SL (S): Midtjylland vs. Lyngby
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: SL (S): Midtjylland vs. Lyngby
Jeg håber at vi alle er enige om at give den fuld gas mod Lyngby på Søndag. Vi skal have og hjælpe med at få de bronze medaljer i hus. Husk navneopråb af spillerne i start 11 eren og mod nu op, også selv om i er sure på Jess Thorup. Dette handler nu om medaljer og europa næste år. Giv den Max gas. Kom nu allesammen.
Det lyder til, at der kan komme op til et par hundrede fans fra Lyngby - det er jo næsten flere, end de er på hjemmebane 
Lad os håbe, at arenaen bliver fyldt godt op, og at vi kan sætte et effektfuldt punktum for sæsonen, med 5 hjemmesejr ud af 5 mulige i mesterskabsspillet.
Lad os håbe, at arenaen bliver fyldt godt op, og at vi kan sætte et effektfuldt punktum for sæsonen, med 5 hjemmesejr ud af 5 mulige i mesterskabsspillet.
Ganske forfærdeligt forsvar, hvis man tror at en Ungarn spiller alene skal hæve overliggeren i FCM, så er man naiv.
Man kan sige at Lyngby's forsvar vil forstærke FCM
Man kan sige at Lyngby's forsvar vil forstærke FCM
Senest rettet af FCM2000 28. maj 2017, 16:54, rettet i alt 2 gange.
Bye bye Jess Thorup og Claus Steinlein
En sæson der kan beskrives med et ord - fiasko.
En sæson der kan beskrives med et ord - fiasko.
Er godt nok tom for ord.
En direkte katastrofe ikke at kunne slå Lyngby i 3 kampe. Endda helt fortjente nederlag hver gang. Vi ender nok som 5 efter samlet play OFF nederlag til Randers eller OB.
Det kan man sgu ikke tillade sig at byde fansene, sådan en dag hvor man slået så stort op. De skulle skamme sig og håber de to ovennævnte ryger ud af fordøren så snart sidste kamp er spillet
En direkte katastrofe ikke at kunne slå Lyngby i 3 kampe. Endda helt fortjente nederlag hver gang. Vi ender nok som 5 efter samlet play OFF nederlag til Randers eller OB.
Det kan man sgu ikke tillade sig at byde fansene, sådan en dag hvor man slået så stort op. De skulle skamme sig og håber de to ovennævnte ryger ud af fordøren så snart sidste kamp er spillet
Jeg har sagt det før - vores forsvar sejler, og når vi møder et hold vi har svært ved at score imod ja så kan man nemt tabe. Tror heller ikke at en ungarer kan stabilisere det.
Nissen og Novak står jo oppe i Lyngbys felt hele tiden som om de var angribere. Det er guf for LBK og det burde man vide.
Nissen og Novak står jo oppe i Lyngbys felt hele tiden som om de var angribere. Det er guf for LBK og det burde man vide.
Ja man hørte gode gamle Ove Pedersen sige i radioen, at tiden var til at skilles, da han rejste i sin tid væk fra FCM, det tror jeg ikke helt på at de 2 du nævner har klasse til at træffe.
Senest rettet af FCM2000 28. maj 2017, 16:58, rettet i alt 1 gang.
Hvor er det bittert. Jeg synes, at de spiller forrygende, og så får man sådan en spand kold vand i hovedet. Nu er det bare udover stepperne - jeg håber lidt, at Thorup allerede reagerer i pausen. Hvis det så giver en øretæv so be it, det må vi leve med.
Kampen skulle jo vindes. Jeg synes, at det er klædeligt, at man prøver.tatoo skrev: ↑28. maj 2017, 16:57Jeg har sagt det før - vores forsvar sejler, og når vi møder et hold vi har svært ved at score imod ja så kan man nemt tabe. Tror heller ikke at en ungarer kan stabilisere det.
-
mousebreaker
Æhh hva for en fisk.JBT skrev: ↑28. maj 2017, 16:56Er godt nok tom for ord.
Kan godt være vi ender udenfor Europa men vi ender aldrig værre end nr fire.
Det er også fiasko nok
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Det er RN, Hansen og Rømer som virker tynde, de har ikke klassen til at man spiller højt. Vi har set det igen og igen.tatoo skrev: ↑28. maj 2017, 16:57Jeg har sagt det før - vores forsvar sejler, og når vi møder et hold vi har svært ved at score imod ja så kan man nemt tabe. Tror heller ikke at en ungarer kan stabilisere det.
Virker tåbeligt at satse på Kian Hansen der er halv klar og langt fra en form der hører til i top 3 klub niveau.
Senest rettet af FCM2000 28. maj 2017, 17:06, rettet i alt 1 gang.
Selvfølgelig skal man prøve, men man angriber ikke hovedløst mod LBK.Stoffer skrev: ↑28. maj 2017, 17:00Kampen skulle jo vindes. Jeg synes, at det er klædeligt, at man prøver.tatoo skrev: ↑28. maj 2017, 16:57Jeg har sagt det før - vores forsvar sejler, og når vi møder et hold vi har svært ved at score imod ja så kan man nemt tabe. Tror heller ikke at en ungarer kan stabilisere det.
Man må sige at indtil nu har de kloge narret de mindre kloge.
Men synes du, at det var hovedløst i 1.? Målet opstår da ikke fordi man som sådan bliver fanget i en omstilling, men fordi man ikke er tilstrækkeligt organiseret.tatoo skrev: ↑28. maj 2017, 17:05Selvfølgelig skal man prøve, men man angriber ikke hovedløst mod LBK.Stoffer skrev: ↑28. maj 2017, 17:00Kampen skulle jo vindes. Jeg synes, at det er klædeligt, at man prøver.tatoo skrev: ↑28. maj 2017, 16:57Jeg har sagt det før - vores forsvar sejler, og når vi møder et hold vi har svært ved at score imod ja så kan man nemt tabe. Tror heller ikke at en ungarer kan stabilisere det.
Min fejl - men der føltes sgu sådan.mousebreaker skrev: ↑28. maj 2017, 17:01Æhh hva for en fisk.JBT skrev: ↑28. maj 2017, 16:56Er godt nok tom for ord.
Kan godt være vi ender udenfor Europa men vi ender aldrig værre end nr fire.
Det er også fiasko nok
Og det der fis med at der skal satses er jo helt væk at sige. Vi har 90 min og skal blot angribe kampen som vi plejer. Nej det er fandme fordi lortet sejler nede bag til og vi ikke score på vores chancer.
Lyngby er effektive og har samlet set været bedre end os over hele sæsonen så jeg synes faktisk det i orden, selvom man er pisse gal over hele lortet i FCM. Desværre hjælper sådan en udgave som i dag ikke på opbakningen fremadrettet - og skulle vi så ikke lige prøve tale ambitioner en gang til.
Som Jakob sagde i Haderslev er FCM et regulært hold som alle kan slå hvis ikke de viser noget ekstra ordinært hver gang. Kæft en lorte sæson mand