Mandskabsbehandling
-
Steffen am
Re: Mandskabsbehandling
Vedrørende den aktuelle sag, kan det jo også være at det er en strategi fra CS,
At man ikke har noget imod hvis han finder en anden klub. (Pointe lånt af Søren Sorgenfri)
At man ikke har noget imod hvis han finder en anden klub. (Pointe lånt af Søren Sorgenfri)
Det fjerner på ingen måde, at det er en idiotisk udtalelse.Steffen am skrev:Vedrørende den aktuelle sag, kan det jo også være at det er en strategi fra CS,
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Steffen am
Er ikke helt uenig, for det var lidt kludret,
men om hvor idiotisk handler vel om formålet
Hvis det som neutral observation og fortælle - dumt
For at skabe sammenhold osv - dumt
For at skræmme VdV væk - ??
Kent skrev: ↑20. maj 2017, 08:171. Prøv lige at tal ordentlig til folk.FCM2000 skrev: ↑20. maj 2017, 01:40THenry tal for dig selv, du befinder dig tydeligvis i lego land, du skriver om det største navn i dansk fodbold siden Allan Simonsen vendte hjem, 34 år så er man som vdv stadig god nok til en start i superligaen, tag dog for fanden og kom ned på jorden, manden har spillet i engelsk, tysk og spansk fodbold hvor tingene går tydelig hurtigere end i dansk fodbold, vdv har aldrig været hurtig og han har aldrig været en pres spiller, uagtet det, har han spillet på nogle af de bedste hold i Europa, men ja FCM figurere tydeligvis højere i din Lego verdenTHenry skrev: ↑20. maj 2017, 00:31
Det interessante er dog, når man læser alle andre tråde her på Graven, så er der generelt enighed om, at VDVs form er dårlig, og at han ikke kan spille fuldtid m.v., men i denne tråd om mandskabsbehandling bliver det lige pludselig gjort til JTs skyld, at VDV ikke er i form.
![]()
2. Prøv lige at tjek Rafas sidste sæson i HSV samt i Betis. Rafa er ikke længere den spiller, han var for 5 år siden. Tror du, det er for sjovt, at Betis betaler 40% af hans løn i 2 år, for at spille for os i stedet for dem?
3. Måske ville det hjæle, hvis vi hentede Salami (29 år) i Middelfart, til at spille ved siden af Rafa? Han er jo en klassespiller, der var tæt på Chelsea.
En spiller på 34 år er ikke færdig, slet ikke en med det cv og så den danske liga, jeg ser at jeg er mere enig med prominente navne (kommentatorere og tidligere stjerner) så kan jeg vælge mellem dem og så de få herinde fanatiske FCM tilhængere.
Problemet er ikke vdv alene nej det er Sparv, Bruhninho, wilkheim, Dahlin og vdv, hvor man har set genoptræninger er mislykket.
Jamen hvis det er det du mener er problemet, så peger det på den fysiske træner stab, vdv har dog spillet flere minutter end Sparv og Bruhninho tilsammen i den her sæson ?Jesper BW1100 skrev: ↑20. maj 2017, 09:44Det er da fuldstændig irrelevant hvad VdV har været.FCM2000 skrev: ↑20. maj 2017, 01:40THenry tal for dig selv, du befinder dig tydeligvis i lego land, du skriver om det største navn i dansk fodbold siden Allan Simonsen vendte hjem, 34 år så er man som vdv stadig god nok til en start i superligaen, tag dog for fanden og kom ned på jorden, manden har spillet i engelsk, tysk og spansk fodbold hvor tingene går tydelig hurtigere end i dansk fodbold, vdv har aldrig været hurtig og han har aldrig været en pres spiller, uagtet det, har han spillet på nogle af de bedste hold i Europa, men ja FCM figurere tydeligvis højere i din Lego verdenTHenry skrev: ↑20. maj 2017, 00:31
Det interessante er dog, når man læser alle andre tråde her på Graven, så er der generelt enighed om, at VDVs form er dårlig, og at han ikke kan spille fuldtid m.v., men i denne tråd om mandskabsbehandling bliver det lige pludselig gjort til JTs skyld, at VDV ikke er i form.
![]()
Når manden ikke træner, er overvægtig og ikke har kondi til mere end 30 minutter starter du sq ikke inde på et Superliga-hold, uagtet niveauet er meget lavere end det man tidligere (!) har spillet på.
Det er jo ikke ølbold på serie 5 i Funder det her!
Men prøv nu at se her, folk herinde peger på vdv, halsti, bruhninho, wilkheim, Dahlin, Pusic, så havde vi en nordmand der tog hjem kort efter ankomst, vi havde også en Finsk og islandsk spiller som man skrev med selv om han var skadet, en anden islændinge blev sendt hjem før tid. Pusic var topscorer sæsonen før Thorup kom til ?
Er der ikke noget der peger på en eller flere personer ??? altså dem der har stået for indkøb ? og den fysiske stab ? og ham der sætter holdet ?
Sparv er han ikke færdig mand ? har ikke spillet i 1 år ? på vej mod 31 år
Sparv og VdV lever på vidt forskellige dyder - det behøver ikke være en inkonsistent argumentation imo.
Jeg vil egentligt skrive det samme til dig
Men beskrivelse af Sparv er ment som en provokation, Sparv kommer forhåbentlig tilbage, Poulsen er også 34 år og ja han er vel ikke helt færdig ?
Men mit fokus er rettet på mandskabsbehandling / personalepleje og ja der synes, at være problemer, kan se at Tøfting også siger at kæden er sprunget af for ham på netop det punkt, Flemming Poulsen og Lars Jacobsen den anden dag også, dyb respekt for dig Kent, men de her mennesker har et fodbold cv som i min verden vægter højere end dit CV Kent !!
Ja så har jeg specielt også fokus på den fysiske stab/træner, hvis jeg ikke husker helt forkert så kom du også med et udbrud på et tidspunkt vedr. skader i FCM. Jeg synes det lyser langt væk af problemer med genoptræning i FCM, som er kørt helt af sporet, f.eks. havde FCM en islændinge, Dahlin, Sparv, Broninho, Wilkheim (som viser hvad han kan nu i de sidste kampe), vdv. Ja en Halsti var heller ikke i form, og ja han ser også først fit ud nu.
Det er en fornuftig pointe, men til gengæld så "sælger" man bare ikke VDV særlig godt overfor andre klubber ved at sige, at han snart skal på plejehjem, og dermed indikerer, at han fysisk set er nedslidt og færdig som fodboldspiller. Hvem er interesseret i at overtage en sådan spiller?Steffen am skrev: ↑20. maj 2017, 10:23Vedrørende den aktuelle sag, kan det jo også være at det er en strategi fra CS,
Helt enig, og man glemmer måske også den faktor, at der rent faktisk er nogle mennesker der har spyttet penge i det her, det er da at pisse på dem, og man skal måske ikke forvente at få en hjælp senere.THenry skrev: ↑20. maj 2017, 20:32Det er en fornuftig pointe, men til gengæld så "sælger" man bare ikke VDV særlig godt overfor andre klubber ved at sige, at han snart skal på plejehjem, og dermed indikerer, at han fysisk set er nedslidt og færdig som fodboldspiller. Hvem er interesseret i at overtage en sådan spiller?Steffen am skrev: ↑20. maj 2017, 10:23Vedrørende den aktuelle sag, kan det jo også være at det er en strategi fra CS,
Nu er der nogle der mener, (Konspiration) at Ørgaard fik valget mellem at blive fyret eller selv gå, jeg vil nok mene, at Steinlein kandidere til samme tur i såfald, da Steinlein er mislykket med mange indkøb i hans periode.
Nu skal vdv hvis være far med en Q der spiller i Esbjerg, så ? han smutter jo nok ikke bare lige, og jeg mener stadig, at får man vdv i fysisk form, hvilket burde være muligt med en på 34 år, så er han en klar forstærkning for FCM.
Hvis det er rigtig, så må jeg sige jeg har tabt det sidste for FCMs ledelse
http://www.bt.dk/superligaen/rafael-van ... idtjylland
Efter det her må man spørge om Thorup snakker med spillerne, alle spillere ? lægger planer for dem ?FCM2000 skrev: ↑21. maj 2017, 13:00Hvis det er rigtig, så må jeg sige jeg har tabt det sidste for FCMs ledelse
Hvad er det dog der foregår i FCM ??
-
Steffen am
Henker er det dig?FCM2000 skrev: ↑21. maj 2017, 13:00Hvis det er rigtig, så må jeg sige jeg har tabt det sidste for FCMs ledelse
Hvad er det der skal være rigtigt eller ikke rigtigt?
Er det en kommentar/håb eller en analyse af at CS skulle være på vippen?
FCM2000, du tolker jo også meget sort-hvidt her. BTs og TV3Sports artikel er meget skarpt vinklet, så det lyder som om, at van der Vaart bare vil blive kontraktperioden ud og surmule. Det er der selvfølgelig en mulighed for, men mon ikke, at man får snakket sammen og lagt låg på konflikten. I hvert fald træner han med i klubben og interviewet med TV3Sport har klubben jo også været med inde over. Det ville først have været et problem, hvis han ikke gad træne eller være i klubben, og interviewet var optaget hjemme i privaten i Esbjerg.
Igen, jeg er enig med dig i, at Steinleins udtalelse er dum, men mon ikke der er blevet sagt undskyld eller forklaret fra hans side. Så snart han får spilletid, hvilket der i hvert fald er rigtigt gode muligheder med EL-kval til sommer, skal han nok blive glad igen.
Igen, jeg er enig med dig i, at Steinleins udtalelse er dum, men mon ikke der er blevet sagt undskyld eller forklaret fra hans side. Så snart han får spilletid, hvilket der i hvert fald er rigtigt gode muligheder med EL-kval til sommer, skal han nok blive glad igen.
Steinlein er det dig ?Steffen am skrev: ↑21. maj 2017, 13:46Henker er det dig?FCM2000 skrev: ↑21. maj 2017, 13:00Hvis det er rigtig, så må jeg sige jeg har tabt det sidste for FCMs ledelse
Hvad er det der skal være rigtigt eller ikke rigtigt?
Er det en kommentar/håb eller en analyse af at CS skulle være på vippen?
Rigtig = at man forsøger at fryse ham ud. Så forstår jeg godt at han går direkte i omklædningsrummet, men for mig vidner det om en elendig
personalehåndtering, som først er startet efter at Thorup er trådt til, vi har set Pusic og Olsson komme med udfald, vi så det samme på U-21 landsholdet.
Nu sidder der en anden ledelse end dengang, men Steinlein er mislykket med rigtig rigtig mange indkøb, så skulle der ligesom være en rød linje og en mening med det hele, så burde Steinlein sidde på en varm stol.
Jeg tror desværre ikke det sker lige nu, på mig virker toppen i FCM indspist.