TrueWolfMidt skrev: ↑3. feb 2017, 11:13
Flot at nedgøre en af vores egne til fordel for en spiller, som nemt kunne risikre at blive en lottokupon.
Vi skal trods alt være stolte over at have Paul, for ellers havde vi nok lagt midt i bundslutspillet. Hvorfor denne negativitet ? Hvad godt skal det bringe ?
Jeg kan på INGEN måde se hvorfor vi skal være "stolte af at have Paul ellers havde vi nok lagt i bunden".
Langt langt ude i min bog. Paul har været rædderlig til middelmådig efter min mening, men har via sin fysik altid noget at kunne byde ind med. Har modstanderen en forsvarer der kan håndtere ham på fysikken er han helt uskadelig i alle spillets faser.
Fint nok at ledelsen og nogle fans har tiltro til ham, i en liga som den danske skal han nok altid fremstå som hæderlig og måske han qua sin størrelse også kan give et salg. Min anke er bare at jeg mere ser hans manglende spilintelligens og manglende afslutningsteknik, som en hæmsko der klart overstråler de sider af hans spil der taler for ham (udelukkende hans fysik). Han bliver aldrig en topangriber i den danske liga. Jeg tager gerne fejl....
Jeg vil til enhver tid hellere have spillet samtlige kampe med Pusic. Pusic var en top-top angriber i superligaen indtil Thorup kom til. Nu er Thorup beklageligvis cheftræner og så må man jo rette ind. Så fint nok at Pusic er væk. Ham og Thorup vil aldrig blive et godt match.
Paul er til gengæld en klassespiller at have på bænken, fordi det han kan byde ind med typisk er meget anderledes end det man allerede har på banen, men også fordi at når man sætter en angriber ind i slutfasen er det typisk fordi man jagter et resultat og spiller på hvad der for de fleste hold er plan B - lange bolde fra forsvaret og en masse bolde ind i feltet fra alle steder muligt. Her har Paul en helt helt anden værdi fordi han kommer ind i kampe hvor modstanderne er trætte og skal håndtere hans fremragende fysik og uortodokse stil.
Er han starter er han på dette tidpunkt udkørt. Det er hårdere at være to meter i fodbold end 1,75 - det er i hvert fald min påstand