart ikke hvad man skal tro.
Cadeau til Torshavn, stærkt gået!
-
YahooSeeker [Bot]
PUUUUUUHA det minder for meget om Troels Bæk tiden, det minder om engang serie 3 bold
håver da at ER har mere at byyde på
håver da at ER har mere at byyde på