Kent skrev: ↑29. maj 2017, 22:31
Randers var ønskemodstanderen for mig. Vi har generelt haft et godt tag på dem, og med Fisker ude, er det begrænset hvad de har af offensiv kreativitet.
Med Drachmann retur skulle vi gerne få stabiliseret den defensive midtbane. Jeg håber også at Kian bliver klar, selvom det kan virke tvivlsomt. Makkeren i centerforsvaret må gerne være Riis.
Lad os satse på, at vi har en enkelt god kamp tilbage i os, så vi kan få hentet den vigtige EL-kval.
Statistikken og de seneste mange kampe mod Randers tilsiger, at det er en ønskemodstander, men synes OB var klart dårligere end RFC i mandags. De var totalt ufarlige, og jeg frygter, at Randers med Pourie i spidsen har mere at skyde med overfor et usikkert forsvar.
Det er heldigvis en stor forstærkning med Drachmann for Rømer, og ligeledes med Riis, som jeg er ret sikker får en startplads. Tiden vil vise om Kian bliver klar, men det er sæsonen sidste og vigtigste kamp, så jeg vil ikke blive overrasket, hvis de stærkeste piller i medicinskabet bliver fundet frem, hvis det kan klargøre ham til kampen.
Vi er formentlig seedet hele vejen igennem Europa kval'en (grundet den store succes i Europa i forrige sæson), hvis vi vinder på torsdag, så tanken om, at Randers skal tage Europa-pladsen er lige til at få lange løg af:
http://www.aoh.dk/artikel/ankersen-vil- ... e-spillere
Der er biletter til en 50'er så forhåbentlig får drengene stor opbakning. Det bliver vigtigt i en kamp, hvor vi har alt at tabe. Alle forventer, at nr. 4 kan slå nr. 7 på hjemmebane, så presset er større på os end Randers. Forhåbentlig kan vi stå for presset.