Det er måske lidt svært at følge specifikke spillere på træningsbanen, de skal jo også have fred til at udføre deres arbejde. Men måske kunne I filme nogle øvelser, der er lidt action i, f.eks. afslutninger, driblinger eller lignende. Mener at du lavede noget sidste år (hvor Mabil vandt), hvor der var fokus på en øvelse. Du kan måske slå det sammen med TrueWolfMidts forslag om at kåre en spiller, der har lavet en speciel indsats - altså sætte en specifik øvelse op som en konkurrence, hvor der er en sodavand på spil eller lignende. Som tidligere fodboldspiller er det altid sjovt at se sådan noget.FCMTV skrev: ↑11. jan 2017, 15:09Først og fremmest tak for dit svar og ros, hviid!
Tænker I på generelle billeder fra træningsbanen, eller vil I gerne følge specifikke spillere på træningsbanen?
Du har HELT ret i det med optaktsinterviews til kampene. Det er et punkt, vi selv har tænkt, at vi vil ændre og forbedre, så det bliver dybere og anderledes.
Jess var med på ideen, da jeg spurgte ham, om vi ikke skulle vente til dagen efter. Han var helt enig med mig i, at han ville stå og sige det samme til mig, som han vil sige til diverse andre medier. Derfor er både og jeg Jess tilfreds med, at vi kan tale lidt dybere og mere afslappet dagen efter. Jeg håber lidt på at lægge nogle flere taktiske elementer ind i det til forårssæsonen. Hvordan lyder det?
Det vil være fint at lægge flere taktiske elementer ind i interviewet med Jess, han plejer at være god til at svare på den slags. Måske kan du få inspiration til et par taktiske spørgsmål med her fra Ulvegraven, hvor der er flere eksperter fra FM-verdenen
[/quote]