SL (S): Midtjylland vs. Lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL (S): Midtjylland vs. Lyngby

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg håber at vi alle er enige om at give den fuld gas mod Lyngby på Søndag. Vi skal have og hjælpe med at få de bronze medaljer i hus. Husk navneopråb af spillerne i start 11 eren og mod nu op, også selv om i er sure på Jess Thorup. Dette handler nu om medaljer og europa næste år. Giv den Max gas. Kom nu allesammen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det lyder til, at der kan komme op til et par hundrede fans fra Lyngby - det er jo næsten flere, end de er på hjemmebane :-)
Lad os håbe, at arenaen bliver fyldt godt op, og at vi kan sætte et effektfuldt punktum for sæsonen, med 5 hjemmesejr ud af 5 mulige i mesterskabsspillet.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Ganske forfærdeligt forsvar, hvis man tror at en Ungarn spiller alene skal hæve overliggeren i FCM, så er man naiv.

Man kan sige at Lyngby's forsvar vil forstærke FCM :?
Senest rettet af FCM2000 28. maj 2017, 16:54, rettet i alt 2 gange.

JBT

Indlæg af JBT »

Bye bye Jess Thorup og Claus Steinlein

En sæson der kan beskrives med et ord - fiasko.

JBT

Indlæg af JBT »

Er godt nok tom for ord.

En direkte katastrofe ikke at kunne slå Lyngby i 3 kampe. Endda helt fortjente nederlag hver gang. Vi ender nok som 5 efter samlet play OFF nederlag til Randers eller OB.

Det kan man sgu ikke tillade sig at byde fansene, sådan en dag hvor man slået så stort op. De skulle skamme sig og håber de to ovennævnte ryger ud af fordøren så snart sidste kamp er spillet

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Jeg har sagt det før - vores forsvar sejler, og når vi møder et hold vi har svært ved at score imod ja så kan man nemt tabe. Tror heller ikke at en ungarer kan stabilisere det.

Nissen og Novak står jo oppe i Lyngbys felt hele tiden som om de var angribere. Det er guf for LBK og det burde man vide.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
28. maj 2017, 16:50
Bye bye Jess Thorup og Claus Steinlein

En sæson der kan beskrives med et ord - fiasko.
Ja man hørte gode gamle Ove Pedersen sige i radioen, at tiden var til at skilles, da han rejste i sin tid væk fra FCM, det tror jeg ikke helt på at de 2 du nævner har klasse til at træffe.
Senest rettet af FCM2000 28. maj 2017, 16:58, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Hvor er det bittert. Jeg synes, at de spiller forrygende, og så får man sådan en spand kold vand i hovedet. Nu er det bare udover stepperne - jeg håber lidt, at Thorup allerede reagerer i pausen. Hvis det så giver en øretæv so be it, det må vi leve med.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

tatoo skrev:
28. maj 2017, 16:57
Jeg har sagt det før - vores forsvar sejler, og når vi møder et hold vi har svært ved at score imod ja så kan man nemt tabe. Tror heller ikke at en ungarer kan stabilisere det.

Nissen og Novak står jo oppe i Lyngbys felt hele tiden som om de var angribere. Det er guf for LBK og det burde man vide.
Kampen skulle jo vindes. Jeg synes, at det er klædeligt, at man prøver.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

JBT skrev:
28. maj 2017, 16:56
Er godt nok tom for ord.

En direkte katastrofe ikke at kunne slå Lyngby i 3 kampe. Endda helt fortjente nederlag hver gang. Vi ender nok som 5 efter samlet play OFF nederlag til Randers eller OB.

Det kan man sgu ikke tillade sig at byde fansene, sådan en dag hvor man slået så stort op. De skulle skamme sig og håber de to ovennævnte ryger ud af fordøren så snart sidste kamp er spillet
Æhh hva for en fisk.
Kan godt være vi ender udenfor Europa men vi ender aldrig værre end nr fire.
Det er også fiasko nok
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

tatoo skrev:

Det er RN, Hansen og Rømer som virker tynde, de har ikke klassen til at man spiller højt. Vi har set det igen og igen.

Virker tåbeligt at satse på Kian Hansen der er halv klar og langt fra en form der hører til i top 3 klub niveau.
Senest rettet af FCM2000 28. maj 2017, 17:06, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Stoffer skrev:
28. maj 2017, 17:00
tatoo skrev:

Selvfølgelig skal man prøve, men man angriber ikke hovedløst mod LBK.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Man må sige at indtil nu har de kloge narret de mindre kloge.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

tatoo skrev:
28. maj 2017, 17:05
Stoffer skrev:
28. maj 2017, 17:00
tatoo skrev:

Selvfølgelig skal man prøve, men man angriber ikke hovedløst mod LBK.
Men synes du, at det var hovedløst i 1.? Målet opstår da ikke fordi man som sådan bliver fanget i en omstilling, men fordi man ikke er tilstrækkeligt organiseret.

JBT

Indlæg af JBT »

mousebreaker skrev:
28. maj 2017, 17:01
JBT skrev:
28. maj 2017, 16:56
Er godt nok tom for ord.

Æhh hva for en fisk.
Kan godt være vi ender udenfor Europa men vi ender aldrig værre end nr fire.
Det er også fiasko nok
Min fejl - men der føltes sgu sådan.

Og det der fis med at der skal satses er jo helt væk at sige. Vi har 90 min og skal blot angribe kampen som vi plejer. Nej det er fandme fordi lortet sejler nede bag til og vi ikke score på vores chancer.

Lyngby er effektive og har samlet set været bedre end os over hele sæsonen så jeg synes faktisk det i orden, selvom man er pisse gal over hele lortet i FCM. Desværre hjælper sådan en udgave som i dag ikke på opbakningen fremadrettet - og skulle vi så ikke lige prøve tale ambitioner en gang til.

Som Jakob sagde i Haderslev er FCM et regulært hold som alle kan slå hvis ikke de viser noget ekstra ordinært hver gang. Kæft en lorte sæson mand

Besvar