Rafael van der Vaart

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Jacob

Re: Rafael van der Vaart

Indlæg af Jacob »

Kunne det være en mulighed at lave en debattørttåd, hvor vi kort kan præsentere os selv med navn og baggrund? Jeg tror det kan være med til at øge kvaliteten, og måske endda kvantiteten af debatten herinde. Jeg springer ofte over at skrive længere og mere analyserende indlæg, fordi Ulvegraven flyder over med trolls og sortseere.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Rafa er i øjeblikket i Holland, hvor konen netop har født en datter. Bliver interessant at se, hvornår han returnerer. Når han ikke er med i dagens testkamp og misser nogle træninger grundet fødslen, er han næppe i start-11 mod Derry. Havde ellers håbet, at man ville give ham chancen mod en formoder svag modstander.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Arff skrev:
17. jun 2017, 16:56

Jeg har valgt at bruge min tid på andet end ulvegraven, som desværre er blevet de ignorante tossers legeplads. Debatniveauet er for mange folk blevet så lavt herinde, at jeg hellere vil diskutere med min hund og stumme nabo.
Amen to that. Det er sørgeligt men sandt. Jeg ville virkelig ønske der var flere seriøse debattører herinde. Men det er nok en "lost case", når folk som dig Arff bliver nedgjort selvom i tager jeg tid til at informere ekstraordinært og komme med lidt insiderviden engang imellem.
For hvad det er værd skal du vide vi trods alt er en del der sætter pris på dette og de fornuftige debatter der trods alt er.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Steffen am skrev:
17. jun 2017, 19:26
Ping
Administrator skrev:
17. maj 2017, 17:10
Har jeg glemt at svare på noget?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Administrator skrev:
25. jun 2017, 11:57
Steffen am skrev:
17. jun 2017, 19:26
Ping
Administrator skrev:
17. maj 2017, 17:10
Har jeg glemt at svare på noget?
Det var fra før du gav FCM2000 en advarsel. ;)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Så at Rafa var at finde i truppen til Horsens kampen, men jeg så ham ikke I Ikast på kampdagen. Nogle som så ham ? Finder det underligt at han er indskrevet i truppen, men ikke til stede, hvis det altså er tilfældet.

Så Babajide David tilstede. Hvorfor får han ikke spilletid ? Er han ikke der hvor han skal være endnu ?

THenry

Indlæg af THenry »

TrueWolfMidt skrev:
9. jul 2017, 11:18
Så Babajide David tilstede. Hvorfor får han ikke spilletid ? Er han ikke der hvor han skal være endnu ?
Jeg gætter på, at han er på vej videre enten permanent eller på udlån. Jeg har svært ved at se ham få mange minutter i den kommende sæson, så det må være både i klubbens og Babajide Davids interesse, at han kommer til en ny klub.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

THenry skrev:
9. jul 2017, 12:27
TrueWolfMidt skrev:
9. jul 2017, 11:18
Jeg gætter på, at han er på vej videre enten permanent eller på udlån. Jeg har svært ved at se ham få mange minutter i den kommende sæson, så det må være både i klubbens og Babajide Davids interesse, at han kommer til en ny klub.
Kan han så være en spiller som skal væk, men som skal koste lidt for evt. interesserede klubber. Vi skal vel ikke bare forsyne Helsingør, Hobro, Viborg og Silkeborg m.fl. med potentiale helt gratis?

Ulvefar

Indlæg af Ulvefar »

Er der nogen der kan give en update på van der Vaart? Er han skadet, i dårlig form eller bare for dårlig?

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Ulvefar skrev:
10. aug 2017, 23:38
Er der nogen der kan give en update på van der Vaart? Er han skadet, i dårlig form eller bare for dårlig?
Du kan kigge i tråden for reserveligaen. Han spillede 90 min. i denne uge, men hvordan formen er ved jeg ikke.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

I går var det vidst et år siden, at Rafa blev præsenteret på MCH Arena.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Glimrende skrevet her: http://ekstrabladet.dk/sport/kommentare ... pe/6781226

Vi er til grin.. :-(

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

UlvenFraNord skrev:
16. aug 2017, 23:58
Glimrende skrevet her: http://ekstrabladet.dk/sport/kommentare ... pe/6781226

Vi er til grin.. :-(
Hvorfor til grin?
Det er da kun hvis man ikke står ved det man har gjort.

Ledelsen har taget, hvad måske er en chance.
Måske var det dumt, eller måske var det en god chance der er faldet uheldigt ud.

Ekstrabladet lever for at sælge aviser (eller "clicks") og vil gerne have bygget en stemning op omkring VdV, men derfor betyder det jo ikke at vi alle sammen behøver at tro på han splitter truppen.

Måske gør han, jeg ved det ikke.
Han har i hvert fald kommet med nogle kommentarer, hvor han ikke hjælper sig selv, men ved ikke hvordan det gør at folk griner af FCM.

I øvrigt en træls "Trump-retorik". "Verden griner af os, så stem på mig."
Som jeg skrev i den anden tråd, er der sku mange man kan grine af så.

Har du nogen forslag til hvordan FCM skal forholde sig så,
det eneste vi kan forholde os til PT er at VdV gerne vil blive og at han er i dårlig form.

Sålænge det er status, har jeg svært ved at se hvad FCM kan gøre anderledes, men kan meget vel være noget jeg har overset?

Men hvis VdV leverer i reservekampe ligesom mod Horsens, kan vi da 'trods alt' glæde os over det, og håbe på at han kan give de unge noget.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Ser ud til, at Rafael ikke er den eneste, der bliver ydmyget ved at træne med talenterne - stakkels Lasse Heinze... :-D
https://www.youtube.com/watch?v=FS4e4butekk
Rafael ser i øvrigt ud til at have det meget sjovt, er vist endda hans søn der træner med.

Sander

Indlæg af Sander »

nedenstående kan man idag læste i tipsbladet. simon kroon udtaler sig til Expressen, sverige.

hvis det er sandt - forstår jeg bare Rafael casen i fcm.

I samme interview kommer Simon Kroon ind på holdkammeraten Rafael van der Vaart, der vedbliver et stort mysterium - ikke mindst for dem, der ikke følger Superligaen helt tæt. Weekend efter weekend kan man konstatere, at den hollandske stjerne ikke får spilletid.

Simon Kroon kan dog kun lovprise Rafael van der Vaart.

Han spiller heller ikke. Jeg kom til klubben i januar, og han har ikke spillet siden. Jeg synes, han er en fantastisk fodboldspiller og en fin fyr. Han er meget ydmyg og jordnær. Jeg kan kun sige, han er Superligaens bedste spiller - det ser man bare kun til træning. Han har nogle utrolige kvaliteter- Han er den bedste, jeg har spillet sammen med, siger Simon 

Fremfor alt passer han ikke ind i det system, træneren vil have, vi skal spille. Jeg ved faktisk ikke hvorfor, han ikke spiller.

Låst