Læs nu hvad jeg skriver Steffen AmSteffen am skrev: ↑4. jun 2017, 20:10Igen, der er forskel på form og kampform.FCM2000 skrev: ↑4. jun 2017, 19:43Mange siger han ikke er i form, det tør da fanden, man kan kun komme i form ved at spille, det ved alle der har spillet fodbold på et vist plan,Cortez skrev: ↑4. jun 2017, 19:31
Det tror jeg egentlig, du har ret i. At FCM ikke har klassen. Så meget desto mere var signingen håbløs. Det sagt, var jeg selv begejstret over udsigten til Rafael i sin tid. Men jeg er heller ikke sportsdirektør, men blot en sølle mandagstræner, der gerne må se tingene i bagklogskabens ulidelige klare lys.![]()
/Cortez
Da FCM indgik aftalen med vdv, vidste de, at han havde været skadet i lang tid.
Når jeg kikker tilbage, så har man været alt for forsigtig i genoptræningen, jeg vil kalde det den værste parodi, jeg har set længe, så man har simpelhen holdt ham i dårlig form, og når man er i dårlig form, så er man sårbar over for skader.
Selvfølgelig skal man huske ikke at gå for hurtig frem, men her har du at gøre men en erfaren spiller, der har prøvet det før og kender sig selv end Thorup og hans fysiske stab gør.
sæbeopera er det bedste ord, de har været pisse bange for at han skulle blive skadet, og derfor er han aldrig kommet i form, og derfor netop sårbar for nye skader.
Han er i dårlig form, det kan du godt komme uden at spille kamp.
Der er også reserveholds kampe, hvor han hver gang kun har spillet 45 min.
At man har været for forsigtig med genoptræningen, er det noget du ved noget om, eller gætter du bare?
Jeg har selv spillet fodbold, og jeg har kørt cykel på landevejene her i mine lidt ældre år og har kørt med i nogle løb for veteraner, og her ved man sgu, at jo flere løb eller kampe du spiller jo bedre form, det er ikke noget man kan træne sig til.
Det gælder både fysik, placering på bane og boldføling osv.
Og ja du nævner selv 45 min på 2 holdet, her skulle man have givet ham flere kampe og hvor han får en 2 halvleg på 70 pct af fysiske mål, og den vej have bygge ham op.
På trods af det, har han jo vist, at han har noget ingen andre har i den danske liga, nemlig hvordan han ser spillet.
Dem der har haft ansvaret for opbygningen af formen, har været bange for at skade en spiller der er så dyr, det er logik Steffen AM.
Sæt dig selv ind i det. Det er Aben de har været bange for, og det er gået forsigtig til værks, og det har holdt vdv i dårlig form, netop her har kommunikationen ikke været god og der har tydeligvis ikke været en forventningsafstemming
Manden har været 1 år i FCM og har endnu ikke spillet en hel kamp 1 og 2 holdet, det er en skandale og genoptræningen af ham er tydeligvis fejlet.